Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

8-Ball

Fortgeschrittener

• »8-Ball« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Lastwägeler

• Nachricht senden

1

23.05.2006, 17:48

PC in auto so wirds gemacht!

hiho

han höt gschnell bezeli usbout:

1x pc (belig pc us mediamark 666chf 2,6Ghz mit 160gb interne HD)
1x monitor tft 17" (von brüeder defekt 50chf, ei lötschel mache und er lauft)
1x tastatur und mus (komisch)
1x Power inverter 12/230V (kann euch den ricardo händler empfehlen: Muckel0 de hed top prise!) mine för 79chf
1x en radio met audio in!

zerst hani müesse es holz stück ad decki chläbe met ARALDIT industrie kleber will ich keis doppelblech han bim dach! danach 2 winkel heregschrubt!! und den schwarz agsprayt (werd den no met feli überdeckt:

den hani en tft beldscherm gnoh und han de standfues abgnoh:

den no bezeli schwarz lakiert und dene ufeghenkt, festgschrubet hani en genau dene gwind wo de standfues agmacht gsie esch! das heisst er hanged jetzt ufem chopf! aber me chan das im PC ind regle das es nocher doch stimmt

den hani de PC unter de bifahrer sitz bout und afo verkable:

de inverter ebefalls:

s VGA (pczuMonitor) unds monitor stromkabel send zchurz gsie das heist ich hans müese provisorisch direkt vo unde nach ufe zieh aber murn gangi es längers go chaufe den chanis schön de wand noche zieh! und TARA es funktioniert:

de vorderi chlini 7" monitor dueni den na astüre weni min VGA to VGA/chinch converter bechume!

greez benny

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »8-Ball« (23.05.2006, 17:48)

Schläpfer

Schüler

Beruf: MultiMediaElektroniker

• Nachricht senden

2

23.05.2006, 17:54

Stelsch de PC ab wäredem fahre?? Suschd gaht doch d'HD an Arsch??

8-Ball

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

3

23.05.2006, 18:00

hiho

de pc lieht uf schumstoff und HD im ghüss ine lieht au uf schumstoff! die externi HD lieht ufem sitz:-)

greez benny

Schläpfer

Schüler

• Nachricht senden

4

23.05.2006, 18:05

Okeee macht das de HD demfall nüt wänsi uf schumstoff liet?? Ich han ebe e gmodeti XBOX im auto und muen no öpis mache wäge de HD

8-Ball

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

23.05.2006, 18:21

nei han grad en 15min testfahrt dur de wald gmacht die hende dra hend ohni problem chöne film gucke!! am beste nemsch so schumstof wies en au i de matraze get! chasch im coop bou und hobby chaufe!

greez benny

Vector

Profi

Beruf: Automechaniker + Carrosseriespengler

• Nachricht senden

6

23.05.2006, 18:32

hehe geil, vorallem dä himmel grins... nei isch sicher geil, jetzte fählt na internet dasd is TF chasch den isch alles perfekt =)

8-Ball

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

23.05.2006, 18:45

@corsa_B: ich chan is INET mues nume ane Hotspot here fahre (zB: fascht jede MC donalds!!) den chasch is inet!

greez benny

8

23.05.2006, 18:48

geile siech du!

da willi gseh, genauso dini neuste errungeschafte sus am auto...
so chli drin hänge und dvd luege isch doch gemütlich!
musch go zeige cho as FAZZER ;)
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

8-Ball

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

9

23.05.2006, 19:53

was heisst da DVD!???? eher: FELM AB PC!! :-)

greez benny

Schläpfer

Schüler

• Nachricht senden

10

23.05.2006, 22:18

Oke merci probieri au us :500:. Suschd häsches voll chillig igrichtet! bi dier würdi au gärn mitfahre :358:

11

14.08.2006, 22:05

Hoi Zämä

Also zerstmal, ich bin neu da. Also nid schla wenn ich was falsch mache... ^^
Kurz zu mir:
Bin 18. ( gsen aber jünger us) und fahre optisch en originale Peugeot 306. Chan eu deshalb kei neui Bilder zeige :(. Irgendwie bin ich hüt uf das Forum gstosse, nachdem ich Bilder vo gester gsuecht han..

