Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

elena

Schüler

• »elena« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Kauffrau

• Nachricht senden

1

28.06.2006, 09:00

scho wiedr e vrchratzts Auto... :(/ elena vrabschiedet sich!

Hoi zämme, leidr hani kei gueti nochricht also zumindest nit guet für mi. mir isch mis Bebi wiedr mol vrchratzt worde drbi hani erst grad e neulackierig hintr mir... naja schisst mi grusig ah vorallem hani zwar Vollkasko abr kei Parkschadevers. und jz dörfi alles sälbr zahle! :(

ich loh mis Auto eigentlich nie dusse stoh übr dNacht abr jz ischr eimol bi dr Schwö gseh und sie het ihn bi ihre dusse parkiert und am nöchste Tag die schöni Überraschig...

isch doch eifach trurig wie Mensch so härzlos und gemein chönne si...!
***nicht schneller als das Leben***

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »elena« (01.07.2006, 18:13)

Master_G

Fortgeschrittener

Beruf: Techniker TS / HF

• Nachricht senden

2

28.06.2006, 09:06

Hey Elena das isch scheibe.

Isch mir ja au bim S3 passiert. Ganze Auto verkratzt. Sogar dä "Flügel"!!
Und uf Huubä händs "Fuck You" gschriebä.

Chasch äs nid über Vollkasko laufä lah?
heut ist nicht aller tage, master kommt wieder, keine frage

elena

Schüler

• Nachricht senden

3

28.06.2006, 09:09

jo weiss nit ich mein bi mir isch es vorallem die rächti sitte wo voll mega vrchratzt isch... abr i weiss nit was ich dene sage soll vo dr vrsicherig well das isch ebe scho Parkschade... naja mol luege... schisst mi eifach ah ich han nämli im momänt jo no grad dä gschiss mitem Klimakomprässor... und jz das no und das sött ebe alles no gmacht wärde vorem 22.juli well ich den mit mim Auto in dFerie welle han... abr ich glaub nach de Ferie vrchaufi dr Audi... ich han nume päch mit däm auto und ebe am afang bini voll happy gseh abr mitttlrwile schissts mi nume no ah... :(

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

4

28.06.2006, 09:14

halt halt, das isch doch kein parkschadä!! das isch doch vandaleakt...und das isch idä vollkasko doch normalerwiis versicheret!! parkschadä isch wenn der einä driifahrt während dis auto parkiert isch, bzw. streift...aber das wo du beschriebsch isch böswilligi beschädigung vom fahrzüüg...das zellt doch zu dä vandalä und isch versicheret via vollkasko....
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

Naglfar

Anfänger

Beruf: Autolackierer

• Nachricht senden

5

28.06.2006, 09:14

sind d chritz tüüf ? süscht chasches probiere use poliere zlaa..
zum teil bringtmes no guet ane.. suscht machsch es günschtiger im momänt, holsch bim lackierer es farbdösli mit dinere farb, und duesches sälber uusbessere.. dänn gseetmes im momänt nöd so.
Ich die bescht lösig wännd im momänt nöd soviel gäld wotsch uusgee..

elena

Schüler

• Nachricht senden

6

28.06.2006, 09:19

Zitat

Original von mgzr160
halt halt, das isch doch kein parkschadä!! das isch doch vandaleakt...und das isch idä vollkasko doch normalerwiis versicheret!! parkschadä isch wenn der einä driifahrt während dis auto parkiert isch, bzw. streift...aber das wo du beschriebsch isch böswilligi beschädigung vom fahrzüüg...das zellt doch zu dä vandalä und isch versicheret via vollkasko....

jo ich weiss nit weisch mim Schwoger händ sie sAuto ebe au vor enem zitli übel vrchratzt kah und är het trotz Vollkasko kei Rappe vo dr vrsicherig gseh... well ebe sie händ gseit das sig Parkschade... är het schinz dene nit chönne nochwise das das absicht gseh isch...

@Naglfar nei nei ich wott nit so halbptzigs zügs mache well dChratzer sind scho tüüf und voralem es isch komplatt die rächti sitte und Tür am schlimmste also ächt heftig und darum würd das den eifach gbastlet usgseh... neee ich muess es scho lackiere loh...!

