Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

SpeedUp

Fortgeschrittener

• »SpeedUp« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Diplom. Wirtschaftsinformatiker

• Nachricht senden

1

23.05.2007, 21:41

Staudruck bei Turbomotoren

Gehe ich richtig in der Annahme, dass bei einem Turbomotor die Abgase möglichst ungehindert wegtransportiert werden sollten ?
Allfälliger Rückstau erhöht die EGT (Abgastemperatur).

Ich habe kürzlich die Aussage gehört, dass auch ein Turbomotor einen gewissen Gegendruck benötigt. Ich persönlich finde diese Aussage schwachsinnig. Wer überzeugt mich vom Gegenteil ?

2

23.05.2007, 21:49

isch schiins scho so das du en gwüsse gegedruck bruchsch! i has uf all fäll immer so ghört...

aber wieso das technisch gseh söll so si chan ich dir nöd erkläre sorri...
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

3

23.05.2007, 21:52

Hmm, mag sii das im untere Drähzahlbereich, also im "Sugermodues" chli Gägedruck bruchsch, wie en normale Suger halt, dass är dert besser louft. Wenn dr Turbo aber ahlouft und ahfaht druck ufbou, denn söts ke Bräms me ha. Ideal gseh längt es 20cm-Rohr dass dr Motor nid abfacklet, meh nid.. ;)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Alonso« (23.05.2007, 21:53)

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

4

23.05.2007, 22:11

jop ganz genau... wämer zviel staudruck hett... und da hätmer schnell mol... isch nöd guet für dä lader...

... z.b. isches au würkli spürbar wämer ne grössere lader drinne hät.. und dä kat drinn loht, oder mitme 100-200 zeller ersetzt.. oder ne grads rohr drinn hät...

dä druck wo dä lader jo bim volle do sie, witter git id abgasalag, und dä druck ka nöd ohni widerstand abbaut wärde, goht jo teils so wie zrugg.. und da isch genau contra-produktiv und erhöht dabgastemperature...

edit:

da mit am motor abfackle isch nume bi dä vergaser motorene gsi...

dä kolleg und ich händ 60km AB gmacht und nöd mal sflexrohr isch dra gsi ame +200ps gt und da zum teil nöd langsam =) lut isch dänn nix meh dageget...

und vu abfackle keine sicht... dlüt händ dä vogel zeiget vo wittam.. =)

sgeilste dra isch.. wämer ohni alag fahrt oder halt ne durchgehendes und grads rohr druff hät, mit aständigem durchmesser - hörtmer sogar im stand dä lader dreihe... sone geile sounnd =)
[SIZE=7][/SIZE]

5

23.05.2007, 22:22

Spinner ;)

Das würd bi mir chischte nid lang gah bis zum Vollbrand ;) Dä würd diräkt ad Sprützwand blase..

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

6

23.05.2007, 23:16

Zitat

Original von Alonso
Spinner ;)

Das würd bi mir chischte nid lang gah bis zum Vollbrand ;) Dä würd diräkt ad Sprützwand blase..

bim gt isches nöd anderst =) aber i bimer nöd sicher ob bi däm überhaupt no än teil vu däre matte ume gsi isch.. =)

betreffend spinner...
weisch, wämer scho mal U-Nummere hät, und mer ne uspuff go montiere goht, isches scho luschtig..

aber wänns legal wäri, wärs au nöd mis ding, isch würkli abartig lut, für ne kline 1400er Motörli =) obwohl ich es eigentlich lut mag =)
[SIZE=7][/SIZE]

Charlie

Anfänger

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

7

23.05.2007, 23:35

ist es zu laut, bist du zu alt

ja i ha au mal metere garagenummere en polo ohni uspuff müesse überfüehre, nach 10min hani schiir grindweh gha vom brummle

cu charlie
Life is a race

8

24.05.2007, 01:58

Im Sugermodus (bi mir <4000rpm) hesch jo dure Lader scho en gwüsse gegedruck..s allerbeste bim turbomotor isch Ab Lader es Rohr, sowie externs wastegate mit sep. rohr oder erst wit hinde zämmegfüehrt

9

24.05.2007, 01:59

hani no vergesse..
weniger staudruck= weniger abgastemp. isch richtig
weniger staudruck= bessers aspreche vom Lader

woopy

Schüler

Beruf: Projektleiter

• Nachricht senden

10

24.05.2007, 08:06

Staudruck in der Abgasanlage wirkt sich Turbomotoren bei Turbomotoren negativ auf die Leistungs aus udn auf die Temperatur des Motors. Die Abgastemperatur bleibt dieselbe jedoch hast du sowas wie einen Wärmerückstau zum Zylinderkopf hin. ZUdem eben Leistungsverlust. Man muss aber nicht nur die Abgasanlage ab Turbo sondern auch schon dern Fächer im Auge behalten. Wenn der neue Lader oder Ladedruck Faktor X höher ist als der ursprüngliche kann der Querschnitt das Auslassfächers zu klein sein. Man kann dazu den Druck im Auslassfächer messen. So als Faustregel sagen viele 0.8 x Ladedruck.

CONCEPT

Profi

Beruf: Versicherigsfachmann

• Nachricht senden

11

24.05.2007, 08:51

@ SpeedUp

Ja, das gseh isch au so.

