Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

17.02.2006, 09:24

Punto HGT, welle ESD?

hallo zämme

i fahr en fiat punto HGT (1. inverkehrssetzig 2000).
i lieb mis auto eifach mega, vom design, farb, power...
mi störts bitz, dass är mitem original topf ziemlich doof tönt. halt wie e fiat...:-)
drum beni mir am überlege öbi ächtsch nit söll e geile ESD druftue, damits bitz besser tönt. i weiss eifach nit vo wellere marke...
was würdet ihr mir empfehle? speziell füre punto HGT? het öbber tipps?
messi!

gruess

2

17.02.2006, 09:36

Für di HGT würi der Ragazzon oder Roar empfähle! Beidi Top!

Ragazzon het es schöns chrazzzzzze u Roar brummt schön!

Freude am Fahren

3

17.02.2006, 09:40

wie gsehts us mit "Remus"?
es paar säge, remus sig top anderi sage schrott...:-)

gits eigentlich vo ragazzon e ESD mit zwei "rohr" im DTM style? i mein nit d'duplex alag...das wär zwar mi traum, aber die isch schweineteuer und i müsst mi au froge, öbs das wärt isch....

gruess

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

4

17.02.2006, 10:05

Also Ragazzon tönt guet. Qualität, da gits verschiedeni Meinige.
ROAR, ou öppis zum Empfehle.

Remus isch eifach ds Standartprogramm, naja....

Prowler, weis ig nid wie die so si. Nach Bilder oder Katalog due ig nid gern Beurteile.
Was die ou hei, wie zb ROAR, die Verschiedene Endrohrvariantene wome cha useläse.

Ragazzon het scho Doppelrohr, aber nicht DTM.

Wiederum ROAR bietet 2x85 mm bez 104 mm DTM, aber si tür und Preise steigen jetzt de nomal.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nasche« (17.02.2006, 10:05)

5

17.02.2006, 10:33

ig bi ke fan vo remus...mine woni bim pug am afang ha gha isch düregroschtet...nach ca. 2 jahr...

Freude am Fahren

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

6

17.02.2006, 10:39

Schad git es d ROAR Lautstärkevariante nid ir CH, da gits nur Medium.

Ja, Remus weis ou nid. Soviel billiger si die ja ou nümme als die andere.
Als Schrott bezeichne würd ig die aber ou nid.

Das isch äbe nä Gschmack u Asichtssach!

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

7

17.02.2006, 10:49

wa für es budget häsch und wa für en sound möchtisch ha bzw. gfallter?
[SIZE=7][/SIZE]

8

17.02.2006, 11:13

Zitat

Original von panebianco
wa für es budget häsch und wa für en sound möchtisch ha bzw. gfallter?

es isch eso, alzu viel gäld wotti scho nit usgäh. bi mir aber durchus bewusst, dass sone ESD locker 600 stutz chostet. es chunt drufa wies design isch und wie das ding tönt. es isch schwierig z'sage, wies töne söll, welli jo numme dr sound mitem original topf kenn.
i möcht nit unbedingt, dass meh 20km vorhär scho hört, dass ich unterwägs bi...;-) i möcht eifach e tiefe, sportliche ton! so, dass dr sound mit dr leistig im einklang isch....:-) es söll nit zu brutal si, aber meh söt scho öbbis ghöre...

hm, so wie ihr das schribet isch worschinlich ragazzon scho besser als remus. jo, d'remus sin nit viiiiel günstiger als d'ragazzon. hän aber teilwiis e geilers design (DTM). halt sone ESD im DTM style fendi scho dr hammer.
glichzitig muesi aber au säge, dass e ESD im DTM style irgendwie numme richtig geil überechunt wenns e duplex alag isch. eifach uf einere site...i weiss nit! au wenn dä in dr mitti isch...weiss au nit! es wär halt mi traum, aber öbs sich das wirklich lohnt...

