Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

29.12.2005, 15:49

Einzelabnahme einer Abgasanlage

Het öbber vo euch scho mol sonen einzelabnahm gmacht für en Uspuff ?
oder weiss öbber bescheid wieviel kostet es ?
und wieviel kostet es ?
cha mir öbber infos gä über das....

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

3

29.12.2005, 16:38

Geräusche Prüfung DTC ca CHF 450.00 bis 750.00 je na Ufwand.
Abgasprüfung, per Anfrage bei DTC.
Mhm, am Beschte Afrage.

www.dtc-ag.ch

oder Strasseverkehrsamt.

4

18.01.2006, 23:31

Habe nachgefragt kostet ca. 2000.- bis 2500.-
da fahre ich lieber illegal..ich glaube es lohnt sich nicht wirklich...

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

5

19.01.2006, 07:45

Huffffff...läck!!!!!

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

6

19.01.2006, 07:53

Ja das isch mega viel.....und den hesch ned mal ä Garantie das dure chunsch....tsssssssss

aber ebe ich würd au ned so viel Geld ufwende

gruss
Check out my Blog: andresherren.com

7

19.01.2006, 08:35

zahlsch gschider e buess ;) so hanis gmacht bim heckspoiler woni am pug ha gha... azeig het 90.- gä u dä heckspoiler irgendwiä dürezbringä über 1000.- de hani mer o gseit : de zahli liäber paar mau buess aus so viu für das dasi när e fötzel ha...wäd nur füre esd scho es biblatt hesch merke sis chum...usser er tönt de grad abartig..

Freude am Fahren

Thrasher

Fortgeschrittener

Beruf: System & Network Engineer

• Nachricht senden

8

19.01.2006, 09:22

mer settet eus da mal irgendwie wehrä..das sich ja meh als korrupt ...

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

9

19.01.2006, 09:32

@Thrasher

Jetzte nur kein ufstand. Es bringt hald eh nüt. D DTC het ihri Priese, auf wenns ned immer rechfertig sind..aber ebe entweder zahlt mehrs oder mehr fahrt schwarz ume.

Gruss

Thrasher

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

19.01.2006, 09:52

@jocker: das isch ja s Problem und uf das setzet's au..dioe machet was ihnä passt und d lüt machets mit...finds eifach schaad und betreffe tuets zu 90% eus jugendlichä...mir läbet ja im Geldüberfluss :-) ...han statt WC Papier 50er nötli*g*...

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

11

19.01.2006, 09:54

@trashi aber mer könnd nüt dra ändere.. mer händs da im forum scho e paar mal drüber ka oder.. =))
döri zu der go kacke?? :325: :358:
[SIZE=7][/SIZE]

Thrasher

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

19.01.2006, 10:16

Pane : *lach*..ja darfst mal kommen :-) ....

@samir: jaja du bonz..scho guet *lol*... nei hey, da investier i lieber meh is tuning als dennä affä na geld zgeh :-)

Thrasher

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

13

19.01.2006, 10:34

@samir: mir schon klar und denke hat keiner von uns forig gehld :-) ... aber ja, in deutschland gibt es auch tuner..auch dort gibts sowas wie ein DTC..auch die haben spezial Werkzeug, spezialisten udn und und ... aber da kostet das gleich 20 -80 % weniger..also bitte... nur um der CH noch mehr steuern zu verpassen das sie es nicht einmal schaffen unsere sch...... Strassen sauber zu halten, löcher zu flicken etc...sondern wieder ne Expo machen und dumm und dähmlich geld verlochen... mir gehts um das ... :-) .... aber deine Meinung unterstüze ich... ich arbeite auch dafür..sehr hart und danach weiss ich auch was ich an meinem Tuning hab... ansonsten wenn du das geld einfach bekommst, schätzt man es weniger...

14

19.01.2006, 11:23

hehe es artet wider mau us... ;) weisch was, montiär dini alag fahr demit umä u wä si di verwütsche hesch päch gha zausch buess u fahrsch glich witer...so ha igs gmacht u viu gäud spart woni für angers ha chönne usgä...

Freude am Fahren

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

15

19.01.2006, 11:36

Bitte chömed wieder ufs Ursprungsthema zrugg. Es nützt nüt übers Finanzielle z philosophiere ;-)

gruss

16

19.01.2006, 12:56

ja das würdi au säge illegal ummefahre isch es beste, wenn i en HKS wot den kostet dass 1500.- unds iträge fast doppelt soviel. nein danke entweder direkt en legali uspuff im HKS style wo gar nicht möglich isch oder HKS oder etwas ähnliche und illegal und ich glaube für eclipse gibs nume en billige remus wome cha iträge,Remus Hardline wär no en alternative aber weis nit ob es itragbar isch... muess es no abkläre

17

19.01.2006, 13:20

fingi gueti idee so...lueg eifach das d abgaswerte irgendwiä stimme süsch bechunsch de dütlech grösseri buesse u evt. no uswiesentzug u du loufsch wäde ke kat me drin hesch aus umwältverschmutzer was hert bestraft wird...Aber so lang de kat drin isch oder eine wo gueti wärte abgit würis o la si

Freude am Fahren

djwildwave

Fortgeschrittener

Beruf: Hilfs Laborant

• Nachricht senden

18

19.01.2006, 17:10

@mission_61

i welem Kt wohnsch du??

Aber he, HKS alage chasch ja i de schwiz mit Papier choufe! Und dHardline vo remus chasch 100% Prüefe! Het ja EG Genemigung und da cheu sie dir nüd säge!

19

19.01.2006, 18:07

Zitat

Original von djwildwave
Aber he, HKS alage chasch ja i de schwiz mit Papier choufe!

da papier chasch genau für da bruche wo de trasher mit 50er note macht...

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

20

19.01.2006, 18:38

Ja würds au sege. Ich han d super Dragger II drunder und das Biblatt isch gfaked. Also ich wüsst ned ä HKS Alag wo i de Scheiz legal sind

Sind alli zluht

Gruss