Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• »Peja-Boy-SH« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Automonteur

• Nachricht senden

1

24.02.2007, 18:38

Peja-Boy-SH kauft sich ein neues Auto!!NEUE PICS

....wie ihr schon oben den Titel gelesen habt verabschiede ich mich von meinem Seat... :377: das ist ein sehr schönes Auto und hatte auch viel spass mit dem aber mein Herz hat halt schon immer mehr für Japanische fahrzeuge tendiert!

Soo... ez zum neue fraget sich ALL was für es Auto welles usw heheh ich weiss es werdet filicht vieli säge nei mann wäää wieso grad so eine usw aber mir glich mir gfallt er brutal und FERTIG!

Fahrzeug

Honda Civic Type R

Jahrgang

Jg 2007

Motor

2.0 i-VTEC 200PS

Farbe

Silber (dä gits nur i 3 Farbe Schwartz,Silber,oder so schwartz brun gmischt)

Inneraum

GEILL.... Type R Sportsitz,Start per Knopfdruck usw siehe Fotos..

Ich mue no säge bi dä ERST wo so eine Bstellt het chumen leider aber erst im April über..

Original Bilder Folgen sobald das Fahrzeug bei mir in der Garage steht.. :369:

Gruäss Shpetim
§§§ Lebe und Denk nicht an Morgen §§§

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Peja-Boy-SH« (17.04.2007, 15:06)

swiss CTR

Schüler

Beruf: schöggeler

• Nachricht senden

2

24.02.2007, 20:04

gratulation zum chauf vom Type-R.für welä hesch di entschide?git ja de normal und de light oder sowas?guets wägeli,voralem mitem k20 mokke wo enorms potenzial het went chlii meh "pfupf" underm fuddle wötsch.nur ich als alt-hondafanatiker bin wie vili nöd soooo fan vom neue civic,er isch weg de villne schnick-schnacks eifach nüm sglich wie de vorgänger oder gar de integra type-r.
...di einte liebed ihn,anderi verachted ihn...hauptsach du häsch de plausch dra. :368:
Live starts above 6000rpm

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

3

24.02.2007, 20:11

@swiss CTR Danke viel mall!!

Also ich ha die Type R version gno mit dä Vollusstattig will die ander Version wär ohni Klima usw aber die hend Problem will dsie ander Versionnöd strasezulässig isch in CH nur für rennestecki..oder so öpis drum dä Vollusgstattet

ja die normal version ischmir zu Zukeunfts wägeli aber dä Type R mit em Bodykitt und mit em Renn Interieur gfallt mer magga voralem bi dä erst wo dä bstellt het bis ez... :333:

merci nomal

Gruäss Shpetim

swiss CTR

Schüler

• Nachricht senden

4

24.02.2007, 20:21

staht den de type-R scho bim garagist?han gmeint es gäb en noni da,aber en koleg het gseit er hegi gseh gha wies 3 stuck bimene händler abglade hetid?
muesch mer den säge went en häsch,den chumi mal mit uf e fahrt ok?

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

24.02.2007, 20:26

ja also üsi Garage het ez eine und in Winterthur Ford Honda Grage hend au eine aber dä Verkaufets nöd mueschen bstelle will das nur als ustelligs fahrzüg gnutzt wird..

ja easy im April hanin den meldi mi chasch mal rundi mit rase ;)

gruäss Shpetim

swiss CTR

Schüler

• Nachricht senden

6

24.02.2007, 21:35

ja logo,machemer de 1. inoffiziell verglich type-r 04 vs type-r 07 :451:
----->natürli ufere abgsperrte strecke zmitzt inerä wüeschti...oder so... :349:

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

24.02.2007, 21:50

easy machemer das kei problem :325:

8

25.02.2007, 01:03

gratuliere ;)

du weisch, fazzer tour und so... meld mi

ps: hör uf solang telefoniere wenn ich im msn bin :D
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

9

25.02.2007, 01:51

Uei Shpetim, geils Wägeli gratuliere ! Dä "alti" Type R findi vom Design sehr sehr schön, mal luege wänn mal richtig grossi schöni föteli tuesch bringe, wasi devo halte, die da obe sind mer chli zchli und z undetailiert für dass dasi mer chönt gross ä Meinig drüber mache.... aber erscht idruck isch doch sehr geil! :D ;)

Gratulation nomal :)

Saluti
Villani
Saluti
Villani

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

25.02.2007, 08:07

Arkadas zerst mal Merci viel mall!!

und sorry wegem MSN ha nüt defür wen mini Frau stundelang mit mir rede will (sie vermisst mihc ebe so sehr) ;) sorry gell

und ja weg dä fazza tour lueg das sie eifach im April irgendwenn machsch will bis im April hani es Auto nöd...

