Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Melachi

Schüler

• »Melachi« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Ingenieur

• Nachricht senden

1

07.05.2007, 06:39

Welchen Chiptuner für 1.8T??

Guete morge

ich möcht min Audi A3 1.8T(150PS) chippe la.
nur han ich kei ahnig wo ich das am beste mache lahn.
Nächi Züri wär sehr vo Vorteil.

Also Sportec weis mer ja das es guet isch, aber wie gsets us mit andere?
Wie findet ihr z.B. www.heiniger-concepts.ch??

Ich han gseh Sportec holt "nur" 180 PS use, vieli andere aber meh, wiso das?

Schribet doch eifach mal euri Erfahrige mit de Tuner.

MFG

2

07.05.2007, 07:09

www.heiniger-concepts.ch

chasch au über de member samir gaa!!

chan ich der wermschtens empfehle!! han min chip für min 1.8T Cupra R Leon au det gmacht!! super sach gsii!! es hät tip top verhebed und isch altags tauglich gsi und wie gseit sie händ mer mega leistig usegholt,....270PS/400nm,....wie gseit ich chan nur 150% guet vo heiniger-concepts rede,....!!!

und choscht no es biitzeli weniger als sportec,...!!

bye bye

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »izerman« (07.05.2007, 07:10)

Melachi

Schüler

• Nachricht senden

3

07.05.2007, 07:13

ok, ich wird de Samir mal afräge.

Sportec git 30% uf auto wo älter sind als 4 jahr, vo dem her sind nachher beidi glich tür.

4

07.05.2007, 07:18

sportec isch sicher guet aber ebe, für MICH persönlich isch heiniger-concepts NR.1!!!

luegsch mal mitem samir!!

ThaFreshPrince

GT-R

Anfänger

Beruf: Elektro-Monteur / Projektleiter

• Nachricht senden

5

07.05.2007, 11:32

lueg emol unter www.rpa.ch die hend usemene 1.8T 342PS usegholt und isch nödemol so tüür!!!!!!!
:356:COSWORTH...

...das Böse hat vier Räder!!!! :356:

Melachi

Schüler

• Nachricht senden

6

07.05.2007, 14:56

@ izerman

wie isch das eigentlich gsi, häter de chip ufs auto abgstimmt oder häter eifach standart wert inetah??
was häsch sust no veränderet für sone leistig?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Melachi« (07.05.2007, 14:56)

7

07.05.2007, 15:41

bimene standart 0815 auto längt en normale chip..online abstimme isch geld zum fenster use gworfe, minere meinig noche..es sei denn hesch no anderi mods..und es spielt au kei grossi rolle wele tuner das macht..oder händer gmeint jede tuner entwicklet software für jedes auto selber? ;) solangs en seriöse abieter isch..

säimen

Anfänger

Beruf: Polygraf

• Nachricht senden

8

07.05.2007, 15:43

ich han min 1.8 t bi digitpower loh chipe (stufe 1). han jetzt knapp 190 ps und prieslech esch er au ned so tür gsi. han mi au ben es paar abieter erkundiget und ha müesse feststelle, dass verschiedeni priese und endleistige im agebot sind. grundsätzlech chan mer us dem motor jo so einiges usehole, nur d frog esch denn eifach no, wie lang, dass das ganze suuber lauft.
ich han z.bsp. no en garantie öbercho. also wennd vor hesch stufe1 zmache, wördi scho luege, dasses ned übertriebsch, dim auto und dim geld z lieb!

Melachi

Schüler

• Nachricht senden

9

31.05.2007, 06:40

also, min A3 staht gad bim Heiniger.
Ganen hüt abig wider go hole und werde mal brichte!

10

31.05.2007, 06:42

wirschs nöd bereue ;)

seisch am peter än gruäss vo mir ;)

Nedin

Schüler

Beruf: Hochbauzeichner

• Nachricht senden

11

31.05.2007, 07:00

Sali zäme

Bin au grad am überlegge wegem Chip...

Han jetz aber leider 140'000km druff, ich han innert 1 Johr 50'000km gmacht...

Han en Kolleg wo bi de AMAG schafft, er hät gseit er chan de Laptop schnell ahänge und öpis vom ABT druf haue, denn hät ich 196PS...

