Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

phunker

Fortgeschrittener

• »phunker« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Maler

• Nachricht senden

1

28.03.2007, 17:25

Autoprüefig!

Soodeli, ich han hütt zum zweite mal dörfe zu minere praktische prüefig atrette, bem erschte mal hanis komplett vergiiged da sägi au nix, aber hütt, leck ich reg mi jetzt na uf!

Also, zum endi vo de fahrt hett de herr experte na welle en vollbrämsig xseh, guet hani die brems anegleit und ben denn zrugg zum start gfahre, denn die botschaft vowege ich hebi alles rechtig gmacht sigi sehr guet gfahre aber bestande hani ned, de grund : mini vollbremsig sigi ned korrekt xsi.. jetzt frag ich mich werum? sini antwort esch xsi er hebi s abs ned gmerkt.. er esch aber au en schlaue mensch, dete womer die vollbremsig gmacht hend hetts chli sand und chies uf de strass gha, ich weis doch genau dasi voll uf d brems gstige ben und würkli gmerkt han dass da was cho isch, han mi denn au grad be ihm beschwärt aber es hett alles nix bracht.. jetzt frag ich mich eifach was de scheiss sell?

de fahrlehrer selber hetts au ned würkli chönne verstah dasme wege dem chan duregheie und hett sich au böös ufgregd und au xseit dass sowas eigentlich ned chan sii, er hett emel na nie ghört dasme wege dem chan duregheie und er isch fahrlehrer instruktor!

naja mini frage jetzt sind eigentlich die:

chan ich mich gege de entscheid wehre? wenn ja wie?
esch eu au sowas passiert oder oepperem woner kenned?

Beruf: Servicetechniker

• Nachricht senden

2

28.03.2007, 18:10

gege e staatlichi stell wehre isch so zimlich usichtslos, ussert du häsch en private rechtsawalt miteme mehrere 10tuusig fränkige budget...

s problem isch die heinis chömet genaui zahle über wieviel prüefige das es git. dadevo dörfet sovil durecho und de rest nöd... wenn genau a sonere stell bisch das de prüefexperte findet: nei de dörfi nöd dure lah wil die 5 vor dir scho dure cho sind, häsch päch gha.

mini ex händs dureflüge lah wil sie nöd mit em prüefigsexperte über sini private problem gredt hät... sie isch krankeschwö. er hät grad afange labbere und sie hät numme gseit sie wür sich gern uf de verkehr konzentriere... nachher isch er hässig gsi...
Geld macht nicht glücklich, Leistung schon!

crx_ed9

Meister

Beruf: Eidg. Dipl. Baschtler...

• Nachricht senden

3

28.03.2007, 19:26

Nimms easy...

Ich bin duregheit wills grägnet hät und ich 30 gfahre bin im 50er...
Dä Herr Experte hät gmeint 10 bis 20 wäret abracht gsi...!

Muahaaa fahr mal in ZH City 10 bis 20 wänn 50 erlaubt isch...! :360:

Es git echt unglaublichi Affe unter dä Experte...!
Wer mit der Herde geht, kann immer nur den Ärschen folgen...!

Nefret

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

4

28.03.2007, 21:30

gang eifacht nomol ad prüefig und du hesches secher,wens nur a dem gläge isch den gahsch negschtmal no stärcher druf...also min experte het mi bim erschtemol mit 2.fehler döreglo
1. z'nöch am velofahrer gfahre
2.de letscht scholterbleck vergässe mache bim parkiere in strosseverkehrsamt grad am endi vo de prüefig aber het mi döreglo

und das mitem schnure hani khört dass das nur en tescht isch die wend luege ob du dich losch lo aplenke,und jo die müend jo fascht is private goh i meine weni öpper neus kennelerne chani ehn net eifach dummi sache fröge muesi die person uf privati sache aspreche,klar het sini grenze aber ebe...
el_turko 8)

Napalm

Who's your daddy!?

Beruf: Techniker

• Nachricht senden

5

29.03.2007, 08:15

Zitat

Original von crx_ed9
Nimms easy...

Ich bin duregheit wills grägnet hät und ich 30 gfahre bin im 50er...
Dä Herr Experte hät gmeint 10 bis 20 wäret abracht gsi...!