Weniger Staudruck ---> weniger Abgastemperatur ---> bessere asprechverhalte vom Lader

Genau us dem Grund wechsle ich jetzt mini erst 2,5", dänn 3" Abgasleitig uf 2 x 2,5" bis hindere. Da hani de fast kei Staudruck me bim Bimmer.

Bin mer etz nur am überlege ob ech ned grad söll au no en Garrett GT3071R BB montiere. Han etz en Garrett GT2871R dine und de chunt bi 1'200 U/min.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »CONCEPT« (24.05.2007, 08:52)

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

12

24.05.2007, 08:59

Also wenn öpper eifach ä 3" montiert, heisst das ned das es besser isch. Bi ufgladene Autos mit ned soviel Leischtig het mehr en grosse Drehmoment verlust. Drum würd erst ab hohe Leistige uf 3" umstiege

Gruss
Check out my Blog: andresherren.com

le_male

Fortgeschrittener

Beruf: F+E

• Nachricht senden

13

24.05.2007, 09:04

Zitat

Original von JOKER69
Also wenn öpper eifach ä 3" montiert, heisst das ned das es besser isch. Bi ufgladene Autos mit ned soviel Leischtig het mehr en grosse Drehmoment verlust. Drum würd erst ab hohe Leistige uf 3" umstiege

Gruss

DITO

gross isch nöd immer besser, allei scho weg de dynamik vo de abgas...3" wird zwor selte mol z'gross si, aber alles wo drüber isch bringts nümm, staudruck durch verwirblig vo zwenig abgas imene zgrosse rohr...(zumindest bi 4 zylinder motore)
-=Blasen ist geiler als Saugen=-

Taxz

Schüler

Beruf: Grafiker

• Nachricht senden

14

24.05.2007, 09:47

Zitat

Original von JOKER69

Gruss

Vo welne Leistige redet mer do? Was bedütet das für ca. 250 PS?? 2.5" oder lieber 3"? Oder chamer das nöd so säge?

CONCEPT

Profi

• Nachricht senden

15

24.05.2007, 10:18

@ Joker69

Ja da hesch au recht. Aber ech glaube bim SpeedUp redemer vo Leistig.

Bi mim isch es schwirig zum sege well Orginal han ech scho 2 x 2" Orginal vor de 2 Kat. Bim Turboumbau simmer zwerscht uf 1 x 2,5" gange, het mega Staudruck gha, denn hani 3" gwechslet (isch scho underwegs) aber ech han mer de churz e Rechnig gmacht, mini 2 Orginale hend scho me Durchlass(cm2) wie das 3" Rohr.

Orginal 2 x 55mm (2") = 23,7cm2 x 2 = 47,5 cm2
63,5mm (2,5") = 31,6 cm2
76,2mm (3") = 45,6

Han mer etz wie gseit überleit ob ech ned min Rennkat mit 2 x 63,5mm söll montiere, aber bi mer nonig sicher ob das de nöd z'gross isch?

Das wered denn 63,3cm2 zu Orginal 47,5cm2, weri den 1/3 grösser. Well min ESD (han kein MSD) het scho ca. 80% weniger Staudruck.

Aber hemmer da inne kein Profi?

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

16

24.05.2007, 10:26

@ concept

i hn ide schuel mal glernt, dass mer zum d flächi vome chreis berächne irgendwie Pi brucht... usser dis rohr issch quadratisch ... ;)
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

CONCEPT

Profi

• Nachricht senden

17

24.05.2007, 10:31

@ poisoned

Genau r im Quadrat x Pi (3,14....)

Hani au so grechnet. Warum meinsch?

Suscht werdets ja bimen Quadratische 55mm Rohr 30,25cm2

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »CONCEPT« (24.05.2007, 10:32)

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

18

24.05.2007, 10:44

Also bim Skyline hanni au 3.75" Ab Turbo. Ich wirde nun au uf 3" zrugg gah.

RSK-Tech seit, dass mehr erst über 400PS dringend uf 3" muess wechsle.

Aber ebe isch nur vom hören sagen..chans au ned technisch begründe

Aber die bi RSK chönds

Gruss
Check out my Blog: andresherren.com

19

24.05.2007, 10:48

Einzelni Teili wächsle bringt nüüt Concept. Dr dünnschti Querschnitt bestimmt dr Stoudruck vor ganze Ahlag, mit de vorboute Komponänte zäme natürlech..

Bringt also ou nüüt we hinder 2x 3" usechöme, aber vorn nur en 2.5" Downpipe drin isch..

Derzue chöme Strömigstechneschi ihflüss. Wär mal öppis für en Diplomphysiker.. :D

CONCEPT

Profi

• Nachricht senden

20

24.05.2007, 10:52

@ Alonso

Ebe genau us dem Grund wechsle ich etz uf 2 x 55mm (2"). Well mini komplet alagi isch Orginal 2 x 55mm, bim Turboumbau hani eifach uf 1 Rohr vor em Kat gechslet (Standart Turbo Kit), da machi etz wieder 2 x 55mm direkt ab de Turbine. De hani wieder alles 2 x 55mm bis zum ESD

Oder findsch da nöd guet?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »CONCEPT« (24.05.2007, 10:53)