Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

41

01.07.2007, 22:09

Zitat

Original von Cuda
Nighthawk

da chunt nid uf längi drufa wie lang meh do ine isch

entweder meh wird akteptiert oder meh losst lo sie

für mi gits es sprich wort

die einen kennen mich die anderen können mich wo lecken

verstasch wasi mein dermit

logo, aber du söttsch jo mittlerwile wösse, dass es i dine biträg immer weder so zue und här got, hm?

42

01.07.2007, 22:12

Zitat

Original von Nighthawk
...logo, aber du söttsch jo mittlerwile wösse, dass es i dine biträg immer weder so zue und här got, hm?

Zitat

Original von Cuda
.....es git es sprich wort aus fehler lärnt man also weissi wasi dru muess mache
.....

sorry. bitte verwarnet mich. i mach zviel off topic. sorry cuda. mir isch langwilig. :465:
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »fazza« (01.07.2007, 22:13)

43

01.07.2007, 22:35

Nighthawk

tja i weiss was willi den mache, meh kass nid allne rächt mache

verstosch

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

44

02.07.2007, 08:22

oho goht weder ab do:) also arbet find ich no guet. nur farbwahl isch gwogt aber mä weiss nit wie de wage zuekünftig usgseht und was no gmacht wird. dorum ich loss me überrasche aber ebe find zur zit guet gmacht.

respect vor de arbet und mitem stoff wo dir zuetraut hesch. ich würdis nit mache
(han au 2 linki händ:))

Ret(r)o

Fortgeschrittener

Beruf: Liquidator

• Nachricht senden

45

02.07.2007, 10:49

gitt das jetzt en ShowCar fürd d Firma Profitronic in Aarau und ihri Car HiFI Produkt???

jedem das Seine - ussertdem au miin Respekt für die sälbe gmachte Arbete, au wenns gwüssne Perfektioniste nid so passt... defür passt zum verbaute HiFi
(das mag zwar gmäss DB drucke, vermag mi aber nach wie vor nid z überzüge)

greez
Reto

fokuz

Fortgeschrittener

Beruf: bank

• Nachricht senden

46

02.07.2007, 13:11

Zitat

Original von Ret(r)o
gitt das jetzt en ShowCar fürd d Firma Profitronic in Aarau und ihri Car HiFI Produkt???

greez
Reto

muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...hahahahahahahahahahahahaha *schnauf* hahahahahahahahahahahahahaha, jetzt hani mi gad bepisst vor lache, hahahahahahahahahahahah!

ICI C`EST PAS MONACO, C`EST BAGHDAD!...

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

47

02.07.2007, 13:59

Hallo

Gsed ja alles guet und recht us, aber wo esch da sFS verbaut ?

Hesch ja chum nur en Woofer - Elko - Monoblock verbaut ?

Also ohni FS chammer minere Asicht na nanni fomene Carhifi Usbau rede, oder machsch du da eifach nur Krach metem Woofer ?

FG

Chris