Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

21.11.2005, 23:22

Aktion Gameover

Die Jagd auf Filesharer hat begonnen...

http://www.20min.ch/handy_und_tech/pc_un…/story/29793568

also augen auf :p :302:

2

22.11.2005, 05:38

heisst das emule und co werdet mol vorübergehend nicht eingeschaltet oder wie?!?
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

MeganeRS

Fortgeschrittener

Beruf: Dipl. Informatiktechniker HF/TS

• Nachricht senden

3

22.11.2005, 06:50

@fazza: ja das heisst es,
aber für azureus ( file-sharing tool über bittorrent) hat da schon abhilfe geschafft.

Es gibt dort schon ein Tool, welches verhindert, dass die Firmen dich aushorchen können. Es werden automatisch alle Requests (Anfragen) auf deine Kiste blockiert von aussen, die von solchen Firmen gemacht werden. In diesem Tool ist eine Liste aller "DatenschutzFirmen" enthalten und diese werden automatisch geblockt.

mehr infos gebe ich gerne bei interesse.

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

4

22.11.2005, 06:52

@ megane

und wie luegets mit am limewire us?? gits da au sowas?? =))
[SIZE=7][/SIZE]

5

22.11.2005, 07:13

nun ja... heisse luft ;)

wer so klug ist, wird die shared-files immer auf einer cd oder dvd brennen und vom pc löschen...
und zweitens: die provideranbieter unterliegen dem datenschutzgesetz.

die angstmacherei hat begonnen ;)

MeganeRS

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

6

22.11.2005, 08:27

Zitat

Original von panebianco
@ megane

und wie luegets mit am limewire us?? gits da au sowas?? =))

Für Limewire gits leider no nix... Werd aber mol chli umelossä und luaga...

sus musch halt uf Azureus umstiege...

@samir: heisse luft? jo glaub bi dir chunt nur heissi luft... :407: (sorry nöd bös gmeint) :350:
sorry, aber da hät würkli nix meh mit warmer Luft z'tua... Es werdad au alli grössere Firme agschriebe wäg Software Piratterie und Download-Stories.

Da hät absolut nix meh mit warmer Luft z'tua. Und wie lang das die Provider würkli no am Dateschutzgsetzt isch froglich. Wa du abeladsch und vu wo unterliet am Dateschutz, aber weles Volume du im Monat ziehsch unterliet nöd am Dateschutz!

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »MeganeRS« (22.11.2005, 08:27)

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

7

22.11.2005, 08:41

ja kamer dert nume musik oder au film abelade? *ggg*
nur für sicherigskopie natürli gelle.. =)))))))))

heissi luft sägi zu däm nöd.. es "meitli" wo ich känn isch dra ko worde und hät um di 2tusig stutz zahle müesse.. =))
also nöd nume heissi luft =)))
[SIZE=7][/SIZE]

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

8

22.11.2005, 08:54

Läck sind gwüssi Lüht da ine naiv......so Zuesatztools nützed en schiessdreck. Will die Firmene logged eim ganz anderst....

@Sam

Nei heissi Luft isches ned. Aber ich denke mal, das mir da ine ned zum Ziel ghöred.

@all
Das mit dem Dateschutz stimmt. Doch per richterlichem Beschluss müends de Name usegeh. Und das werdeds au mache. Doch was nützt en Name. Sie chönd ned Bewiese wer de downloader isch. Den ä gueti Firewall verhindered das d MAC Adresse usgläsä wird. Und das isch ja s heikle!!!!

Also kei Panik uf de Titanik...Wasser isch für alli da ;-)
Check out my Blog: andresherren.com

MeganeRS

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

9

22.11.2005, 09:21

Zitat

Original von JOKER69
Läck sind gwüssi Lüht da ine naiv......so Zuesatztools nützed en schiessdreck. Will die Firmene logged eim ganz anderst....

@Sam

Nei heissi Luft isches ned. Aber ich denke mal, das mir da ine ned zum Ziel ghöred.

@all
Das mit dem Dateschutz stimmt. Doch per richterlichem Beschluss müends de Name usegeh. Und das werdeds au mache. Doch was nützt en Name. Sie chönd ned Bewiese wer de downloader isch. Den ä gueti Firewall verhindered das d MAC Adresse usgläsä wird. Und das isch ja s heikle!!!!

