Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

PiZo

pizo pazzo also known as el pizbull

• »PiZo« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Drucktechnologe, CEO Stile Italiano Svizzera

• Nachricht senden

1

09.02.2007, 20:35

PiZo's Punto HGT

Fahrzeug:

FIAT PUNTO HTG
188b 3Türer
1.8 16V
131 PS ab werk

originalfarbe: steel gray mettalic

originalfotos hab ich irgendwo auf dem rechner...

auto seit dezember 2006 in meinem besitzt, wurde original gekauft.
seit da bereits 5 kleinere oder grössere umbaustufen durchgemacht.

tuning stand 2011:

exterieur & body

- komplett gecleant, seitenblinker, spritzwasserdüsen, antenne, türgriffe und schlösser, heckwischer

- merkur frontansatz und merkur heckstosstange, heckstosstange gecleant

- hintere kotflügel auf jeder seite 25mm gezogen

- neu lackierung in einer silber-mettalic-perl seidenmatt mischung. --> wahrscheinlich änderung winter 2011/2012

- schwarze scheinwerfer mit eigenbau angel eyes

- hintere fenster getönt --> will es aber noch dunkler

räder & fahrwerk

- kw inoxline variante 1 gewindefahrwerk mit 76mm tieferlegung

- angepasste novitec domstrebe vorne oben

- tarox bremsscheiben geschlitz/ gelocht mit ferrodo sp 2500 bremsbelägen rundum

- work euroline scx in 8x17 auf der va und 9x17 auf der ha, zusätzlich noch 10mm distanzscheiben auf der ha

motor & sonstiges

- motor neu ersetzt durch gebrauchten mit weniger km, im november 2010 mit erleichtertem schwungrad und sportkupplung

- inoxcar auspuffanlage mit alfatech edelstaht msd

- hifi umbau in kofferaum, mit 2 lightning audio amps und einem rockford fosgate t1 woofer, frontsystem ist ein rainbow audio ---> 139 db

!!zur zeit keine fotos!!

auf seite 10 oder hier ein kleines....

it's not the time for fear,
that comes later...

Dieser Beitrag wurde bereits 27 mal editiert, zuletzt von »PiZo« (05.06.2014, 01:51)

2

10.02.2007, 12:12

hey pizo

schöner punto hgt hast du :) kommt zeit kommt geld kommt tuning also nicht s überstürzen

wie schon gesagt mit schlauen einkäufen mal auch was leicht gerauchtes kaufen kann man das was ganz schönes auf die beine stellen.

und der astrale wohnt ja auch in uster da hast du einen super ansprechpartner :523:

mach den so wie in deiner signtur dann musst aber auch das merkur heck nehmen und nicht das x-one ...

ich würde nach einer 2a heckklappe noch ausschauhalten..... das hast die rückstrahler nicht drauf.und die seitenleisten wegmachen die sind nur geklebt ..

viel spass mit deinem punto

gruss
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Lineker« (10.02.2007, 12:13)

PiZo

• Nachricht senden

3

10.02.2007, 12:58

Danke Lineker....

Möchte mich auch noch für deine PN bedanken... gute Seiten sind das!!

Genau... meine Rede... nichts überstürzen...

Zum Thema Astrale...hehe...weiss ich das er in Uster wohnt, hab ihn letztes Wochenende kennengelernt. Denn, er wohnt in der gleichen Siedlung wie ich! Schöner zufall war das... :379:

Der von Merkur gefällt mir gut, bis auf die Heckstossstange und die unteren Scheinwerferblenden!
Die müssten echt nicht sein... Meiner Meinung nach, passt sich die Heckstossstange überhaupt nicht
dem gegebenen Design an, im gegensatz zur Frontlippe! Finde ich Schade...

Ganz Ehrlich, mir gefällt die Heckklappe mit diesen Rückstrahler..denn es macht das Heck optisch breiter. Ist halt Geschmackssache, gell! Hatte mir überlegt die Seitenleisten mit Carbon beziehen zu lassen, denn Praktisch sind diese Plastikdinger schon...wenn man so unvorsichtige Leute kennt wie ich...(Leider wahr!)

Gruss
that comes later...