Muahaaa fahr mal in ZH City 10 bis 20 wänn 50 erlaubt isch...! :360:

Es git echt unglaublichi Affe unter dä Experte...!

muahaha, mir isch genau dä gliech Scheiss passiert bide Töff-Prüefig. Die Experte sind scho riese Tröötene :D
SUCHT UND IHR WERDET FINDEN. FRAGT UND EUCH WIRD GEHOLFEN.
DOCH VERDAMMT SIND DIE, DIE NICHT SUCHEN UND DENNOCH FRAGEN.
SELIG IST DER, DER SUCHT UND ERST FRAGT, WENN ER NICHTS GEFUNDEN HAT.

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

6

29.03.2007, 08:55

Ja chunt der Billiger wänns nomal machsch würdi mal so meine... ;).

Bi mri isch luschtig gsi... die ganz fahrt inkl. Manöver eigentlich perfekt gsi (guet eimal hani hindereme Bus gwartet daser abfahrt wo Endstation gsi isch hihi :D ) und ja am schluss bi StVA dänn hani grad 3 Fehler ufeimal gmacht haha :D. 1. Dä Chare im 2. Gang abgstellt und stah lah 2. handbremsi nöd azoge und 3. Dä Schibewüscher isch idä Mitti vo dä Frontschibe gstande (das machi ejtzt sogar no ab und zue haha :D ;) ) ... :D :D ;). Aber ja trotz däne 3 Fehler ufs Stuck bini durchecho ;) :).
Saluti
Villani

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Villani« (29.03.2007, 08:56)

7

29.03.2007, 09:21

ja git scho idiote under dänä experte...

i han au mega glück gha, han än fuessgänger zspot gseh am fuessgängerstreife, bin denn voll uf klötz und mit dä vorderrädli no ufem streife gstande. plus hani gemäss experte zlang hintereme bus gwartet anstatt überhole (obwohl 50-60 meter nochem bus ä kurve gsi isch woni nöd ischätze han könne)...bin aber glich düreko...

min brüäder isch dürekeit weler anschienend zlangsam ufe krüzig zue gfahre isch?!?!?

stoni84

Fortgeschrittener

Beruf: Konstrukteur

• Nachricht senden

8

29.03.2007, 09:42

mach der kein chopf! du häsch jetzt eifach pech gha will'd ende monät dra gsi bisch! sie mönd pro monät än gwüssä prozentsatz dürägheiä loh! jetzt bisch eifach i denä prozent gsi! isch sicher scheisse aber wend sie häsch denksch nüm dra;-)
überholt mich ruhig. Jagen macht eh mehr Spass... 8)

9

29.03.2007, 09:49

vollbräms?ig ha das i de fahrstund niä gha und bi de prüäfig ersch rächt nid...de het eifach e grund gsuecht...nimms easy nächsch mau klappets de scho!

Freude am Fahren

phunker

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

29.03.2007, 11:13

ja und wenns ned klapped getts es massaker ;)

aber joa mues scho gah me seit ja alle "guten" dinge sind 3 ;)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

11

29.03.2007, 12:38

ich hatte die wohl lustigste Prüfung überhaupt. Mein Prüfer hatte 2 Wochen vor meiner Prüfung einen recht heftigen Autounfall mit einem Fahrschüler auf der Autobahn. Wir haben uns glaube ich während der ganzen Prüfung nicht weiter als 1 km vom Strassenverkehrsamt entfernt. Zwischendurch musste der Prüfer noch eine rauchen, während ich rückwärts einparkte und am bordstein hängen blieb und die Karre abwürgte (was er noch nicht mal sah, da er ca 50 Meter wegstand *g*). Wir gingen nicht auf die Autobahn und waren nach 20 Minuten wieder zurück. Dachte schon, das wird sicherlich nichts, nur 20 min und keine Autobahn, hat aber anstandslos gereicht *g*!

Also Kopf hoch, kommt halt schon extrem auf die Prüfer drauf an, aufregen bringt bei staatlichen Authoritäten wenig bis nichts...