Naglfar

Anfänger

Beruf: Autolackierer

• Nachricht senden

7

28.06.2006, 09:22

mmh ja isch klar.. ich würds au nöd so mache ussert ich hätt grad massivi gäld problem.

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

8

28.06.2006, 09:26

???? hallo?? aso wenns zum bispil schlüsselchratzer sind denn gits ez eifach gar nix z diskutierä!! han gad en versicherigswächsel hinter mir und han dä punkt au abklärt, das setti aso keis problem si!! uf all fäll würi so schnäll wie möglich en verscherigsexpertä ufbüütä...dä sell das aluegä!! das muen zahlt werdä!! 100 %

9

28.06.2006, 09:27

elena lueg mou i dinere police noche.
bzgl. vandaleakt isch gloubs nit jedi versicherig kulant.
lueg genau was dinne stoht.

reto, mues ebbe nit zwingend si. ou wed vollkasko hesch, alles zahli si nit.
am beste i dr police noche luege

elena

Schüler

• Nachricht senden

10

28.06.2006, 09:30

@nagflar... nei es isch keis Problem wägem zahle, abr es schisst mi halt trotzdäm ah ich mein mit däm Gäld chönnti mir au schöni Ferie mache odr so..!

@mgzr160 hmm... bi wellere vrsicherig bisch den jz, weni froge dörf? jo ebe ich muess luege das isch ebe in dr Nacht uf gestr passiert i muess hüt mol mit dere FuckVersicherig tele., weisch wens druf achunnt den chasch uf die dumme Sieche eh nit zelle die finde immr öpis damit sis nit zahle müend...!

Zitat

Original von Nighthawk
elena lueg mou i dinere police noche.
bzgl. vandaleakt isch gloubs nit jedi versicherig kulant.
lueg genau was dinne stoht.

reto, mues ebbe nit zwingend si. ou wed vollkasko hesch, alles zahli si nit.
am beste i dr police noche luege

jo ebe ich muess mol hüt das alles abkläre und luege...! abr ebe mit mim glück wo ich han wirds wohl scho so si das ichs muess zahle...!

edit by pane: bitte kei Doppelpost thx

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

11

28.06.2006, 09:51

Vandalismus isch was ganz anderes... bzw. wird deckt vu anderne mögliche schäde..

wämer der dspiegel aberupft, antänne usrupft, wüscher verbüügt, oder irgendwas in tank ineschmiisst..

aber verkratze isch nöd vandalismus...
zumindest bi minere versicherig..

aber dä evil-integra isch ne vers. sissy dä söll sich mal mälde dä benoo au!!
[SIZE=7][/SIZE]

elena

Schüler

• Nachricht senden

12

28.06.2006, 09:56

ja ebe sehsch pane wen me dr evil-inti brucht ischr niene ume ;) sorry wägem Doppelposte :D elena widr tzzzz... ;)

13

28.06.2006, 09:57

@ pane

bi weller versicherig bisch du?
eg bi bi dr allianz und dört isch es ou eso, das chratzer nit versichert si. aso wenn eine mitem schlüssel d'site verchratzt denn zahle sis nit.

elena, du bisch doch vo basel, oder? eventuell chönti dir häufe...

panebianco

• Nachricht senden

14

28.06.2006, 10:03

Zitat

Original von Nighthawk
@ pane

bi weller versicherig bisch du?
eg bi bi dr allianz und dört isch es ou eso, das chratzer nit versichert si. aso wenn eine mitem schlüssel d'site verchratzt denn zahle sis nit.

elena, du bisch doch vo basel, oder? eventuell chönti dir häufe...

züri.

es glaub bi allne vers. so dass parkschade ha muesch..

es sei denn du kensch ne experte oder eine wo dert schaffet, woder da dreihe ka dass dä selbstbehalt vu der zahlsch und über vollkasko gosch.. =)
häts bim kolleg geh (slowie halt s'maul)

aber sus kunsch ned drum ume, dä sälb z zahle...
[SIZE=7][/SIZE]

saxoo

Schüler

Beruf: Firstlevel-Support

• Nachricht senden

15

28.06.2006, 10:04

@nighthawk
jo min ex het nach de neulackierig au bide allianz no welle luege das de lack versicheret isch, aber irgendwie goht da bi dene gar ned....