4

11.02.2007, 12:39

scho recht kannst dich sehr gut informieren auf den seiten......
ja wenn den schon kennengelernt hast ist da ja super .......

seinen punto auch?........ :470:

wenn dir die rückstrahler gefallen dann musst du sie natürlich dranlassen..
das mit den carbonüberzug auf die seitenleisten ist natürlich eine gute idee ,nur müsstest mit carbon an deinem auto weiterfahren z.b spiegel heckspoiler usw. sonst sieht das fast bisschen verloren aus . und mir pers. gefällt der carbon look nur auf dunklen farben ....

gruss
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

PiZo

• Nachricht senden

5

11.02.2007, 13:35

Japs, seinen Punto auch! Schön ist der...

Ja da hast du wohl recht, also Carbon auf Seitenleisten, Seitenspiegel und so... mal überlegen!
that comes later...

maruso

el maestro

Beruf: Student | Konstrukteur

• Nachricht senden

6

02.10.2007, 06:52

Chunt guet pizolino :) Nur ufpasse dass uf de AB kei subis me provoziere tuesch =)
Signatur = unnötiges Gewicht...!!! :320:

coust

Fortgeschrittener

Beruf: Pneu - Autoverkäufer

• Nachricht senden

7

02.10.2007, 07:15

gseht ganz schön us pizo, han en ja letsch week dörfä live bestuhne..

neue lack chunt sicher geil ufem punto, aber das muesch ja no luege..

hehe, location in uster;)

gruess uster fraktion

8

02.10.2007, 07:18

Boah shit! De gseht ja anderst priiv us!! =)

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

9

02.10.2007, 07:27

Pizo, du weisch, ich find dis Auto würkli schön. Dezänt phaltet und znötigste gmacht. D'Hifi wird sicher geil töne und d'Uspüff sicher au. Han ja sälber so eine dra. Und ja, bim Maruso sim MG hät de Inox au geil tönt. Gits eigentlich irgendwelchi Schiwerferbländänä für de Punto?? Das wür ich mir no überleggä, aber sust so lah wie er isch. Nix verspoilern bitte!! Und was ich au no wür mache, im Interieur no chli verschönere. MOMO Schaltknauf, MOMO Handbräms, villicht no MOMO Pedale und d'Mittelkonsole wie au all Lüftige würi lackiere. Witer so. Gruess Adri

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Coupe1996« (02.10.2007, 07:29)

10

02.10.2007, 11:56

Mini meinig kensch ja scho. ha uf mim jetz ou es KW. und itz no spurverbreiterige. Chunt sehr guet unds fahrverhaute isch genial. Hesch ds GS bodykit schomau gse? Chunt guet ufen Facelift.:466:
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

11

02.10.2007, 12:35

Ich weiss halt au ned aber für mich isch din Punto eifach zhöch entweder hesch zgrossi Felge oder ich wür verspoilere das er abe chunt.. ich bin halt de typ wos liebt wenn er voll tüüf isch :D han ebe au es KW gfunde und bin am überlegge öbbis söll kaufe.. aber wot grad voll abe :D also pizo schrub de cheib no meh abe!! Bis es heisst: "Ameisen duckt euch" jetzt heisst ja no "Elefanten duckt euch" :-) du weisch mach nur Spass ;)

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

12

02.10.2007, 13:32

Ueiii Piizzzooo :) Ich find din Punto seksi, isch halt no vom Design richtig schön original, und das isch tip top :) Saluti Villani
Saluti
Villani

13

02.10.2007, 17:48

Zitat

Original von cro
Ich weiss halt au ned aber für mich isch din Punto eifach zhöch entweder hesch zgrossi Felge oder ich wür verspoilere das er abe chunt.. ich bin halt de typ wos liebt wenn er voll tüüf isch :D han ebe au es KW gfunde und bin am überlegge öbbis söll kaufe.. aber wot grad voll abe :D

also pizo schrub de cheib no meh abe!! Bis es heisst: "Ameisen duckt euch"
jetzt heisst ja no "Elefanten duckt euch"

:-)

du weisch mach nur Spass ;)

Das isch bide Puntos so. Mine het voll gschlife bisser isch börglet gsi.
Ud Karosserie isch ou no zimli höch. Mir sötte villech nachem Bodykit no z Dach töifferlege gäu PiZo :358:
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

14

02.10.2007, 17:56

Ja chan guet möglich sii.. aber hesch scho mal en golf 2 gti gseh (original höhe) höcher als en jeep aber es gwind drunder denn ischer scho am bode :)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »cro« (02.10.2007, 17:56)

PiZo

• Nachricht senden

15

02.10.2007, 18:25

Zitat

Original von Maruso
Nur ufpasse dass uf de AB kei subis me provoziere tuesch

Machi garantiert nüme.. hehe... aber wänn dänn mal de Uspuff dra isch chömets wahrschinli no meh...
:366:

Zitat

Original von coust
hehe, location in uster

Sicher.... wo suscht?

