Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mitsi-Driver

Fortgeschrittener

Beruf: Speditions-fachmann

• Nachricht senden

61

21.02.2006, 18:23

also ich han uff mim Pug 206 en 4-Rohr-Alag von Raggazzon druffe und mir gfallt das tönli no rächt guet... De chasch en reize aber au ganz normal fahre....

En Leischtigsverluscht hani nit bemerkt...

Greetz

62

21.02.2006, 20:30

Zitat

Original von Lineker
sorry für den bilder klau aber ich würde es so machen
http://www.x4u.ch/rides/ride.php?member=clean_hgt&id=102883

ist von raggazon li / re 1x145 dtm

gruss

hey

das isch ebbe genau das wo mir nit gfallt...
DTM forever...:-)

Breezer

unregistriert

63

21.02.2006, 20:33

jo oval isch au ned so bombe aber wart lueg mal da --->

64

21.02.2006, 21:10

hey Breezer

das gseht notürlich au hammergeil us...
ha aber no nie e punto gseh mit sonere alag...

Breezer

unregistriert

65

21.02.2006, 21:13

jo wär aber na geil bimene punto wird sicher ufztriebä si ... aber ebe jede macht das wonem gfallt isch ja sis gäld woner defür usgitt und s schönschte isch immer wenns eim sälber gfallt ;)

66

22.02.2006, 06:44

Zitat

Original von Breezer
jo wär aber na geil bimene punto wird sicher ufztriebä si ... aber ebe jede macht das wonem gfallt isch ja sis gäld woner defür usgitt und s schönschte isch immer wenns eim sälber gfallt ;)

yes, ragazzon het sone duplex alag...:-)

Pug106GTI

Anfänger

Beruf: Boustelletussi im Büro

• Nachricht senden

67

22.02.2006, 14:16

also i würd ebefalls zu CSC tendiere... I ha uf mim Pug vorher au en CSC gha und bi 100% zfride gsi..de het richtig schön brummlet und wenn er heiss gha het so schön blubberet... also mit dem wärsch sicher guet bedient. was i au muss säge.. dr service vo CSC find i ganz geil.. wenn mal öpis isch, ohni problem hälfe si dr sofort witer. sind sehr fründlich und entgegekommend...sett e mänge andere au so en service ha wie die...

Jetzt hani en Fox duplex 4*80 DTM drunter aber das wär alwe nüt für dich, da du jo öpis wettsch wo me sich no chan unterhalte im auto...
Bi mim isches scho zimlich heftig.. So bi 130 isches am agnähmschte oder im 50er im 5te gang, denn chan me au no mitnander rede, ansünschte muss me scho zimlich lut rede...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Pug106GTI« (22.02.2006, 14:16)

68

22.02.2006, 17:38

Zitat

Original von Nighthawk

Zitat

Original von Lineker

gruss

hey

dtm forever ??genau das ist eine dtm anlage links rechts mit rechteckigen endrohren nicht oval wo dir nicht gefällt............

also viel glück bei der auswahl von einem guten esd ,die novitec x-treme wäre auch noch was

gruss
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

69

23.02.2006, 06:51

Zitat

Original von Lineker

Zitat

Original von Nighthawk

Zitat

Original von Lineker

gruss

hey

dtm forever ??genau das ist eine dtm anlage links rechts mit rechteckigen endrohren nicht oval wo dir nicht gefällt............

also viel glück bei der auswahl von einem guten esd ,die novitec x-treme wäre auch noch was

gruss

höö?
hani do irgendöbbis verwächslet oder falsch verstande?
das isch doch e DTM alag??

gruess

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

70

23.02.2006, 06:55

puuuuhh... scho a de 4 page...
tztztztztztztz

Nighthawk, dtm isch nöd nur 2xufwärts.. sondern alli wo ufwärts gönd...
zumindest i mine auge
[SIZE=7][/SIZE]

71

23.02.2006, 07:17

Zitat

Original von panebianco
puuuuhh... scho a de 4 page...
tztztztztztztz

Nighthawk, dtm isch nöd nur 2xufwärts.. sondern alli wo ufwärts gönd...
zumindest i mine auge

isch doch glich öb mir scho bi dr 4. page sin...spielt doch kei rolle? isch no kei meister vom himmel gfalle...

sag mol, beni blind oder was? dä uspuff vo mim link, do gön doch alli 4 "rohr" nach obe? zudäm isch dä uspuff uf dr ragazzon page als DTM bezeichnet...

gruess

panebianco

• Nachricht senden

72

23.02.2006, 07:20

soo gaanz ganz glich scho ned..

du häsch vollkomma rächt..