Meinet ihr mit 140'000km isch es kei Problem wenn me en Chip ine macht, machts am Motor nünt?

:390:

12

31.05.2007, 07:05

lüt am peter ortner ah.. heiniger-concepts.ch

er wird di berate ;)

gruss

Melachi

Schüler

• Nachricht senden

13

31.05.2007, 07:14

@Samir

nei das dänki au nöd, freu mi scho mega druf hehe

ja ich luege mal, gester isch nur tfrau Heiniger ume gsi...

14

31.05.2007, 07:15

@samir hei vergissisch mich? hehehe *g*

@melachi säg ihm au en gruess vom eisi, bzw. samir und eisi (chasch es au de natasche bzw. frau heiniger säge hehe si kännt eus au)!! hehe!!
und ja entüüscht wirsch nöd sii,...glaub mer!! ich weiss vo was ich rede!!
aja wäg dinere fraag no, ich han chip bzw. elektronik optimier und kombiniert mit uspuff...darum die leischtig!! und 30% schaltwegverkürzung hani no gmacht, aber da hät ja nix mit ps ztue isch aber glich affegeil gsi höhö!!

@nedin ebe genau das "schnäll öppis drufhaue" gaht ebe nöd,...bis vorsichtig,...wänn dänn machs richtig und uf DIS fahrzüg abgstimmt!! nöd so standard software,....jede wage isch verschide....aso ich wür der vo dem abraate aber allg. chiptuning isch scho geil, aber ebe wie gseit machs seriös oder nöd!!

bb

eisi :D

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »izerman« (31.05.2007, 07:19)

Nedin

Schüler

• Nachricht senden

15

31.05.2007, 07:24

Eisi jaaa klar, weisch er machts scho profesionell bi de AMAG...

En Kolleg vo mir hät en Chip ine gmacht im Audi TT vo 180PS uf 220PS...
Wo er id Ferie gfahre isch, isch ihm unterwegs de Mocke um Ohre gfloge, Motorschade, er hät mit em Chip knapp 3000km gmacht.
Firma wo das gmacht hät, sich glaub nöd ganz seriös gsi...
Totale schade wo entstande isch, CHF 12'000.- inkl. neuer Motor und Einbau.

Uf das han ich kei Bock...

le_male

Fortgeschrittener

Beruf: F+E

• Nachricht senden

16

31.05.2007, 07:40

Zitat

Original von Nedin
Eisi jaaa klar, weisch er machts scho profesionell bi de AMAG...

En Kolleg vo mir hät en Chip ine gmacht im Audi TT vo 180PS uf 220PS...
Wo er id Ferie gfahre isch, isch ihm unterwegs de Mocke um Ohre gfloge, Motorschade, er hät mit em Chip knapp 3000km gmacht.
Firma wo das gmacht hät, sich glaub nöd ganz seriös gsi...
Totale schade wo entstande isch, CHF 12'000.- inkl. neuer Motor und Einbau.

Uf das han ich kei Bock...

220ps sind au nöd mögli...zumindest nöd bi de BEX

@izerman: normale "chip" langet. e einzelabstimmig isch nöd nötig und glob die wenigste do ine hend sowas
-=Blasen ist geiler als Saugen=-

Nedin

Schüler

• Nachricht senden

17

31.05.2007, 07:45

le_Male er hät en Chip dine gha wo wo vo 180PS uf 220Ps gange sich
das isch nur en Zuwachs vo 40PS...

Er isch uf em leistigsprüefstand gsi und hät irgendwie 221.8PS gha oder so öpis...
Gloffe isch de TT wie die Sau, en S3 kei Chance de hät er voll versäget...

