Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

phunker

Fortgeschrittener

• »phunker« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Maler

• Nachricht senden

1

25.04.2007, 21:35

Golf gebaschtel..

also leudde ich fordere euch jetzt mal echli und hoffe uf gueti tipps..

de wage wos drum gaht esch min 4er GTI 1.8 Turbo, um wases gaht esch folgendes, ich möchti mal wüsse wasmer alles zur leischtigssteigerig chan mache ussert s chiptuning, aber joa hettis gern so erklärt dasi au drus chume, ben maler ned mech ;)

zum andere wasi alles chan mache zum de ton z verändere z.B metemne luftfilter oder so, uspuffalag eschmer jedoch scho bekannt ;)

ahja so näbebii, es sett alles legal bliibe oder dennhalt eso dases d polizei ned grad uf de erschti blick merkt :360:

ich danke jetzt schomal für d tipps.. :335:

2

25.04.2007, 21:47

für so froge wür ICH ine markespezifisches forum go froge ....

git do aber sicher au lüüt wo dir chönt helfe.
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

phunker

Fortgeschrittener

• »phunker« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Maler

• Nachricht senden

3

25.04.2007, 21:54

ja markespezifisch denn schriibed 40 lüüt all was anders und es artet inere diskusion us, da inne hetts gnueg golf fahrer wome zu dem sicherlich chli was chönnted säge und es werd ganz locker ghalte, sueche ja nur paar tipps und ned en kompletti aleitig wieni was muen mache ;) da ich so en rechtige afänger ben im thema auto langed mir d tipss erschtmal und wenni denn weis was mache werde mi denn scho wiiters erkundige :D

4

25.04.2007, 22:16

RE: Golf gebaschtel..

Zitat

Original von phunker
aber joa hettis gern so erklärt dasi au drus chume, ben maler ned mech ;)

Lies mal chli dahie mit, isch eigentlich churz und meischtens träffend, und sogar eifach beschriebe:
http://www.antifunklochkatze.de/turbotuning.htm

306er

Profi

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

5

25.04.2007, 22:16

was isch dä am chiptuning nöd rächt? usemä 1.8t motor holsch mit dem sicher mit am wenigschä ufwand/gäld am meischtä usä...

Hades

Fortgeschrittener

Beruf: System Manager

• Nachricht senden

6

25.04.2007, 22:29

Jep chippen... und ja bei grösserem Buget alles ne nummer grösser :D

Hier mal ein Auszug ausem GolfIV Forum / 1.8T @ 300Ps

zusätzliche Ansaugschlauch zum LuFi-Kasten
K&N-Luftfiltermatte
größerer LMM
größerer Ansaugschlauch zum Turbo
wassergekühlter K16-Turbolader mit Druckdose
neue/andere Wasser- & Ölleitungen
Abgaskrümmer + Hosenrohr mit 70mm Rohr bis Kat
100-Zellen-Kat
ab Kat komplette Abgasanlage von SCHMID-Motorsport im R32-Look (63,5mm Rohrdurchmesser)
Alu-Ladeluftkühler vorm Radkasten (SMIC) ~30% größer als der originale
größere Benzinpumpe
größere Einspritzdüsen
größeren Benzindruckregler
andere Zündkerzen
programmierbares Taktventil/Magnetumschaltventil
neue verstärkte Kupplung + Ausrücklager
angepasste Software mit Abstimmung auf dem Prüstand und auf der Straße

7

25.04.2007, 22:32

Es git Chiptuning und Chiptuning. Vieli verchoufe ou eifach en Ladedruckerhöchig als Chiptuning. Das allei chasch mit emene eifache Dampfrad für 50.- meischtens ou sälber erreiche, je nach Elektronik. Alles andere isch Abzockerei (Es giit Firme (z.T. rächt Namhaft) wo für genau so en Ihgriff bis zu 2'500.- abkassiere!)..

Wenn die ganze Map's ou uf genau das Outo, bzw Motor abgstimmt wärde gsehts anders us, aber denn wirds entsprächend tüürer..

Bevor aber am Ladedruck umespielsch, sött me die Chischte zersct mal Entdrossle. Sprich Luft - und Uspuffsystem "optimiere"