i be bide zürtel ond deht chasch wähle ob vandalismus oder vandalismus plus ... bem plus esch eifach alles versicheret wie antenne abrisse, züg in tank leere...aber ebe plus no de lack ....esch öpe 5.- meh im johr ...ha nur teilkasko....aber ebe so sache wäre denn be mer deckt (guet hoffe glich ned dases vorchont)

Be the best, fu*k the rest ;)

panebianco

• Nachricht senden

16

28.06.2006, 10:06

Zitat

Original von saxoo
@nighthawk
jo min ex het nach de neulackierig au bide allianz no welle luege das de lack versicheret isch, aber irgendwie goht da bi dene gar ned....

i be bide zürtel ond deht chasch wähle ob vandalismus oder vandalismus plus ... bem plus esch eifach alles versicheret wie antenne abrisse, züg in tank leere...aber ebe plus no de lack ....esch öpe 5.- meh im johr ...ha nur teilkasko....aber ebe so sache wäre denn be mer deckt (guet hoffe glich ned dases vorchont)

scheisse, und ich het jez grad dä elena säge welle, sie söll sich bi dim fründ melde und .... fürne neulack...

schade schade schade..

aber da mit vandalismus plus höri zum erste mol... und irgendwia für numa 5franka im johr bisch versicheret uf verkratzige... irgendwia nöd glaubwürdig...

scan doch mol dä abschnitt vu dinre police mal... bitte... wäri würkli sehr interessant..
[SIZE=7][/SIZE]

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

17

28.06.2006, 10:09

hoppla...den tönt das also so als hetti öppis flasch verstandä!! bin bidä winterthur!!

m-tresch

Anfänger

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

18

28.06.2006, 10:13

@elena

bi miar isch ds glicha mit minem töff passiart, hend alles kaputt gmacht und verkratzt woner 2 mönet alt gsi isch.

den muasch unbedingt zur polizei go und a azeig geg unbekannt go macha, sobald das alles ufgno isch zur versicherig und so het miar ZÜRI alles zahlt am töff (neui Verschalig, neui Spiegel, teili am Lenker und en neua Uspuff)

i han nüd dra müassa zahla und alles zemma het 5500.- koschtet!!
also würdi sicher amol a azeig geg unbekannt go macha!
!!! BMW M-POWER RULEZ !!!

panebianco

• Nachricht senden

19

28.06.2006, 10:17

Zitat

Original von m-tresch
@elena

bi miar isch ds glicha mit minem töff passiart, hend alles kaputt gmacht und verkratzt woner 2 mönet alt gsi isch.

den muasch unbedingt zur polizei go und a azeig geg unbekannt go macha, sobald das alles ufgno isch zur versicherig und so het miar ZÜRI alles zahlt am töff (neui Verschalig, neui Spiegel, teili am Lenker und en neua Uspuff)

i han nüd dra müassa zahla und alles zemma het 5500.- koschtet!!
also würdi sicher amol a azeig geg unbekannt go macha!

aber churer, du häsch dina töff jo neu kauft oder?

bi neukaufter waar, machtmer meistens parkschade..
und dänn isches über parkschade gange...
[SIZE=7][/SIZE]

elena

Schüler

• Nachricht senden

20

28.06.2006, 10:18

@mgzr160 hehehe ich bin au bin dr Winterthur ;) a

@Nighthawk ja ich bin vo basel, in wie färn hälfe?

@m-tresch jo das hani gestr au scho dänkt das es viellicht so odr so nit schlächt wär weni uf dr Bulleposte gang go das ganzi zeige... abr hmm mol luege ich mein würklich öpis mache chönne die jo au nit... ussr ebe viellicht das es mir öpis bi dr Versicherig hilft... oh meine güüte ab hüt fahre ich glaubs Velo...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »elena« (28.06.2006, 10:21)