Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Hades

Fortgeschrittener

Beruf: System Manager

• Nachricht senden

21

28.12.2005, 15:37

@speedsta

grins ja logo sind ja gnormt smile (DIN, EG....) grins gar nicht daran gedacht smile :D:D:D:D

Vector

Profi

Beruf: Automechaniker + Carrosseriespengler

• Nachricht senden

22

28.12.2005, 15:46

Ja also mer chan au öbis us sugmotore mache nume bringt mer nie die leistigssteigerig ane wie bime turbo motor.... Es heisst nid grad dasmer wemer ame sugmotor öbis veränderet das nachane problem git. Mer muen eifach nid billigwar chaufe...

23

28.12.2005, 16:47

@Corsa B

es sind eifach mini Erfahrige. Lustigerwies hanis bimene Corsa B GSi gmacht (statt 105 PS uf 140 PS ue) und wenn mer halt eifach all 5000 km e Motorrevision mues mache wo nochwieslich nöd d'Schuld vom Fahrer gsi sind und zum Glück immer uf Garantie gange sind (aber s'Auto isch jedesmol mind. 4 Woche gstande) säg i dem Problematisch. Und es isch absolut kei Billigwar gsi...

und die Lüt wo i kenne wo de Turbomotor um ca. 100% Leistig gsteigeret hend hend wörkli au nume Problem... also, immer alles i Masse mache... :)
han mini Autos gern!!!

24

28.12.2005, 18:01

Naja, wär ja au naiv ds erwarte das es Outo massiv meh Leischtig ohni Problem verchraftet. Kupplig, Getriebe etc händ halt ou ihri Limits. Dr Motor sälber würd me vermuetlich als erschts standhaft härebringe we suuber und nid sparsam vorgange wird. Eifach nid am falsche Ort spare. Mal schnäll Ladredruck ufeschrube isch halt vilicht doch nid sooo sinnvoll.. ;)

Übrigens, zum Thema Ihtrage vo Turbo:
http://toyotas.de/cgi/wbb2/thread.php?threadid=67650

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Alonso« (28.12.2005, 18:01)

Vector

Profi

• Nachricht senden

25

29.12.2005, 10:07

@Evogirl

Was häsch den a dem Corsa B alles gmacht ?

Es git natürli sache wend das machsch muesch das au. Es isch nid gseit dasmer die einte sache eifach cha ih baue ohni dasmer öbis anders au na veränderet.

Thrasher

Fortgeschrittener

Beruf: System & Network Engineer

• Nachricht senden

26

29.12.2005, 10:19

also i gsehs jetzt be mim Bollä und dä haltet einiges us...han die ganz Motordoku studiert ... jetzt aber isch mis Problem ned mal dä Mokke sondern d Bremsä, Getriebe, Attriebsstrang und und und .... das wird s Türe minnerä Meinig nah ....

I han mir geschtert na lang lang überleit wie ich das mit em Iträge wett machä und öb sichs lohnt.... echt ke Ahnig...tangiere ehner dezue alles iztäge und erscht denn dä Mokkä ufztue ...

@Evogirl: chasch au met emnä ned getuntä Auto stet's lämpe ha .... kenne da gnueg bzw kenne au gnueg wo weniger Problem händ sit's z.b. dä Chip gmacht händ :-) ..

27

29.12.2005, 10:23

@Corsa B

auh, so gnau weiss i das nöd emol meh, was ich alles gmacht han a dem Auto... isch aber vonere (guete) Firma gmacht worde (Delta Motor) - nöd irgendwie eifach zäme bastlet oder so... (Trotzdem verbote gsi)

Noch minere Meinig dörf e Tuning-Kit wo mer für "normali" Auto verchauft (normal = nöd im Rennsport) nöd en andauerndi Motorrevision verursache...

naja - egal... ich blieb bi minere Meinig, dass mer es Auto nöd söt öbertune. d.h. ebe nöd brutalsti Leistigssteigerige mache - git nu Ärger, chost en huufe Geld wo mer wörklich gschider wör ine anders, vo afang a schnellers Auto investiere... und wenn eim sis Auto so guet gfallt - denn gfallts eim au mit achli weniger PS

(abgseh do devo - öb 200 oder 230 PS - das merkt mer kum (im normale Umgang))
han mini Autos gern!!!

Vector

Profi

• Nachricht senden

28

29.12.2005, 11:23

@ evogirl

Ich will dir die meinig au nid näh. Ich sege nume mer chan useme sugmotor au leistig usehole ohni dases problem git =) und Delta Motor kenni au, und da hesch recht schlechts sinds nid

Cit205

Fortgeschrittener

Beruf: Rechte Hand

• Nachricht senden

29

29.12.2005, 11:27

die erschti usbaustuufe söt emmer de fahrer sii ;)
was luegsch so schräg aa?

30

29.12.2005, 11:30

@Corsa B

klar. Do stimm i dir zue - mer chan us allem meh Leistig hole.

für mi gilt halt au Choste-Nutze Vergliech. Wieviel Wert isch mer es bizzeli meh PS und / oder Nm.

Naja, ich hani mini Schatzis - beid laufed guet - und so wirds bliebe... :)
han mini Autos gern!!!

Vector

Profi

• Nachricht senden

31

29.12.2005, 11:48

@evogirl

Ich weiss scho was du meinsch, sicher mer chan alles übertriebe, aber z.b. 100 PS oder 120 PS das merkt mer halt nun mal . . . ic h sege bi chlinere motore merkt mer das, will die vo serie uf wenig leistig hend und den mached halt paar PS öbis us.