Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

16.05.2006, 19:18

polster putze

hoi zämme
möcht eigentli gärn mol mini sitz (alles polster, nix läder) so richtig putze.
ellei stoubsuuge längt nit würkli. teilwiis chönt meh meine, je nach däm wies liecht isch, dass es einzelni fläcke het, wod aber nit so guet gsesch.
jetzt hani wölle froge, öb öbber e eifachi lösig könnt?

grüessli

schnitta

Fortgeschrittener

Beruf: Hauswirtschafterin

• Nachricht senden

2

16.05.2006, 19:23

a möglichkait wär schamponiera! wia ma täppich macht!! oder metama dampfreiniger....

gruass schnitta
:346:

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

3

16.05.2006, 19:32

tipp 1:
muesch halt au a tuech drüber legge, wännd nöd bis dihai warte kasch mit rammle!

selberschuld halt au! =))

Tipp 2:
schamponiere wäri e möglichkeit, oder nur mit wasser und rubble... nöd allzufest, nöd dass dä sitz verbruchsch..
[SIZE=7][/SIZE]

4

16.05.2006, 20:13

hey wiisbrot

lol, de faut mir grad ih, söt no d'schiibe putze...kei ahnig wohär dä handabdruck chunt.
nei seich...

naja, ha eigentlich eher a sones schamponiergrät dänkt...

doofi frog, aber die cha meh doch miete, oder? :331:

t4u

Profi

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

5

17.05.2006, 09:42

wärsch nöd so wiet weg, denn hätsch chönä zu üs cho... mir händ äs grätli bi üs!!!

meganesport

Schüler

Beruf: Kaufmann

• Nachricht senden

6

17.05.2006, 09:57

het nid s'coop baucenter, jumbo oder migros sötti grätli zum miete?
oder süsch binere autogarage chasch die sicher au miete.. eifach nid grad e grossi go froge, nur sone "hingerhof" garage (jetzt nid abschätzend gmeint)
gruess
MS
Wie lang eine Minute sein kann, hängt davon ab, auf welcher Seite der Toilettentür man sich befindet!

7

26.05.2006, 21:34

ha jetzt vo minere mam esonen spezielle händsche becho.
könnt öbber per zuefall d'firma jemako? stelle alles so mikrofaser zügs här. do muesch anschinend mit däm füechte händsch quasi s'polster streichle und denn söt das tip top go...
feedback chunt...

8

19.07.2006, 23:09

scheibe...
kennt öbber irgend e firma im ruum olte wo duet professionell so polster putze?!
mir isch öbbis usgloffe ufem sitz und i bechum dä seich eifach nit ewäg...gseht scho schlimm us!
weiss öbber öbbis?

Beruf: Kauffrau

• Nachricht senden

9

20.07.2006, 18:51

Ich sött bi mim Car au mal d'Polster putze. Han so en Schuum kauft wo mer chan druf tue und aschlüssend mitem Staubsuuger d'Flecke wegmache...

Leider hät das ganze nöd viel bracht und ich wär um Tipps froh wie mer d'Polster guet reinige chönnt?! :)

t4u

Profi

• Nachricht senden

10

20.07.2006, 20:10

isch eifoch än seich, dass ihr all zäme so wiet weg sind...

11

20.07.2006, 20:27

Zitat

Original von t4u
isch eifoch än seich, dass ihr all zäme so wiet weg sind...

wo isch arbon?!

• Nachricht senden

12

20.07.2006, 20:32

Arbon isch glaub im Thurgau...oder? :)

t4u

Profi

• Nachricht senden

13

21.07.2006, 09:01

jo im thurgau, aber ganz am randä vo de schwiz am schönä bodäsee!!!

14

21.07.2006, 09:27

Zitat

Original von t4u
jo im thurgau, aber ganz am randä vo de schwiz am schönä bodäsee!!!

:326:

naja, mal schaun...cha worschinlich mitem AMS öbbis mache.

@blondie

du hätsch jo nit emou eso verruckt wiit...ZH unterland bis i thurgau isch jo ke wältreis...und viellicht lehrsch jo denn e geile typ könne... :497:

• Nachricht senden

15

21.07.2006, 19:06

Zitat

Original von Nighthawk
@blondie

du hätsch jo nit emou eso verruckt wiit...ZH unterland bis i thurgau isch jo ke wältreis...und viellicht lehrsch jo denn e geile typ könne... :497:

Ne ich has nöd so wit, ich wohne ade Dütsche Grenze und Arbon isch ja au wieder ade Dütsche Grenze :D ca. 1 Stund Fahrt nimmi mal a...

Hehe wiso, häts im TG so viel geili Type? :D

16

21.07.2006, 19:14

Zitat

Original von blondie30

Zitat

Original von Nighthawk
@blondie

Ne ich has nöd so wit, ich wohne ade Dütsche Grenze und Arbon isch ja au wieder ade Dütsche Grenze :D ca. 1 Stund Fahrt nimmi mal a...

Hehe wiso, häts im TG so viel geili Type? :D

do muesch dr t4u scho säuber froge. aber SO isch ou nit übel...

edit: uups, hesch jo scho e fründ... :497:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Nighthawk« (21.07.2006, 19:14)

• Nachricht senden

17

23.08.2006, 11:10

Zitat

Original von Nighthawk

Nei nüm!! :D

Ontopic: Han gester namal en Versuech gmacht zum mini Polster mit däm RIWAX Schuum putze. Irgendwie häts immer noni klappet, hät immer na Flecke uf dä Sitz eifach nüm ganz so schlimm. Aber stört mi immer na mega :(

Hät niemert es Wundemitteli zum die Polster reinige? :rolleyes:

18

23.08.2006, 11:58

Zitat

Original von blondie30

Zitat

Original von Nighthawk

Nei nüm!! :D

Ontopic: Han gester namal en Versuech gmacht zum mini Polster mit däm RIWAX Schuum putze. Irgendwie häts immer noni klappet, hät immer na Flecke uf dä Sitz eifach nüm ganz so schlimm. Aber stört mi immer na mega :(

Hät niemert es Wundemitteli zum die Polster reinige? :rolleyes:

gott sei dank beni nit dr einzig wo fläcke ufem sitz het...
i gang hüt mol id drogerie go froge wäg emne mitteli. kollegin het mir no e tipp gäh wäge emne mitteli.
gib dir no bscheid...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Nighthawk« (23.08.2006, 12:03)

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

19

23.08.2006, 12:22

Häsch au scho mal mitere Dampfmaschine probiert??? Meistens bringt mer d'Fläckä au nur mit Dampf weg, ohni irgendwelchi Wundermittel zneh... Bi mir hät uf all Fäll klappet...

Calibra4x4

cardealer

Beruf: Versicherungs-Hengst

• Nachricht senden

20

23.08.2006, 12:24

sind doch froh hender nur fläcke uf dä sitz, ich han es riese loch im sitz :366: