Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mario_GT

Fortgeschrittener

• »Mario_GT« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Fiat Alfa Lancia Mech

• Nachricht senden

1

20.06.2007, 20:05

Min Fiat Stilo 2.4 20V Abarth

Auto:

Marke: Fiat Stilo 2.4 20V Abarth
PS: 170
Farbe: Blau Met (Obwohls die meiste nöd immer für Orginal Lackierig halted )
Sonstiges:

Modifikationen:

Tuning Exterieur

Getönte Scheiben
Frontspoiler Novitec Extrem
Böse Blick
Novitec Heckansatz Extrem
4 Rohr Novitec Auspuffanlage
8 mal 18 Alufelgen seit diesem Sommer
Lambostyledoors Schwiezwiet de erst mit de Orginale und nöd de Universelle. :)

Tunning Interieur

Blaue Innenbeleuchtung
Orginal Lederausstattung Schwarz weiss.
Musikanlage und Navi Orginal.
Autoteppich im Abarth Look mit Flocklight Abarth Logo (leuchted in der Nacht)
Sparco Pedalset
A sowie B und C Säule geledert
Dachhimmel geledert mit LED Sternenhimmel und Leuchtbild Skorpion Modifiziert
Türpaneau Clean mit Abarth Skorpion eingenäht
Seitenverkleidung hinten geledert was noch Plastik war
Seitenleisten geledert
Kofferaumausbau in Leder mit 2 Strobosäuen und Leuchtbild im Boden beides per Funkfernbedienung gesteuert

Tuning Motor.

Motorabdeckung + Batterieabdeckung in Wagenfarbe

So gnueg Buechstabe loh mol Bilder Spreche :)

nächste Pläne:
Lönd eu Überasche :438:
Fiat Ferrari in aussergewöhnlicher Tarnung :)

Dieser Beitrag wurde bereits 10 mal editiert, zuletzt von »Mario_GT« (27.07.2011, 21:31)

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

2

20.06.2007, 20:30

gseht frech us. s einzige was mehr ned so gfallt isch s Gitter. Ansonste chunts sehr guet übere. Props gruss
Check out my Blog: andresherren.com

maruso

el maestro

Beruf: Student | Konstrukteur

• Nachricht senden

3

20.06.2007, 20:40

ganz en geile stilo! ich sägs immer wieder, wenn fiat denn stilo oder coupe, find ich d'schönste modell. d'felge wirked chli komisch uf de bilder, sind das d'eta beta sowieso irgendwie? :) isch es möglich dass ich di scho mal z'frauefeld gseh han? gruess maruso
Signatur = unnötiges Gewicht...!!! :320:

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

4

20.06.2007, 20:48

Zitat

Original von maruso
ganz en geile stilo! ich sägs immer wieder, wenn fiat denn stilo oder coupe, find ich d'schönste modell.

d'felge wirked chli komisch uf de bilder, sind das d'eta beta sowieso irgendwie? :)

isch es möglich dass ich di scho mal z'frauefeld gseh han?

gruess
maruso

Ciao Merci vielmol freutmi immer wem Öpert mini idee au gfalledt. Das mit de Felge segedt viel bisis in Natura gsehnd :) Passed würkli hammerdruf ;) Also mini Meinig. Jep das isch guet mögli bin vo Aadorf und no öbe z ffeld. Vowo bisch den du ? Greez

maruso

el maestro

Beruf: Student | Konstrukteur

• Nachricht senden

5

20.06.2007, 20:56

Zitat

Original von Mario_GT

Zitat

Original von maruso
ganz en geile stilo! ich sägs immer wieder, wenn fiat denn stilo oder coupe, find ich d'schönste modell.

d'felge wirked chli komisch uf de bilder, sind das d'eta beta sowieso irgendwie? :)

gruess
maruso

Ciao Merci vielmol freutmi immer wem Öpert mini idee au gfalledt. Das mit de Felge segedt viel bisis in Natura gsehnd :) Passed würkli hammerdruf ;) Also mini Meinig. Jep das isch guet mögli bin vo Aadorf und no öbe z ffeld. Vowo bisch den du ? Greez

frauefeld city :)
isch aber wirkli mal e schöne ablick so en stilo fahre z'gseh i dem punto-meer da i dere stadt. finds unglaublich wieviel es vo dene hät. Da macht sich so en stilo abarth gad viel geiler ;)

gisch bscheid wenn s'nächst mal zB im mac fahrsch, chume vorbi und schrub dr d'felge ab ;)
Signatur = unnötiges Gewicht...!!! :320:

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

6

20.06.2007, 21:00

Wow absolut geile Stilo, auguri! Nur d Front het ich persönlich es bitz dezenter gstaltet, aber suscht muessi würklich säge gseht dis chärli hammer geil us! :)
Saluti
Villani