ABER dAlag under am Silbrige Cleane HGT bi x4u isch au e DTM alag!!!

=))))))))))))))
[SIZE=7][/SIZE]

73

23.02.2006, 07:34

hey pane

i cha di teilwis scho verstoh, aber bitte bedänk, dass ich so ziemlich null ahnig ha vo däm ganze zügs. und wenns denn so es forum git wo meh cha froge, denn frogi halt das woni gärn wüsse möcht...närv di nit! jede het mol chli agfange...;-)

okay, alles klar.
dämfall isch d'definition vo DTM doch nit ganz so simpel...

panebianco

• Nachricht senden

74

23.02.2006, 07:38

hami nöd gnervt gfühlt! kaschders so merka.. jede uspuff wo ufwärts goht isch e DTM alag.. =))

jez nöd gad wenn eine verboge isch oder futsch isch, und dadurch ufwärts goht sonder wennner so vu werk us gmacht wird.. =))
[SIZE=7][/SIZE]

75

23.02.2006, 07:52

Zitat

Original von panebianco
hami nöd gnervt gfühlt! kaschders so merka.. jede uspuff wo ufwärts goht isch e DTM alag.. =))

jez nöd gad wenn eine verboge isch oder futsch isch, und dadurch ufwärts goht sonder wennner so vu werk us gmacht wird.. =))

geht doch...;-)
messi für d'antwort! scho öbbis nues glehrt für mini tuning karriere...:358:

Beruf: Kauffrau

• Nachricht senden

76

03.07.2006, 08:03

Ich möcht für mis Baby au en neue Uspuff :)

Mini Kriterie sind:

2 oder 4 Endrohr
Luut töne
legal sii

Han grad vorher mit mim Garagist telefoniert und dä hät mer en CSC Uspuff mit 4 Rohr für 960.00 abotte, Montage gratis. Isch das es guets Agebot?

Hät suscht öper en Tipp für en guete Usfpuff für min Punto HGT?

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

77

03.07.2006, 08:42

also eis chani oi säge:

de geilschti klang ufme HGT hät de ovali REMUS Sound, also de wo so titan-style isch.

git nüt geilers, sit es clubmember de druf hät, sind all andere HGT Fahrer im club iiversüchtig :D:D:D:D:D
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

Beruf: Kauffrau

• Nachricht senden

78

03.07.2006, 08:53

Ja aber Italienischi Autos und Remus isch doch sone Sach..:rolleyes: :D säged all es seg es riese Verbreche en Remus dra tue...

79

03.07.2006, 09:08

Zitat

Original von blondie30
Ich möcht für mis Baby au en neue Uspuff :)

Mini Kriterie sind:
2 oder 4 Endrohr
Luut töne

das wirsch noed vernuenftig here bringe, da zviel Sound dure li/re alag verluersch.
CSC toenet anschinend noed so toll ufem HGT.

ich bi au eine vo dene Kandidate gsi vo uf de Remus iversuechtig gsi "isch".
Han jetzt au eine drunder und er toent neu scho noed schlaecht. Prislich ischer mit oeppis um di 450.- es ziemlich guts Agebot.

sEinzig was isch, er passt noed ine Cadamuro Stossstange

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Astrale« (03.07.2006, 09:08)

80

03.07.2006, 09:37

ha ou en remus druff. 2x 90mm.
het scho rächt zit brucht bis är langsam cho isch, aber jetz dönt är nit schlächt.
klar, wird sicher bessers gäh, aber bi eigentli zfrede...

@poisoned

bisch de sicher, dass do numme dr ESD gwächslet worde isch?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Nighthawk« (03.07.2006, 09:42)