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

9

17.02.2006, 11:16

Also..

wenn duplex bitte kei ragazzon! lug mal inox-car ah!! isch zwar akli tüür... aber arschgeile sound

dänn, ragazzon DTM hät en geile sound, vermagmer guet im pris, aber edelstahl sölls sie sus roschtet er, und könntisch mit Leistigsverlust rächne...

oder CSC ich au e variante... bi CSC könntisch der sendrohr sälb wünsche wies möchtisch und mer könnts macha...

alli erwähnte sind ab MFK =))

aber kauf ke remus! spar lieber akli und dafür was rächts und geils..=))
[SIZE=7][/SIZE]

10

17.02.2006, 11:45

i geb der en guete tip mach eifach kei ragazzon drunder, ossert du stohsch uf leischtigs verluscht... :360:

kouf der en csc die send wörkli ned schlächt.

11

17.02.2006, 11:51

Zitat

Original von marsupilami78
i geb der en guete tip mach eifach kei ragazzon drunder, ossert du stohsch uf leischtigs verluscht... :360:

redet do öbber us erfahrig? nimms nit persönlich, aber das chunt mir chli schräg ine...

12

17.02.2006, 11:54

i kenne es paar wo so eine montiert händ und es esch wörkli de gröschti müll. log jedes fauche wo en uspoff macht entstoht dor en loftverwerblig, jedi loftverwerblig bedütet leischtigsverloscht, um so meh das fauchet um so schlechter loufter. ou went dänksch krass hey dönt jo huere krass het secher 100'000ps meh... :366:

13

17.02.2006, 11:59

Zitat

i kenne es paar wo so eine montiert händ und es esch wörkli de gröschti müll. log jedes fauche wo en uspoff macht entstoht dor en loftverwerblig, jedi loftverwerblig bedütet leischtigsverloscht, um so meh das fauchet um so schlechter loufter. ou went dänksch krass hey dönt jo huere krass het secher 100'000ps meh... :366:

mues zuegäh, dassi do bzgl. technik nit wirklich viel verstand. aber meh cha doch e leistigssteigerig erwarte? zwar nit viel aber trotzdäm...oder isch das numme schön gredet?

14

17.02.2006, 12:04

du chasch scho en liechti leischtigsteigerig erwarte wo aber ned wörkli spürbar esch, das send velecht 1-3 ps. aber metem ragazzon hesch ehner weniger als meh. i kenne eine de het mol en clio 16v gha de heter en ur alte remus dronder gmacht das deng het en brutale ton gha wörkli luut. ofem prüfstand heter schlossäntli fascht 20 ps weniger gha wöu de uspoff eifach zwenig gägedrock gha het.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »marsupilami78« (17.02.2006, 12:04)

15

17.02.2006, 12:13

ich würd dir d CSC empfehlä.

16

17.02.2006, 12:17

Zitat

du chasch scho en liechti leischtigsteigerig erwarte wo aber ned wörkli spürbar esch, das send velecht 1-3 ps. aber metem ragazzon hesch ehner weniger als meh. i kenne eine de het mol en clio 16v gha de heter en ur alte remus dronder gmacht das deng het en brutale ton gha wörkli luut. ofem prüfstand heter schlossäntli fascht 20 ps weniger gha wöu de uspoff eifach zwenig gägedrock gha het.

i wot jo wirklich kei stress mit dir, aber du verglichsch do bitz öpfel mit biire.
du schribsch mit emne ragazzon het meh eventuell weniger leistig. aber du schribsch vo dim kolleg wo 1. e remus het und 2. dä uralt gsi isch.
verstosch wasi mein? aber i will di dermit nit agriffe oder so!!

blödi frog, aber het "CSC" au e page? bim google beni nit eso fündig worde...

17

17.02.2006, 12:19

ich wot der nur demet säge das ned alles was lut und fauchet ou guet esch... :423:

jo csc het ou en page, www.alfatech.ch

18

17.02.2006, 12:29

Zitat

ich wot der nur demet säge das ned alles was lut und fauchet ou guet esch... :423:

jo csc het ou en page, www.alfatech.ch

kei problem! das isch worschinlich s'gliche wied meinige zu gwüssne automarke. gwüssi sage fiat top, gwüssi sage fiat schrott...;-)

jo huere doof ey! uf dere page hets jo für mi fiat grad mol 1 föteli...lustig!
bringt mir jo nit viel!

19

17.02.2006, 12:34

mer fend scho nur 1 föteli wens eim aschiesst zsueche... :472:

20

17.02.2006, 12:37

jo messi, jetzt hanis au gschnallt mit de fötis...:-) scusi