merci Bro

Gruäss Shpetim

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

11

25.02.2007, 08:10

Ueeii..villani merci merci merci Ja fötelis het er mir au nöd gfalle aber wonin Live gse han huiii... verliebt aber ich mach den PICS sobald er da isch...und merci nomal

Saluti
Shpetim

puntoGT87

Schüler

Beruf: Heizungsmonteur

• Nachricht senden

12

25.02.2007, 10:18

hey gratulier dier zu dem geile wage ussert das er mier vo hine nöd so ganz wot gfalle aber vo vore ond vo inne isch er eifach geilllll vorallem die sitz mit de mittelarmlehni sind sexy...wönsch dr viel spass mitem neue caren :361:
greez puntic

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

13

25.02.2007, 10:38

hej puntic hvala ja du ich muess säge dä wage isch chli gschmacks sach Ich bi zwar en Albaner Trotzdem willi chli vo dä mass abhenge muendi umbedingt en Merc oder BMW fahre fahr lieber öpis wo keine fahrt so zsäge aber mir gfallt er sehr und das isch es wichtigste sägi ez mal.. aber merci nomal vo dier

PS: ich mach grad no meh Innerum Picturs dä innerum isch eifach dä hammer!! :361:

gruäss Shpetim

puntoGT87

Schüler

Beruf: Heizungsmonteur

• Nachricht senden

15

25.02.2007, 10:49

jo ebe das isch jo zwichtigste das er dier gfallt ond nöd das für anderi es auto chaufsch zum sich KRASS zfühle :488: jo guet das isch immer am afang bi neui autos öpis passt eim immer nöd aber mit de zit dragwöhnt meh sich ond es gfallt eim au mit de zit.. lauft de besser als de alt? do er jo jede menge schnickschnack dinne het... :445:

habi

Fortgeschrittener

Beruf: IT

• Nachricht senden

16

25.02.2007, 11:54

Hey shpetim,

also wo i de neu Honda Civic gseh han, den häd mi de eifach zu spacig dunkt und es isch gar ned min Fall gsi. Jetzt bi dem wo du bechunsch, also Type R mues i säge da gfallt mer scho besser, weis au ned gnau wieso :) han de ja gester au zerst mol gseh in Olte binere Garage. Vorallem inne isch er ganz interessant, freu mi scho wänn i den emol darf Platz neh :)

Über de Motor müemer gar ned Rede, da isch bim alte Type R scho geil gsi :)

Ja i denke wirsch di vo de Masse abhebe, sicher am Afang, den i denke wirsch ja eine vo de erste si wone den häd :)
Gruss

Habi

Skoda Octavia 2 TFSI RS in Corrida Rot
orginal Zenith 18" Felgen lackiert in "Mausgrau", getönte Scheiben, 35mm H&R Federn, Distanzscheiben VA und HA, schwarze Bremssättel, schwarzmatt folierter Frontgrillrahmen, Peugeot 607 Antenne und div. LED Produkte verbaut.

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

17

25.02.2007, 12:07

@ Puntic

ja also min alte isch 1300 kg schwer also leergwicht und dä Civi isch 1200 und paar verdruckti müesst nomal genau nachlese aber öpää 100kg liechter als dä Ibiza ja dä Ibiza het halt drehmoment kha wegem Diesel halt aber obe dure mueni säge chunt am Civic nöd nach und bim Diesel hani eifach kein sound kha aber dä Civic isch ganz geill scho original freu mi scho wenn dä mal usbrennt isch..

@Habi

ja mir gfallt die normal version au garned isch mer zu ZUKUNFTS mässig so en Enterprise chare aber dä TYPE R gfallt mir persöhnlich sehr... jep das mit mithocke und mitfahre wird im April den so wit sie wen mer mal zit hend bim Samir oder Cupra Treff :325:

merci nomal jungs

Gruäss Shpetim

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

18

25.02.2007, 12:25

Hej samir merci viel mal..chum den verbi :403: wenin ha... weni darf..?

bi zwar scho no gspant was für japser sprüch das no chömet heheh aber ebe wie gseit ES HET SOLANGS HET!!

gruäss Shpetim

Peja-Boy-SH

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

25.02.2007, 12:37

Merci...:D emm eventuel chaufi mir so es Zuekunfts trottinet wo ich au wie bim Civic per Knopfdruck chan laufe lah.. seich :P aber danke

gruäss Shpetim

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

20

25.02.2007, 13:28

Uei Sheptim, ja das isch doch sehr es sportlichs Interieur, huere geil! :D :) Gratulation nomal :)
Saluti
Villani