Zitat

Original von cro
Boah shit! De gseht ja anderst priiv us!!

Nähmet am Kroat d Droge weg... Er seit scho Sache wo er nie würd säge... :319:

Coupe1996....

Adri... Jup, Schiiwerferblene gits... vo Merkur oder Novitec zb! Aber muen no echli spare, chostet immerhin au 150.- :378:
Interieur bini mir am überlegge s eint oder andere Teil echli Lackiere z lah... oder mit Leder z bezieh?! Chönt so no guet cho.. oder?
Verspoilerig gits warhschinli keini.. einzig vilicht no en Dachkantespoiler.. de wo bim HGT eigentlich druf wär!

PuntoRacer...

Nei han s GS Bodykit glaubs no nie gseh... hmm.. grad mal go ahluege! Aber wänn scho denn scho häts mir s Merkur ahtah... aber nur d Front! Die gfallt mir anderst guet.... aber s Heck wiederum nöd!

Aber er blibt zu 95% sowieso unverspoilert!

Villani...

Grazie.... wart nur ab wenn er dänn bald mit phase 1 fertig isch.. dänn gseht er ganz seksi us!!!

cro und Puntoracer...

Nur so als errinerig... Vorne isch er scho 60mm !!!!! tüfer... chömet aber sicher nomal 20mm dezue damits optisch passt!

Sölli no top chop mache?? hehe....

De seich am Punto isch halt das d Fiat eifach s Chassis vom 1.2l 60PS Fraue Stadtautöli gno hät und eifach en 1.8 mit 130PS inepflanzt hät! Somit isch eigentlich nüd uf Sportlich trimmt, s interieur hät immerno glich vill ablage und all das zeugs.. isch halt echli schad!
that comes later...

16

05.10.2007, 07:55

Zitat

Original von PiZo

Nähmet am Kroat d Droge weg... Er seit scho Sache wo er nie würd säge... :319:

Ich nimme sicher kei Droge :P

17

05.10.2007, 11:18

Hoi Pizo. Hani ja gmeint. Mine isch soviu wie möglech dunger und gset glich no zimli Höch us. Und lueg de ufz DTC. Meh aus 60mm darf me doch gar nid. Und den chönts de ou no schliffe. Viu Spass no mitem.

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

18

05.10.2007, 17:37

weiss nöd wiso, aber dina hgt gfalltmer eifach... die fälga stönd em brutal guet...
sehr dezent...

i wür dschiwerfer usenand neh und i schwarz glanz lackiera, grill vorne ohne emblem und in schwarz lackiera und dänn eifach an bode abi schrube.. so richtigi keilform... dänn bisch min held.. hehehe =)

und mer gfallid d p2b gar ned eigentlich.. hehehe =)))))

aber nimmder da zherza mit am tüüfer sie vorne... will d'Optik tendiert meh zur verkehrte keilform.. hinde bisch tüüfer.. =)
[SIZE=7][/SIZE]

PiZo

• Nachricht senden

19

05.10.2007, 19:01

mal gucke was s dtc no so seit.. und suscht gahnen eso mit em dtc go vorfüehre und schruub en nachene halt no abe... mir egal... :358:

pane....

danke danke... hehe... ich weiss isch ja mini absicht ganz dezent aber das er debi halt super usgseht...
eifach no chli warte... wänn er denn ganz fertig isch... gits neui pics und au no es soundfile...
höhö....

zu dine vorschläg... hmm.... d schiiwerfer lahni eso... will schwarz und silber wär en zu grosse kontrast.. das würd grad wieder usesteche...
s fiat emblem lahni dra... so gseht mer vo allne siite das es en fiat isch... :366:

ohni gseht de grill eifach nach irgendwas us...
that comes later...

20

05.10.2007, 20:15

Saleti. Had bilder nomau agluegt. Bisch sicher dasser scho uf 60mm isch? Mine gest viu töiffer us. Ufem DTC steit ja 310 mm vom Kotflügu zur Radmitti. U i nime a dass mer z gliche hei. bi mim steit eifach 188. Sodeli.Säge mau :500: