Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

t4u

Profi

• »t4u« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

1

15.12.2005, 15:16

t4u's PIMPCAR Hifi-Einbau (Phase 1)

salü mitenand...

so bin jetzt bim alltagsauto au scho so wiet, dass i jetzt öpis verbauä muess... halts eifoch nüm us mit de original hifi vom subi... drum han i mi jetzt für folgendes entschiedä:

front und rearböxli:

subwoofer:

amp für front und rear:

amp für sub:

digitaler soundprozessor sowie ein dvd-player:

central speaker:

1 tft vorne:

1 tft hinten:

1 playstation
1 kondensator aiv 1.2 farad
1 batterie optima yellow
1 zusatzbatterie (gel) aiv 900
details und fotos folgen!

hier noch mein alltagsauto...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »t4u« (21.01.2006, 09:33)

2

15.12.2005, 15:18

Freu mi scho all das Zügs izbauä

hihi

freu freu
Mis Baby stoht ab sofort zum verkauf!!! Bei Interesse bitte äs PN schicke.

www.tuning4you.ch
Renault: Créateur de Bastelmobiles :310:

MeganeRS

Fortgeschrittener

Beruf: Dipl. Informatiktechniker HF/TS

• Nachricht senden

3

15.12.2005, 18:20

hey beno...bruch au so en radio *harhar*...

geili komponente echt...

4

15.12.2005, 19:51

i wür no dnummere retouchiere... sus chunt no eine (ich sege etz de name vom panebianco nöd...ggg) und klauts dir..

nei da wird ganz geil... freu mi scho is dütsche zfahre mit dem pimpmobil... chli 3 liter röste isch sicher lustig :)

@williams88, jajaaa, ghör di etz scho flueche... hihihi :))
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

5

17.12.2005, 11:33

sorry beno las die aiv weg und nimm nochmals eine Yellow top bringt deiner anlage mehr und sie werden es dir danken

Gruss JJ

t4u

Profi

• »t4u« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

6

21.01.2006, 09:40

wenns de platz zueloht, denn nimm ich ä yellow... aber sehr wohrschinli wirds nöd go... aber äs bitzeli hoffnig han i immer no...

so, han die ganz lieferig übercho... endi monät fangt de umbau a... freu mi mega...

han unterdessä no neui felgä pöstelet... und uf die muen i jetzt au äs zietli wartä... muess mich no bim ultimate für sini suechaktion bedankä.... suscht hät ich nie än felgä gfundä... merci merci... 19" uf mim pimpcar... ach du kacke, wird das hart...

jetzt muen i mi nur no fürs fahrwerk entscheidä.... tein oder kw... hmmm???

7

21.01.2006, 12:44

Zitat

Original von t4u
han unterdessä no neui felgä pöstelet... und uf die muen i jetzt au äs zietli wartä... muess mich no bim ultimate für sini suechaktion bedankä.... suscht hät ich nie än felgä gfundä... merci merci... 19" uf mim pimpcar... ach du kacke, wird das hart...

jetzt muen i mi nur no fürs fahrwerk entscheidä.... tein oder kw... hmmm???

hey beno

jo dä ulli isch haut scho ä geilä siech ;)

bi gspannt uf dis auto noch äm umbau :)

hoff git dänn wiedrmou ä usfährtli.....schaffets mir echt mou ohni bulle? hehe *ggg*

greez mäsi 306

8

21.01.2006, 14:51

mann die felge chömet geil... da schiff isch "just for da riil pimp"

JEJE, SCHANDAPAAL!! (insinder) :] :]

@mäsi, solang mir üs in arbon treffet, werdet die herre vom staat üs immer bsueche.. mir mönd üs neui ört usdenke.. so käffer :]
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

9

21.01.2006, 15:08

Zitat

Original von fazza
@mäsi, solang mir üs in arbon treffet, werdet die herre vom staat üs immer bsueche.. mir mönd üs neui ört usdenke.. so käffer :]

jo eh,dänn suechet neui plätz für so usfährtli.....dsaison foht jo scho gli gli a :)

aber bi gspannt uf dfäuge...söui o dä ulli usquetsche wiäs ihr mit mim umbau gmacht händ :361:

nei seich.loh mi überrasche :)

10

28.02.2006, 21:26

und wie gehts hier weiter ???

gruss JJ