Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

06.12.2006, 13:16

Nintendo Wii

wer vo euch zockt sich de WII und wär au mol für es online game? :364:

2

06.12.2006, 13:23

be mer schwer am öberlegge obi mer en wii söl hole, scho nur vom pries her wär das grät no aständig. aber ich game halt mega gern ufem pc und weis ned ob mer das ding zemli schnell wörd verleide. mini xbox stoht nämli ou nur no ume. :495:

3

06.12.2006, 13:27

Also de Wii holi mir nid. De muen sich zerstmal bewähre. Das Gamepad isch ja scho recht andersch, im gegesatz zu de jetzige.

Ich game hauptsächlich pc. Konsole nur bi Kollege. Für es Onlinegame uf PC wäri aber defür...

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

4

06.12.2006, 13:30

hüt um mitternacht chunt mine :D
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

habi

Fortgeschrittener

Beruf: IT

• Nachricht senden

5

06.12.2006, 13:35

@poisoned

den gits morn sicher en usführliche Testbricht :) Wänn den emol dich häsch chöne losriesse vom game :361:

nimmt mi scho au wunder wie da teil so isch, aber im Moment leg i mir au keini zue, momentan hald au ned so ziit zum zocke.
Gruss

Habi

Skoda Octavia 2 TFSI RS in Corrida Rot
orginal Zenith 18" Felgen lackiert in "Mausgrau", getönte Scheiben, 35mm H&R Federn, Distanzscheiben VA und HA, schwarze Bremssättel, schwarzmatt folierter Frontgrillrahmen, Peugeot 607 Antenne und div. LED Produkte verbaut.

6

06.12.2006, 13:41

also wänns das verspräched wos bis jetzt schriebet dänn wird gameplay hammer :315:

geil findi au das jetzt ändlich au first person shooter wie :
FAR CRY
RED STEEL
DISASTER (EXKLUSIV)
Project H.A.M.M.E.R.
Battalion Wars II

usw produziert werdet was für erwachseni :402:

7

06.12.2006, 13:44

Zitat

Original von jaxx
also wänns das verspräched wos bis jetzt schriebet dänn wird gameplay hammer :315:

geil findi au das jetzt ändlich au first person shooter wie :
FAR CRY
RED STEEL
DISASTER (EXKLUSIV)
Project H.A.M.M.E.R.
Battalion Wars II

usw produziert werdet was für erwachseni :402:

Ja das stimmt scho. Vorallem Far Cry.. Hammer. Sowit ich es uf pc kenne.

Also a, alli wo de Wii kaufed, erwart ich also en grosse testbericht ;)

8

06.12.2006, 13:45

weni mer de wii wörd poschte wär 1 grund deför zelda. fende das game voll geil.

aber ich gloube ich stelle mer lieber weder en terror pc zäme, mol warte bes quadcore vo amd usechöme und die erschte directx10 fähige grafikkarte, de gohts anderscht ab. :360:

• Nachricht senden

9

06.12.2006, 13:51

ich han mir de Wii eigentlich nur wäge zwei games gwünscht:

RED STEEL und METROID !

ui wie ich damals als chline goof metroid uf mim gameboy gspillt han =)
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen

10

06.12.2006, 15:17

ich ha sie grad gamed bi eus im neumarkt in stgallen

isch tatsach dä hammer ohni seich, golf gueti usfüerig vo dä schläg , tennis chunsch is schwitze

soooo geilllllllllllllllllllll
»jaxx« hat folgende Datei angehängt:
  • Foto0011.jpg (58,04 kB - 1 429 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 15:49)

habi

Fortgeschrittener

Beruf: IT

• Nachricht senden

11

06.12.2006, 15:20

da chamer Sport und Game verbinde :) da isch doch mol was. mues da au emol go ateschte, tönt doch sehr interessant :)

De Pris isch hald au no interessant, da kostet Xbox360 einiges meh und redemer ned vom Afangspris vo de PS3 :(
Gruss

