Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

fastforward

unregistriert

21

24.09.2004, 15:34

RE: Zur rechtem Zeitpunkt am richtigen Ort...

ah jo chunnt mir no was in sinn

sparco du fahrsch jo 2mol winterthur frauenfeld mit em bmx... wenn heshc ziit wett das gern begleite und filme ;)

Zitat

Original von Sparco
jo sorry hani gwüsst!
aber es chönti jo sii das t strecki vorher isch nass gsi!

hesch gwüsst jaso?! deswege jetz ploetzlich strecki vorhehr nass sich gsi?! nei echt lieber neut meh dezu saege

22

24.09.2004, 15:40

:Do.k. nüt meh!
und s BMX het platte! :D
bin ufe Rail...
jojo...
und ich meine wenns vorher (vor em sunneschii) gregnet het!

fastforward

unregistriert

23

24.09.2004, 15:41

sorry, aber jetzt zwifli de langsam a dir ! vorhher isch dir sprinzip vom aquaplaning erklärt worde..chasch merh saege was wotsch bisch nur uf post us

24

24.09.2004, 15:43

jo bisch en ganz luschtige!
neu wott i nid!
ich will nume do mini meinig abgä, wie di andere au übrigens,!

25

24.09.2004, 15:44

äää hör doch uf :D

du schribsch irgendwie 3x dr glich seich wenn 2 user gseit hei dasses nid so cha gsi si :D

Frosty

Fortgeschrittener

Beruf: Sag ich nicht

• Nachricht senden

26

24.09.2004, 15:44

Isch doch ganz eifach dä hätt völlä vor sinä kolegä (stönd nämlich rächts am strassenrand) blöffä und än "geilä" drift anelegä.
ischem ja au glungä, händ ja alli glacht :D
"Das Geheimnis ist, sich in eine Leck-Mich-Am-Arsch-Stimmung zu versenken und nur daran zu denken, was man selbst will, was man verdient hat und was die Welt einem schuldig ist!" - Bender

27

24.09.2004, 15:47

Zitat

Original von Frosty
Isch doch ganz eifach dä hätt völlä vor sinä kolegä (stönd nämlich rächts am strassenrand) blöffä und än "geilä" drift anelegä.
ischem ja au glungä, händ ja alli glacht :D

hehe ja chunt aube scho guet mit 206 go drifte, isch s perfekte auto für das :D ha nämlich mit däm need for speed underground duregspielt :D

28

25.09.2004, 00:45

ja ich gibe am frosty recht

ich denke au dass der het welle blöffe, will eifach so filmed mer ned e leeri strass oder au e strass mit autos wo eim ned interessiered;)

ich denke dass das sini kollege gsi sind...
aber ebe..ich denke er isch saudumm, das ufere sone strass zmache wo total unübersichtlich isch...futzdumm so eine...:D:D:D:D:D

und wegem aquaplaning...lol...

sparco aquaplaning entstaht nur bi heftigen regefall oder bi überdimensionaler nässi uf der strass...sobald es zvill wasser under der pneu het damit sgwicht vom auto das nümm chan verdränge und das passiert ab ca 80Km/h bin total nasser strass denn fangsch a rutsche und denn gseht das au ganz andersch us...und vorallem quitscht denn nix, das ja swasser wie schwiemittel gleitet;)

ich hoff das isch jetzt klar:D

gruuuuz
Keine Signatur vorhanden....

29

25.09.2004, 12:21

hm, saudummer kerli...

ich behaupte mal, die kurve wäre in der geschwindigkeit fahrbar gewesen, wenn er kurz nach ausgang ab der bremse gegangen wäre, gleich rechts lenken und dann wieder auf die klötze und rausbeschleunigen. aber der dödel bleibt die ganze zeit eingeschlagen voll auf den klötzen... :rolleyes:

naja, vermutlich ist er ab dem töff erschrocken, der plötzlich entgegenkam.

OutOfRange

Anfänger

Beruf: Steuerungstechniker

• Nachricht senden

30

25.09.2004, 13:12

son vollidiot...

driften kann man aufnem offenen platz üben ohne andere zu gefärden aber dochned auf soner strasse wo keine übersicht und gegenverkehr herscht :rolleyes: