Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

21

02.05.2007, 13:49

Secher escher erlaubt, ben scho 2 mal met so eim i Kontrolle cho ond nie hends öpis gseiht gha..... Das duet jo sechtfeld ned beeiträchtige.. osser du hesch eine wo bes i d,metti vo de schiebe chond...
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

PhiLipp

Fortgeschrittener

• »PhiLipp« ist der Autor dieses Themas

Beruf: sässel-furzer

• Nachricht senden

22

02.05.2007, 13:59

es gaht mi zwar nüt ah, aber da ich de verfassier vo dem thema bin het i gliich gern no es paar sache beantwortet.

1. schrift oder balke unde a de schiibe: breite?
2. Schrift oder balken oben a de schiibe: es gitt doch so folie, wommer vo usse nöd ine gseht, aber vo ine gseht mer use wie normal, das erlaubt?
3. schrift oder balken oben a de schiibe: breite?

danke und gruss

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

23

02.05.2007, 14:01

also sowas hanni au mal gläsä gha. Es git en Radius wott dörfsch abdecke....aber bin nöme 100% sicher.

Sueche namal de Text use.

@ Philip

Lies doch mal was scho für Antworte geh sind worde!

@ All

Het niemmert grad de Gsetztes Uszug?

gruss
Check out my Blog: andresherren.com

Calibra4x4

cardealer

Beruf: Versicherungs-Hengst

• Nachricht senden

24

02.05.2007, 14:11

Zitat

Original von Peugeot206
Secher escher erlaubt, ben scho 2 mal met so eim i Kontrolle cho ond nie hends öpis gseiht gha..... Das duet jo sechtfeld ned beeiträchtige.. osser du hesch eine wo bes i d,metti vo de schiebe chond...

ja und bi mir hät mal en Polizist d'UBB geil gfunde und mer au kei buess gäh, demfall isch das erlaubt wenn ich nach dinere Ussag gange?

Nur wills mal inere Kontrolle eine ned ganz so eng gseht heisst da no lang ned dass es erlaubt isch.

aber frög sust mal d'lisa, sie schaffet bi dä polizei. Oder lütisch uf dini mfk ah.

• Nachricht senden

25

02.05.2007, 14:19

guet das esch scho so, aber du redsch doh vo einere Kontrolle. Ech meine dene wörd de schiebewöscher jo au stöhre.....

Aber ebe am beschte uf d,MFK alüte...
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

PhiLipp

Fortgeschrittener

• »PhiLipp« ist der Autor dieses Themas

Beruf: sässel-furzer

• Nachricht senden

26

02.05.2007, 14:21

ok danke.

weiss eine vo üch grad en buude wo so chläber macht und grad montiert?
oder hend ihr ücheri selber montiert?

lg

• Nachricht senden

27

02.05.2007, 14:30

frögsch emole de samir

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

28

02.05.2007, 16:03

5 Der Führer oder die Führerin muss, bei einer Augenhöhe von 0,75 m über der Sitzfläche,
ausserhalb eines Halbkreises von 12,0 m Radius die Fahrbahn frei überblicken
können. Die Zulassungsbehörde verfügt die erforderlichen Auflagen (zusätzliche
Spiegel, Mitfahrer, Begleitfahrzeug), wenn diese Bedingung bei Arbeitsmotorwagen
nicht erfüllt ist.

spike

Anfänger

Beruf: Sanitär

• Nachricht senden

29

02.05.2007, 20:23

was ?????

Sali zämä

Frog isch de Chleber we bi mir uf de Frontschiibe ächt nid erlaubt ??
Merci fürd Antwort !

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

30

02.05.2007, 20:26

du meinsch de Sunneschutz Streife?

oder d Vignette... hehehehe

Nei de Streife isch ned erlaubt wenner ned ab Werk isch und ned prüeft isch worde.

Gruss

Charlie

Anfänger

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

31

02.05.2007, 21:42

aso was mer min carrossier gseit hed esch eifach das wenn de balke i de schiebe itönt esch, escher legak, oder besser gseit denn eschs ne eigentlech glich, aso typeblatt wänds ned gseh. chläber allei send ja au verbote, aber wie gsehts us wenn mer en schriftzug i die sunneblände ie macht? weiss das öber?

cu charlie
Life is a race

32

24.05.2007, 15:47

Hey Jungs
Ich hetti sogar dä Fuessballwimpel und s Mobile Navi müesse iträge la bim STVA
woni d MFK la mache ha. D Antwort uf mis Wieso? hät glutet: Alles wo a dä Frontschiibe zuesätzlich abracht isch mues itreit werden!!!!
Naja wie au immer.......

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

33

24.05.2007, 16:29

Zitat

Original von Coupe1996

Zitat

Original von blondie30
Höhö öpe so wie es Ferrari-Pferd ame Fiat meinsch? ;)

Bi mir häts passt... ;)

hehe ja er hät ja au soo vill Ps gha und isch soo schnell gsi, oder hät ja au nur annähdernd so usgseh wienen ferrari *duckundrenn*

ich känne nur lüüt wo buessene kriegt händ oder lüüt wos grad händ müese an ort und stell aberisse.

Zitat

Original von Charlie
aso was mer min carrossier gseit hed esch eifach das wenn de balke i de schiebe itönt esch, escher legak,

Ja, aber nur wänn de grüen/blau balke en verlauf isch wo scho ab werk ide schiibe isch.
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »poisoned« (24.05.2007, 16:30)