Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Snake206

unregistriert

1

27.03.2006, 18:39

Mein Peugeot 206 2.0l GTI

?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Snake206« (19.12.2010, 22:13)


Peugeot206

unregistriert

2

27.03.2006, 18:42

RE: Mein Peugeot 206 2.0l GTI

Eifach nome geil....

3

27.03.2006, 18:48

hey poisen

arsch geil din schlitte majo ich schmelz grad dahin .........


gruess meugi

Nighthawk

unregistriert

4

27.03.2006, 19:04

chapeau....
normalerwis beni kei fan vo peugeot aber was du us dim auto gmacht hesch...krass!!
respect, gseht fett us!

5

27.03.2006, 19:14

ich sege eifach au nume geil

djfortune

unregistriert

6

27.03.2006, 19:16

hammer design..echt geil und die schlange wo flüssend zum tvt verlaufed;-)
Kompliment;-)

Breezer

unregistriert

7

27.03.2006, 19:17

eifach de hammer diä laggiärig isch ja echt genial *schprachlosbin*

Snake206

unregistriert

8

27.03.2006, 19:21

.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Snake206« (19.12.2010, 22:20)


Peugeot306GTI

unregistriert

9

27.03.2006, 19:27

hey andy mini meinig kennsch ja.......dis auto isch eifach dä hammer. freu mi scho uf morn...weni zschlange live gseh :) greez mäsi 306

swiss CTR

unregistriert

10

27.03.2006, 22:39

echt respect!!!!ganz e geils maschineli,gseht in echt eifach spitze uus!!!

11

27.03.2006, 22:40

hammer charä....

12

28.03.2006, 08:23

boah.... gratuliere!! mer gfalle äigentli so zwoi-farbe-sache öbrhäupt ned.... abr be dem 206er eschs äifach nome schön!! respekt! wörkli en super schöne wage! vell gmacht, abr doch ned extrem! äifach nome schön....! :-) Kompliment!

Coupe1996

unregistriert

13

28.03.2006, 08:40

Gseht also würkli geil us!!!! Komplimänt!!!!!

MeganeRS

unregistriert

14

28.03.2006, 08:57

Ach du meine Fresse... Absolut geil...Also dä hät mer jo scho ohni dia Lackierig mega gfalle gha,aber jetzt isch er würkli bestialisch!

slowrider

unregistriert

15

28.03.2006, 09:01

mir gfallt dezent besser aber sicher schön garbeitet :438:

DUB300C

unregistriert

16

28.03.2006, 10:11

hammer Teil gseht ganz geil us isch würklich guet glungä

K-Baller85

unregistriert

17

28.03.2006, 10:22

Ganz geils Design met de schlange.......................KOMPLIMENT

18

28.03.2006, 10:39

Ganz geil dein Wagen

izerman

unregistriert

19

28.03.2006, 11:13

respekt :423: :423: :423: :423: gseht geil uus dis wägeli! wüki schön gmacht! gruess eisi

Neokortex

unregistriert

20

28.03.2006, 14:27

gfallt mir au :) vo wo kunnsch den gnau? ha da auto no nie in echt gseh...