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

12

29.03.2007, 13:20

easy neh irgendwie muess jo gäld gmacht wärde. mi koleg händs au dure keie loh will är zu langsam gfahre isch, naja obwohl es winter gse isch mit räge und allem. naja.

wie scho gseit locker neh und nomol mache und nächscht mol so brämse das de kübel vo experte us em sitz fliegt:)

crx_ed9

Meister

Beruf: Eidg. Dipl. Baschtler...

• Nachricht senden

13

29.03.2007, 20:20

Zitat

Original von Napalm
muahaha, mir isch genau dä gliech Scheiss passiert bide Töff-Prüefig. Die Experte sind scho riese Tröötene :D

Haha geile Siäch...

Ich bin nacher hei... Han dä CRX gschnappet...
Und bi dä ganz Namittag go cruise... Ohni Prüäfig...! :D
Wer mit der Herde geht, kann immer nur den Ärschen folgen...!

phunker

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

29.03.2007, 20:41

Zitat

Original von crx_ed9
Ich bin nacher hei... Han dä CRX gschnappet...
Und bi dä ganz Namittag go cruise... Ohni Prüäfig...! :D

super sach, ich ben met 17ni ame am vater sin charre ga chlaue und ben am abig nachli umecrused, joa met 18ni denn so oeppe en monet nachem geburi hettsmi denn verwütscht, darum machi d prüefig erscht jetzt.. wei sned was mi meh ufgregt hett, die 2,5 Jahr woni gsperrt xsi ben oder die 1500.- buess :370:

15

29.03.2007, 21:04

ich han mich a de prüefig so dermasse uf die fiise tricks wie is fahrverbot schicke und so konzentriert, dasi gar nöd gschnallt han ob ich überhaupt spiegel und schilder und so beachte....
uf eimol womer denn z`st.galle acho sind heissts: guet, uf autobahn und zrug zur prüefigsstell.... ich scho denkt FUCK etz chunt d`stadt..... debii, "voll easy" gsi.

defür, woner gratuliert het bini fast in ohnmacht gheit. het mir halt scho viel bedütet, han immerhin lang druf gwartet. nie würkli stutz gha. denn endlich mit 22gi....

:396:

junge, gang nomel an test. etz sötts jo "easy" goh ;)
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

rmP

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

16

29.03.2007, 21:55

Han e legeri Prüefig gha.

Mit em Experte gschwafflet über Job&Freizit, nebetbi chli gfahre und nach 40min wieder zrugg mit em aschlüssende Stämpfel.

Aber abxeh devo...es git so huere vil Grücht und Stories über warum duregheie und warum ned, ich glaub da nur d Helfti. Vil sind gfrustet, dass sie nöd bestönd und erfindet denn irgendwelchi Märli wie " Es isch Mäntig xi und de Experte het es schlechts W-End gha" Spekulatione ohni Grundlage.

Whatever...bim 3te mal packsches denn scho und süscht vil Spass bim Psycholog :(

17

29.03.2007, 22:19

mi expert isch e "wolliser" gsi!:)
läck, jedesmol hani müsse nochefroge, e ha dä eifach nit verstande!
de beni zwöimol links abboge obwohl är gseit het rächts, und das de würkli gnueg früeh gseit.
haha isch irgendwie geil gsi wenni zruck dänke, läck wi mi amigs dr fahrlehrer zämme gschisse het. huiuiui :)

edit: vollbrämsig hei mir öbbe 2-3 mol i de fahrstund gmacht, aber a dr prüefig überhoupt nit.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Nighthawk« (29.03.2007, 22:20)

18

30.03.2007, 07:34

vollbremsig hani a de erste fahrstund gmacht. 1 mol und niemeh. i hoff es blibt au eso....
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

19

30.03.2007, 07:42

vollbrämse han ich mitem fahrlehrer genau vor miner prüefig 1x gmacht.. und bis jetzt no nie brucht ;)

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

20

30.03.2007, 07:48

ich han das nie güebt idä fahrstund...mit vollbräms... aber nacher fahrertraining in veltheim, und deht machsches gnueg!! und grad letschti bini wieder brutal froh gsi...nassi strass und so es tumms reh springt mer vors auto!! tja, het haarscharf glanged...glück gha, bzw. sicher au es bitzeli gwüsst wie reagierä!
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!