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

20.06.2007, 21:11

Zitat

Original von Mario_GT

Zitat

Original von maruso

gruess
maruso

De Mc isch sone sach stand fast ah isch tiefer alsmer denkt vo de bilder... Und zum 2 te i ha mis Auto immer im Blickfeld :P

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

8

20.06.2007, 21:17

Zitat

Original von Villani
Wow absolut geile Stilo, auguri! Nur d Front het ich persönlich es bitz dezenter gstaltet, aber suscht muessi würklich säge gseht dis chärli hammer geil us! :)

Hey merci ghöri doch immer gern :) D front hani mit absicht nöd dezent welle :) Ha was chli ahgriffigs welle halt chli bullig. Aber ebe gschmäcker sind verschiede und das isch au guet so ;)

greez

9

20.06.2007, 22:14

salut i freu mi immer wieder wenn en neue thurgauer is forum chunt. zu dim stilo: HAMMER! han au scho chli umegluegt was so ufem markt het. falls de nissan weg goht sicher en option. mir gfallet afach dunkli gitter besser, aber ebe, das isch jedem selber überloh. dfelge findi etz au geil. irgendwie komisch uf de erst blick aber mol, sind geil! bin en ex-münchwiler, aber no oft im hinterthurgau umenand. wil und so. also falls mol min rote nissan gsehsch, winke, blinke, huupe , egal :D c ya (evtl mol anere fazzer tour) fazza
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

10

21.06.2007, 07:08

mir gfallt din stilo vo vorne.. aber sust isches gschmacksach.. bin nöd so de Fan vo IT-Autos.. aber vo vorne gseht er aggressiv us :469:

:]

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

11

21.06.2007, 07:09

gseht ganz geil us, din stilo! würkli schön! gfallt mer!!
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

12

21.06.2007, 07:17

Aaaahhh Mario... :D Bellissima!!! Find din Stilo au hammer!!! Schön verspoileret und d'Farb findi au genial. D'Felgä gfallet mir persönlich nöd. Aber das isch gschmacksach. Aber ebä, sust häschen würkli schön gmacht!!! me gusta, me gusta!!! ;) Saluti Adriano

Miss-Celica

Foren-Prinzessin

Beruf: Dispo

• Nachricht senden

13

21.06.2007, 07:49

Gseht ganz geil us din Wage... mir persönlich gfalled jetzt d'felge ned so 100% aber suscht gseht er echt Fett us! :D
www.renault-streuliag.ch

14

21.06.2007, 07:55

Find ich, wo eigentlich gar net uf italiäner stoht, andersch geil! :320:

Pepito

Fortgeschrittener

Beruf: Kaufmann

• Nachricht senden

15

21.06.2007, 08:37

Ech ben jo au ned unbedingt de Italo-Car-Fan..aber de Stilo esch wörklich geil! Ha ned jo live döfe gseh in Schöftland und vorallem dFelge chömet live eifach völlig anderst öbere, veeeeeell besser als uf de Pics.. :308:

PiZo

pizo pazzo also known as el pizbull

Beruf: Drucktechnologe, CEO Stile Italiano Svizzera

• Nachricht senden

16

21.06.2007, 21:56

he mario...

au da anne gfunde?

leute.. jetzt gits e fiatmania invasion!!! hehe....

din stilo gfallt mir.. gseht schon aggro uss.. und verlürt doch nöd d forme vom auto!
und das isch no en stilo wo mir gfallt... nachher hät er dänn nüme eso guet usgeh!

d felge gsehnd live würkli vill besser us.. als uf de bilder! hani sälber müesse lerne...
han ja gnueg lang chöne nahluege det am dütsche zoll.. hehe...

wiiter so... und ehm ja.. da fangemer etzt nöd mit de gliche gspröch ah wie amigs am höck, betreffend stilo und so.. gäll

gruss pizo
it's not the time for fear,
that comes later...

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

17

22.06.2007, 18:24

Min Fiat Stilo 2.4 20V Abarth Seelespeed

Hey Leuts :)

Beste Dank für eui Antworte und lobs. Freut mi Natürlich immer wieder weni sowas ghöre das mini Arbet und Idee au anderne gfalled. Zu de Felge sie sind Real würkli ganz anderst als uf de Pics. Mönd mol go gugge ame Treffe woni jo a de meiste bin :) Er bisst au nöd :) Sowie ich au nöd :)

Wünsch eu allne e Schöns weekend und bis am Sunntig

Greez

18

22.06.2007, 18:42

hallo mario

jab die felgen sind auf den bildern echt nicht so wie in live die passen perfekt zum stilo sonst ist er echt schön gemacht ..

auch von mir ein willkommen
bis zum nächsten höck

gruss
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

22.12.2007, 10:54

Mis Winterquartier. Söll entli wieder Summer werde ;)

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »Mario_GT« (16.07.2008, 15:04)

Mario_GT

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

20

22.12.2007, 10:55

Mis Winterquartier. Söll entli wieder Summer werde

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Mario_GT« (22.12.2007, 11:01)