Also kei Panik uf de Titanik...Wasser isch für alli da ;-)

naiv? du bisch glaub au a chli a Banane, redsch vu Naiv, well ma vu Tools schnorräd und du chunsch mit Firewall und bla bla bla... Sorry, aber nimm dich mol selb a da Nase.
Du weisch scho das a Firewall au wen du sie absolut dicht machsch, immerno offe isch für spezielli "Vereinigunge".

Mit da MAC Adresse gib ich dir recht, aber leider hät nöd jeda soviel ahnig und weiss wia istelle geschweige den er hät a Firewall.

Und i würd meine mer hörad jetzt uf üs gägasittig azünde... es isch ursprünglich nöd um da gange!!!

Firewall und Zuasatztools hin oder her...

@pane: du chasch sound, movie, pics, etc. abelade!!!

:336: :336: :336:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »MeganeRS« (22.11.2005, 09:21)

10

22.11.2005, 09:46

samir het rächt, alles heissi luft.
empfhiel jedem sini HD zverschlüssle, so werded die nie an euchi date cho. provider date werded periodisch glöscht, bis zumene grichtsverfahre isch das alles glöscht...
und usserdem lauft das alles ned eso wie in gwüsse amerikanische hacker film wo swat kommando durs fänschter inestürmed und de pc beschlagnahmed.
achja und so fowäge firme drahcho. hei mann ich glaub du bisch da nid ufem stand. ich würd emol schätzigswis säge dass ide CH-KMUs 40% a dem wo Lizenze nötig sind au würkli vorhande isch. und es giht zBsp im Kanton AG 1 Person wo für Lizänze Kontrolling zueständig isch, de untersuecht ca 2-3 Firmene pro Monat, und das mit voramäldig!!! haha ich lache nume :)

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

11

22.11.2005, 11:03

Alles nume halb so wild wenn me die richtige Quellene het zum sis Gedönse z zieh.

Und sowieso, worum so ne Ufstand?
Dasses di cha verwütsche isch halt eifach so wennde di dumm verhaltisch.

Und der Overboost hets gseit:
HD verschlüssle. Guets Tool: KLICK

Also nid so tue wie hysterischi Meitli :D
Whenever you reverse things come from behind you.

12

22.11.2005, 11:30

jap ultimaco chani nume empfehle. de ufwand zum die HD zentschlüssle isch eifach zgross um uf paar mp3s und filmli chöne zverklage...
ultimativ isch natürli wenn das ganze no mitemne eToken vo Alladin kombiniert wird... :)

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

13

22.11.2005, 12:40

Laded eu eifach cleandisc.exe abe das vernichtet alli date uf de festplatte und mer chans nöd wiederherstelle.

14

22.11.2005, 12:57

Zitat

Original von Driftking
Laded eu eifach cleandisc.exe abe das vernichtet alli date uf de festplatte und mer chans nöd wiederherstelle.

super tip ;)

15

22.11.2005, 13:00

Zitat

Original von Overboost
jap ultimaco chani nume empfehle. de ufwand zum die HD zentschlüssle isch eifach zgross um uf paar mp3s und filmli chöne zverklage...
ultimativ isch natürli wenn das ganze no mitemne eToken vo Alladin kombiniert wird... :)

Yep du seisches.
In Schwede het ne ganze Releasegroup-Ring ihri Maschine mit dem Teil verschlüsslet gha.
Kei Chance. Eifach NULL. Ke Mensch hets meh chöne entschlüssle. Tja.
Whenever you reverse things come from behind you.

16

22.11.2005, 15:04

aber das isch jetzt alles chuderwelsch und tokiobahnhofhotel für en normalsterbliche....

ich verstoh etz echt en nix devo, und au nix devo was ihr gredet hend! :359: :)

@meganeRS, du söttsch glaub mol a min notebook sitze und do was tue...
NON MORIREMO MAI - FORZ' AMBRI - GIVOENTU BIANCOBLU

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

17

22.11.2005, 15:08

De geilscht isch ja eine wo bi mir im Block wohnt und sini Wireles Leitig nid gschützt het.
Tya i gan jetz immer über sini Leitig go suge :378: :) :378: