Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

19.02.2007, 21:19

Schwere Entscheidung

Hallo zämä i wot mir ä neuis Auto chaufe nur weisi nöd gnau wa für eis.Zur Zit bini am entscheide zwüschet em Mitsubishi Lancer Evo , Subaru Impreza WRX oder am Nissan 350Z Coupe.
Kennet Ihr vor u nachteil vo dene Fahrzüg?Oder hender sust na ä Idee wegemene andere wage???
Hoffe Ihr chönd mi chli berate.
mfg

2

19.02.2007, 21:23

was händ denne e evo und subi mit em 350 ztue? sind jo völlig verschideni wäge..

3

19.02.2007, 21:25

auso wen eine vo dene wosch Neu choufe würdi dir lieber dr S4 empfähle de hesch a V8 u du hesch kenni Problem u ersch no me Leistig!!:)

maruso

el maestro

Beruf: Student | Konstrukteur

• Nachricht senden

4

19.02.2007, 21:28

kauf dr kein Z!! ;)

nei, gahsch mal alli go probefahre... denn wirsch scho gseh was dir am eheste zueseit.. aber evo und subi uf de eint site.. und denn de Z uf de andere? :)

Da cha dir nöd soviel infos geh zu dene zwei erste:
evos und imprezas isch e gueti entscheidig falls viel passfährtli machsch.. Interieur gits viiel besseres aber uf da sött keine luege wo sich so eine kauft, mit dene häsch denn au din spass.. (4x4 usw..)

Zum Z: bim Z muesch luege, falls dr e alti version holsch (280ps), die streuet ganz gern nach une.. d.h. muesch di nöd wundere, wenn du uf em prüefstand blos 250ps häsch.. isch alles möglich. Also wenn en Z, denn e neuri version.
De Z isch ja au nur en 2 Sitzer..

Uf wa leisch denn eher wert? Performance, Show?
Für wa wörsch ihn bruche?
Signatur = unnötiges Gewicht...!!! :320:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »maruso« (19.02.2007, 21:28)

5

19.02.2007, 21:29

Jo da isch scho klar darum frogi jo au ob Ihr mi chli berate chönd.Er wühr mir vo de Leistig u de Optik her eifach na gfalle.

Maruso: I bruch s`Auto ab u zue für s`Gschäft aber hauptsach privat.
Jo er mu sportlich sie aber trotzdem chli style u luxus bim Interieur. Went weisch wani dämit mein. :)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »mx-6« (19.02.2007, 21:45)

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

6

19.02.2007, 21:46

Also diä ersti Wahl hesch scho Troffe....
das isch Optik und diä drei sind in diener engeri Wahl...jetzt chunt numeno Probefahrt...gang mit denä go Fahre und lueg bi wellem du dich am Wöhlste Fühlsch und am meiste Spass hesch..denn jedi person het ä andere gschmack und anderi bedürfniss!

und Fahr am beste vo jedem Fahrzüg mindischtens zwei verschiedeni, denn du chasch genauso ä beschissene Evo gfahre si wie nä voll geile Evo...das isch bi jedem Auto ä so!

Feeling und gschmack müend eim stimme.
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

maruso

el maestro

• Nachricht senden

7

19.02.2007, 21:51

Also Luxus wirsch chum finde i nem Evo oder Impreza.. nöd dass jtz schlecht sind, aber det sind d'schwerpünkt uf anderi sache bezoge :)

De Z hät eigentli au "nur" Plastik dine und d'Verarbeitig ghot so i ordnig, aber wär scho am beste wenn jedes Auto mal probefahrsch. Ufzmal merksch denn während de Fahrt, dass da Auto gar nüt für dich isch.

Wetsch denn ganz e neus kaufe oder occasion?

Also wenn s'tune wetsch, bim Z ghots chli is geld, wenn leistig wetsch.
Novidem Kompressor --> 15mille.. denn häsch dini 400rössli.. ab mfk :D

Evo und Subi bisch mit weniger geld dabi.. ;)

8

19.02.2007, 21:58

Maruso: Wen den scho neu.jo weisch für mi isch jo eh alles Luxus da i ja jetzt na en Mazda MX6 Jg.93 fahr. :P
Jo i tendier ehner zum Evo oder subi da dä Z nu en 2Plätzer isch aber het ebe scho en geile sound :D

maruso

el maestro

• Nachricht senden

9

19.02.2007, 22:03

Ja de V6 isch en geile sound..

