Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz.
Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert.
Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können.
Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang.
Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Hübsche Wage - nur leider find ich persönlich jetzt d'Frontlippe echli zu dominierend.
Die hätti chli chürzer und schmaler gmacht. Es laht s'Auto irgendwie unfertig würke, wills d'linie uf de Siite und am Heck nümme wiiterzieht.
Susch aber top - nöd en 0815-Verspoilerig, sondern mal chli öppis anders. Gfallt mir guet.
genial das es duräzogä hesch mir händ das ja mal besprochä ka am nä höck gseht echt guät us am stilo gfallt mer megaguät mit dä nüä türä, witer so hoff ich gseh din stilo bald wieder mal live
Hey Lini jo merci isch viel Arbet gsie elei s Elektrische 12h.. Und wiemer scho besproche hend an Passgenaui chasch vergesse hend als möse ahpasse drum au die neue LED Blinker uf so Bastelblinker zum inechlebe isch für mi nöd befriedigent. Jo hoffes au dasmer denand vorem Winter nomel gsehnd will nocher stellen wieder ih. I Persönlich finds Hammergeil die viel Arbet hedt sich me als glohnt