Habi

Skoda Octavia 2 TFSI RS in Corrida Rot
orginal Zenith 18" Felgen lackiert in "Mausgrau", getönte Scheiben, 35mm H&R Federn, Distanzscheiben VA und HA, schwarze Bremssättel, schwarzmatt folierter Frontgrillrahmen, Peugeot 607 Antenne und div. LED Produkte verbaut.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »habi« (06.12.2006, 15:21)

306er

Profi

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

12

06.12.2006, 16:40

Zitat

Original von habi
da chamer Sport und Game verbinde :)

ja ha ä sändig gsee, wos vo amerika bracht händ über diä stürig...di eintä sind schweissgebaded detghocked (hald so richtigi gamer wo sust nüüt mached und nur d fingermuskel brucht händ fürä normali controller) :)

Frosty

Fortgeschrittener

Beruf: Sag ich nicht

• Nachricht senden

13

06.12.2006, 17:05

Also ich werd mir das Teil def. holen, allerdings vorerst nur für Offline Spiele.

Online gibts sowieso nur WoW und ab 16.01. erst recht wieder (Ferien sind jedenfalls schon geplant).
"Das Geheimnis ist, sich in eine Leck-Mich-Am-Arsch-Stimmung zu versenken und nur daran zu denken, was man selbst will, was man verdient hat und was die Welt einem schuldig ist!" - Bender

14

06.12.2006, 20:51

Zitat

Original von marsupilami78
weni mer de wii wörd poschte wär 1 grund deför zelda. fende das game voll geil.

aber ich gloube ich stelle mer lieber weder en terror pc zäme, mol warte bes quadcore vo amd usechöme und die erschte directx10 fähige grafikkarte, de gohts anderscht ab. :360:

meine worte + Farcry :D

PS: DX10 isch duse, ussert du bisch nvidia hasser. Und Quadcore bringt dir no zimlich lang nüt.
S Einzig game wo standartmässig dualcore unterstützt isch SC Double Agent...

Ich warte no uf es günstigs 680sli-mobo und de preiszerfall vo Geforce 8800...

15

06.12.2006, 20:58

Zitat

Original von Boeby

meine worte + Farcry :D

PS: DX10 isch duse, ussert du bisch nvidia hasser. Und Quadcore bringt dir no zimlich lang nüt.
S Einzig game wo standartmässig dualcore unterstützt isch SC Double Agent...

Ich warte no uf es günstigs 680sli-mobo und de preiszerfall vo Geforce 8800...

be mer chunt nur amd und ati ine alles anderi koufi ned. :P :409:

quadcore werd scho loschtig aber sproblem esch eifach das gloubs eifach keis betrebssystem geht wo die gschwenigkeit chasch usnötze. mol luege wie vista esch, wens de mol rechtig louft.

GrIeCh

Fortgeschrittener

Beruf: KV

• Nachricht senden

16

06.12.2006, 21:12

Chauft eu eifach de PS3 !!!!! ;)
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GrIeCh« (06.12.2006, 21:13)

• Nachricht senden

17

06.12.2006, 21:24

Zitat

Original von GrIeCh
Chauft eu eifach de PS3 !!!!! ;)

ja genau!

und chaufed oi alli en fiat punto GT wäner scho debi sind!!!! ;)

18

06.12.2006, 21:53

ps3 stenkt, das geld wördi lieber uf tschetschenie spände als ich wörd en ps3 poschte. :491:

curi83

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

06.12.2006, 22:27

Wie chammer zum jezige Zitpunkt ä Konsole uf dä Markt bringe wo nödemol HD-Ready isch ???

Des witere haftet a dä Nintendo immerno da Chinderspielzüg-Konsole Image a.

Nene i warte uf mini PS3 :411:

20

06.12.2006, 23:33

ähm sovil ich weiss isch de Wii HD-Ready...