Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

05.09.2004, 18:42

Nur ein Bild!?

Sali Administratore

also es het doch do sonen berich de heisst:

Dateianhang

es isch zimlich sinnlos das mer döte nume 1 Bild chan inne tue!

chönti mer dasd bitte endere, denn es schtört mi!

MfG
MOMO

fastforward

unregistriert

2

05.09.2004, 18:50

RE: Nur ein Bild!?

grundsaetzlich laengt das... do mir nid wend das de server voll gspamt wird mit bilder... wiso wetsch den du det meh ha?

chasch es jo verlinke und somit hettisch scho meh bilder im post

3

05.09.2004, 19:09

die Bilder sind uf mim PC und nid verlinkbar!
do hesch t aklärig!
ich will meh ha will i vo dene villicht 100 Bilder vom Red Bull Flugtag nume je eis chan poste!
verschtasch wasi mein!?

4

05.09.2004, 19:39

mach doch keis theater und lad die bilder ufene free space :)

NfS3

Fortgeschrittener

Beruf: irgend was mit informatik

• Nachricht senden

5

05.09.2004, 19:49

sonst kann man auch webspace preiswert mieten..
wie hier zum berispiel www.hostspirit.ch **** grins*****

6

05.09.2004, 20:09

Jo är isch jo glaub Schüeler also gäldusgä mueser jo scho nid grad.

Du Sparce chasch si schüsch scho bi üs ufelade und verlinke, chader scho sone Kategorie mache, söt keis Problem si, schaffe gärn mit Tuning-Forum zäme.

Grüssli :)

7

05.09.2004, 20:22

Zitat

Original von NfS3
sonst kann man auch webspace preiswert mieten..
wie hier zum berispiel www.hostspirit.ch **** grins*****

Nüt gägä (Netspirit) Hostspirit, diä Firma ghört under anderem mim Brüädär also ä guäti Firma ;)
-------

Zitat des Jahres von Drauzio Varella:

"In der heutigen Welt wird fünfmal mehr in Medikamente für die männliche Potenz und Silikon für Frauen investiert, als für die Heilung von Alzheimer-Patienten.
Daraus folgernd haben wir in ein paar Jahren alte Frauen mit grossen Titten und alte Männer mit hartem Penis, aber keiner von denen kann sich erinnern, wozu das gut ist.“

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »BUFU« (05.09.2004, 20:27)

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

8

05.09.2004, 20:57

ich will... und denn söttemer üs spute oder was ?(

es git überall gratis webspace und es wird sogar do inne gratis abbote. bin au der meinig das 1 bild absolut langed! zuedem sind die bilder eh offtopic und wohl nur für wenigi interessant, gsehn do kein grund nur wäg dem di ganz konfiguration zändere

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

9

05.09.2004, 21:06

i würd grundsätzlich nid übertribe mit dr atachment funktion... i finds irgendwie gieler wenn d bilder eifach verlinkt si...

also i ha bis jetz glaub alli bilder verlinkt.

10

06.09.2004, 06:39

also betreffend Redbull Flugtag... do chammer eventuell au en anderi Lösig mache oder so. Häsch den die bilder selber gschosse?

Suscht, chönt mer, wenn do au die andere i verstande sind, die id TT-Gallery tue. Was meined ihr?
Gruess Rubi

NfS3

Fortgeschrittener

Beruf: irgend was mit informatik

• Nachricht senden

11

06.09.2004, 11:50

es isch sicher doch no möglich nebst de tt-gallery no e anderi z'mache.. so e chli allg. den halt nöd so e gueti uuflösig usw.. das es nöd grad GB suuft oder?

12

06.09.2004, 14:27

Zitat

Original von BlackSaxo
mach doch keis theater und lad die bilder ufene free space :)

was iscsh das?

13

06.09.2004, 14:31

ä gratis webspace wie bi x abieter bechunsch

14

06.09.2004, 17:52

@Black: do au?

Zitat

Original von Rubi
also betreffend Redbull Flugtag... do chammer eventuell au en anderi Lösig mache oder so. Häsch den die bilder selber gschosse?

Suscht, chönt mer, wenn do au die andere i verstande sind, die id TT-Gallery tue. Was meined ihr?

@Rubi: Di beschti Lösig!
hans nähmli selber gmacht aber qualität sind vo einige nöd so guet aber halb so schlimm!

15

06.09.2004, 18:11

Sparco, bi welem provider bisch du? mi hed eigentlech immer gratis webspace (25mb oder so). das längt scho zimlech wit, z.b. fürnes paar pics ;)

16

06.09.2004, 18:16

?( ?( ?(was isch das wie got das wänn was wie wo ?( ?( ?(

ich han kein Plan vo dem <Wapspace>

fastforward

unregistriert

17

06.09.2004, 18:20

ich mach ein space auf wo ihr bilder hochladen könnt und dann verlinken... mach ich heute nacht oder morgen

18

06.09.2004, 18:21

mercie Villl mol!
muesch mers denn no akläre oder chan mo do eifach inelade??

19

06.09.2004, 18:28

eben, bei welchem anbieter bist du? Cablecom, Quickline, Bluewin...?

ich bin bei Quickline (Cable). da hats z.b. gleich ne anleitung wie das funktioniert mit dem ominösen (:D) Webspace. das hab dann sogar ich geschnallt :D

20

06.09.2004, 18:30

ja mir meine drum das.. hesch du adsl? oder cablecom?

weisch de git dir din provider i dr regel ä webspace das isch än platz für website usw.