Ich selber han au en PC im Auto. Aber wo ich die Bilder gse han, hets mer doch chli weh gmacht ide auge. Ich als Newbe möcht eu nid kritisiere oder so, aber ich möcht eu kurz zeige wie de PC bi mir usgset:

Zerstmal es Pic:

Das isch de ganz PC ussert d Harddisk wo ihr nid gsend. Die isch au aghenkt, aber nid ufem Bild.

Naja, wie mer gset, chan mer so viel meh Platz spare. Wil es isch unnötig, zerst s Bordnetz uf 230Volt umwandle zum nacher vom PC netzteil wieder uf 12Volt abezwandle. Verständlich oder ?

S Netzteil wo das macht isch entweder s M1-ATX oder s M2-ATX.

Geniali funktione vo dem Netzteil:

- Bi Spannig ufem Remotsignal schaltet de PC i.
- Stabilisiert 12Volt. Also Ausgangspannig genau 12 und 5 Volt. Ideal für Grät wo genau 12Volt bruched.
- De PC macht bim Aufstarte komischi Signal. Das Unterdrückt das Netzteil idem dasd Endstufe erst nach 10sec igstellt werded.
- Wennd Spannig uf 11 Volt sinkt ( = Batterie wird leer ), denn stellt de PC inklusive Endstufe ab. Das heisst, es isch nacher no möglich abzfahre !
- Wenn d Zündig usgschalte wird, denn git s Netzteil de Befehl zum abefahre.
- Aber da mir wüssed dassd de PC mängisch spinnt und nüme reagiert, schaltet de PC sich ganz ab. Also zieht überhaupt kei Strom me. Anders als d PCs dihei. Die ziend au no Strom im usgschaltete Zuestand !
.
Ich han mis für c.a. 120.- kauft.
Naja, gnueg Werbig. Ich han eu nur welle Zeige wie das besser möglich isch.

Skepsis ?
Min PC isch i weniger als 15sec ufgstartet. Ich wür mal sege, dass isch ganz ok, oder nid ?
Usserdem chani 5.1 Sound mache... Was au sehr geil wird ( lauft nonig alles 100% ).

Min PC bestat us:
- AMD 2200+
- 512MB Ram
- 180GB HD ( = Platz für 40'000 MP3's )

Als Bildschirm han ich vor de Mittelkonsole en 8Zoll touchscreen, was d bedienig sehr erliechteret.

Na, wunderig gmacht ???
Ich wird wahrscheinlich am 27. in Schaffhuse si. S Auto wirdi nid usstelle, aber treffe chan mer sich sicher. Denn chanis ja au mal laufe la

PS: Insidertipp: Als Frontend empfehl ich eu s "CPOS". Das isch au das was ihr bi mir ufem foti gsend

Ich hoffe ihr hend mich jetzt nid falsch verstande, mit dem ganze text, aber ich han eu eifach mal welle zeige wie mers au chan mache.

Ps: Han au mal no e chlini Page gmacht. Also wer bis da glese het, wird sicher au no welle weiterlese:
Link

Gruss Boeby

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Boeby« (14.08.2006, 23:24)

12

09.09.2009, 15:02

isch zwar scho länger här das thema, aber en chline tipp für alli wo pc im auto händ: SSD (Solid State Disks) die bringeds voll! de händer nie ärger wi mid de normale harddisks.. sind halt bizli tür aber top!
und für di günstigeri variante sind laptop hds (also 2.5'') geignet, wil die ja druf usgleid sind vil uszhalte..

hf
Leichtbau Carbon Shop
https://roellin-racing-shop.ch

e-ZaR

Fortgeschrittener

Beruf: ISP Manager

• Nachricht senden

13

10.09.2009, 00:06

I hätt susch e CAR-PC z'verchaufe.

Muesch nüt mache - eifach 2-DIN Platz ha, aastecke und los gohts.

2 GB Ram, 100 GB HD.

Wennt Inträssi heesch, chasch mer schriebe.

14

10.09.2009, 12:19

Zitat

Original von e-ZaR
I hätt susch e CAR-PC z'verchaufe.

Muesch nüt mache - eifach 2-DIN Platz ha, aastecke und los gohts.

2 GB Ram, 100 GB HD.

Wennt Inträssi heesch, chasch mer schriebe.

Hesch mer no meh Infos per PM?

Gruess
US- und EU-Import zu Top Preisen: SAMM-Import