Aber ja, mir wüssets ja wie es use cho isch...
Er hät de TT zimli günstig kauft, ich denke mol, dass scho vorher öpis am Motor gsi isch...

le_male

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

18

31.05.2007, 08:04

en unchippte s3 lohsch mit einigem ligge, hett jo 1600kg und lauft würkli nix speziell.
allei scho die 221.8ps säget alles ;) leistigsprüefständ hend au toleranze vo bis +/- 15%

i befass mi jetzt gnueg lang mitem thema 1.8t das i cha säge das bi 220PS de K03 scho lang über sini leistigsgrenze us isch. motorschade wohrschinli wege überhitzig, z'mager gfahre bzw abgstimmt, lader a de absolute kotzgrenze wo er eh nur heissi luft bringt....aber es loht sich verkaufe. lüt lueget nöd ufs material, nur uf nackti zahle...
glob nöd das es dra glege isch das scho was am motor xi isch. so leistige fahrsch nöd mit nur eme chip uf dem motor, au wenns "machbar" isch...

19

31.05.2007, 08:13

@le male sorry aber jetzt verzellsch eifach öppis han mini 270ps und 400NM 2 jahr gfahre und viiiiil KM und NIE es problem ghaa,....hanen jetzt verkauft und käne au de neu bsitzer und de hät null problem!! aso stimmt dini usaag nöd wüki,... so vo wäge leistigsgränze usw.!!! mit dem wo ichs gmacht han de isch sit über 25 jahr im rennsport tätig aso dänki er weiss bscheid und ich bin au nöd unwüssend,...!!

und wäg de abstimmig,...du chasch nöd uf jede leon oder s3 s gliche map drufhaue,...brüeder sin s3 hät original "nur" 220 ps gha statt 225 aber statt 280Nm häter 300NM gha oder so,...oke die idiote standart map drufgrüert und dänn?! 245/250ps und 410NM,..super nach 3tk gad kupplig im arsch wiso? wil die NM wo er zvil gha hät am aafang bide igangsmässig sind nacher au zvil gsii hehe

darum jedes auto isch anderscht,...vo dem her sötsch scho chli luege, han nie gseit das das jede hät oder jedei firma macht ABEr mer söts mache!! oder bisch du fan le male vo so raststette tuning? findsch da guet? au nöd wüki wenn di mit dem thema befassisch nim ich mal aa!!

naja jedem das seine,.....ich säge nur HEINIGER-CONCEPTS rulezzzz!!!!

eisi

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »izerman« (31.05.2007, 08:15)

le_male

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

20

31.05.2007, 08:53

jo aber i ha vom 1.8t mit k03 gredet, k04 isch was anderes (BAM)
k03 1.8t sind ab 200ps a de kotzgrenze. dörfsch rennsport mit alltag nöd verwechsle. luegsch am beste mol abgastemperature, ladelufttemp usw a bimene k03 über 200ps, isch eifach nurno en heissluftföhn, und da isch nöd s'ziel binere subere abstimmig das alles am limit lauft.
uf die 220ps vo dim bro, da chönd gad so guet prüefstandtoleranze, temperatur etc xi si, also kein verlass druff.

i ha sit über 200000km es standardmap dine, kei problem. hett absolut nix mit raststättetuning ztue. entweder ischs e guets map oder nöd. 410nm uf die normal kupplig isch klar das sie denn id knü goht, nüt wo mer nöd scho vo vornherein weiss. mir isch mini au noch 165000 dure xi. am kolleg isch si noch 70000km ohni tuning dure xi. chunt auf uf de fahrstil druf a. 245ps isch s'standard map ohni uspuffalag, und wenns e gueti software isch bzw nöd uf absoluti zahle us isch sondern uf langlebigkeit denn sött sie nöd meh als 380nm ha. und e einzelabstimmig wo di mit wiit über 2000.- belastet bringts eifach nöd wemmer sus nix gross am motor gänderet hett. e standard map wo guet programmiert isch tuets do vohrig...

btw hesch schomol unterschied bi messige vomene maha und bosch prüefstand xeh?wenn jo denn sött dir klar si wieso i uf blanki zahle, vorallem mit kommastelle kein wert legg. aber isch halt so das es nur um maximalzahle goht. wa bringet eim die wenn de rest vo de leistigskurve zum devolaufe isch. overboost kurz uf maximaldrehmoment und so ab 3500rpm bis begrenzer abfallend. lieber e kurve vo kei riesige peak hett, defür aber e schöni gradi, bzw liecht progressiv. es git vo map zu map so riese unterschied das es schwierig isch z'säge "die isch di best". bzw wär ziemli naiv.