Aber wenn scho ca. 50 - 60mille usgeh wetsch, denn wör ich mir eher so en S4 zieh.. V8.

isch eifach es biest :D

oder Alfa GT? :)

git viel schöni autos i dere prisklass :)

10

19.02.2007, 22:03

und wen en Impreza den scho en STi, de WRX hät ja nur 225 PS....und au nur de neui MY06 mitem 2.5 liter Motor ;-) Suscht chasch en ja au nöd mitem Evo vergliche da doch 55PS Unterschied sind......au wen PS nöd alles isch.......aber wenscho denscho :D

Dieser Beitrag wurde 652 mal editiert, zum letzten Mal von Foggyzh: Heute, 19:27.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Foggyzh« (19.02.2007, 22:04)

11

19.02.2007, 22:04

Imo macht de Boxter aber alles wett, wennde scho uf Sound luegsch.

12

19.02.2007, 22:11

Maruso: Jo da stimmt aber dä s4 gfallt mir nöd sooo vo de Optik her also d`Form meini.

Foggyzh: Jo sorry ha au dä Sti gmeint gha :D

Jo wird bald mal chli Testfahrte go mache.Aber sust sinds jo nöd so "problem" wägä das mer al port was het???Au wens garantiefall wehr wühr mi den trotzdem nerve.Blödi Frog i weiss aber trotzdem...

maruso

el maestro

• Nachricht senden

13

19.02.2007, 22:14

Problem chan jede wage mache, chunt druf ah wie du ihn behandle tuesch.. ;)

14

20.02.2007, 09:59

zerst sicher mal Probefahrt mache mit dene drü Autos wo i de angere uswahl cho sind.

Min Tipp
Wenn es optisch und Edel muess sie und du die drü zur uswahl hasch würi de neu 350z ne 300ps innerum überarbeitet und hochwertiger hammer Auto verbrucht weniger als en EVO und isch im unterhalt au billiger. Und de v6 Sound isch eine vo de geilste.

Miss-Celica

Foren-Prinzessin

Beruf: Dispo

• Nachricht senden

15

20.02.2007, 10:02

Zitat

Original von fma
zerst sicher mal Probefahrt mache mit dene drü Autos wo i de angere uswahl cho sind.

Min Tipp
Wenn es optisch und Edel muess sie und du die drü zur uswahl hasch würi de neu 350z ne 300ps innerum überarbeitet und hochwertiger hammer Auto verbrucht weniger als en EVO und isch im unterhalt au billiger. Und de v6 Sound isch eine vo de geilste.

Grad geschter hani mit em Calibra 4x4 diskutiert... leider stimmt die PS aagabe ab Werk für de 350z nur i de wenigste Fäll...

Ab Werk sötteds 280 PS ha, aber vo 10 Lüüt vo ihren Wage uf em Leistigsprüäfstand gha hend, hets vilicht bi 2 gstumme..

+ zum teil extreme Leistungsverlust vo Motor zu Rad...

Aber de Calibra 4x4 chönnt da sicher no besseri Uskunft ge!

greez
www.renault-streuliag.ch

maruso

el maestro

• Nachricht senden

16

20.02.2007, 10:03

@miss celi

soviel ich weis, isch das die älter version vo de Z's.. ;)

die neue mit 300ps sötted hihaue.. :)

17

20.02.2007, 10:05

@miss celi

Ich weis das smile :-) darum hani gschribe de neu 350Z mit 300PS det söt das nüm de fall si sonderedition vom 350Z hat 300ps anebracht und die neue 350Z hand die glich leistig

Miss-Celica

Foren-Prinzessin

Beruf: Dispo

• Nachricht senden

18

20.02.2007, 10:05

Zitat

Original von maruso
@miss celi

soviel ich weis, isch das die älter version vo de Z's.. ;)

die neue mit 300ps sötted hihaue.. :)

Ebe de Cali weiss sicher besser Bscheid, aber mir händ das geschter im Internet grad nacheglueget ! =)
:382:
www.renault-streuliag.ch

maruso

el maestro

• Nachricht senden

19

20.02.2007, 10:09

und die ganz neue Z's ab 07, 313ps und 358NM :)

also zwüsche dene drü autos wör ich mi sofort für de Z entscheide. Nöd dass da jtz min nächste wird.. :325: :]

Nedin

Schüler

Beruf: Hochbauzeichner

• Nachricht senden

20

20.02.2007, 10:10

Das isch sehr e schwirigi entscheidig zwische EVO und Impreza.

Ich würd dir aber sehr de Impreza WRX STI 06 empfehle de neue mit 280PS,
bin in letscht Wuche gfahre.

Sehr schnelles Auto und macht wahnsinnig Spass zum fahre.

Gretzzz Nedin