Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

17.08.2004, 17:25

Den Premium Style ändern!?

Hallo!?

Ich sehe mit eurem Style praktisch gar nichts auf meinem Bildschirm!
kann man das ändern?
so in dem Style?
merci!:
»Sparco« hat folgende Datei angehängt:
  • Folie7.jpg (59,39 kB - 230 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 15:49)

2

18.08.2004, 07:42

Meinsch du dr Stantard Style? Also i cha nur 1 Style uswähle und dä findi eine vo de beste Wbb2 Styles wöu me dä super guet cha läse und dä sehr agnäm für d Auge isch.

Grüssli

3

18.08.2004, 08:01

Bevor wir über Styls sprechen müsste das Portal wieder funktionieren, dies ist jedoch ein grösseres Unterfangen als bisher angenommen!

Jedoch kann man danach sicher darüber diskutieren, dass alternativ Styles erstellt werden. Dies kann ich jedoch nicht machen. Dies wird wohl oder übel die Aufgabe von Fastforward sein.

Abwarten und Tee trinken. :-)
Gruess Rubi

4

18.08.2004, 08:08

Aha äs Portal söt das si nachdäm ich mi Iglogged ha :D

Scheisse gseht das komisch us :D

Hehe isch sicher bim Hacks inebaue passiert, jo das gute alte WBB :D :)) :)) :))

5

18.08.2004, 13:06

jaja das portal..hehe..gröber gröber, das tuet nemmli sit sicher 1 wuche nümm:( ouououuuu....aber easy:)

ich finde wenn mer denn neui styles macht, sött mer denn no so en blaue und en orange und so und chame denn au no anderi grafike erstelle oder isch das datebankmässig ned möglich??

gruuuz space
Keine Signatur vorhanden....

6

18.08.2004, 13:09

Doch das gad alles Space, weisch nüme wo du mir ä Style für PartyXtreme gmacht hesch? So chame das mache.

dert dure isch ebe WBB scho geil

7

18.08.2004, 13:13

was heisst denn WBB???

W: Wurst
B: Brötli
B: Bude

?????????????
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

8

18.08.2004, 13:14

Unde staht jo Woltlab das isch die Bude.

und s System heisst.

Woltlab Burning Board... eifach ihres Forum System, i find das wirklich s geilste, frücher hani au no das brucht gha.

9

18.08.2004, 13:24

ooookkkeeeee...alles klaro:D

denn isch ja alles bestens;)

merci für di uskunft chline sam:D:D:D:D:D

gruz

fastforward

unregistriert

10

18.08.2004, 13:29

@sparco das thema hemmer shcomol gha..
ich ändere sicherlich nid de style nur will du en kabutte monitor hesch !

11

18.08.2004, 13:44

hät mal öbber vo eu dä screenie aglueged? also minnere meinig nah isch das nöd s'tuning-forum.ch

aber easy.... :D

12

18.08.2004, 13:46

nei logisch siches nid das..

är möcht doch ä style im style vo däm style woner obe postet het

hihi 3x style i 1satz wär topped das? :))

13

18.08.2004, 14:15

right :doh: ich hans falsch gläsä.... alles klar, i dem fall muäni am fasti recht geh, nur well 1 user es problem hät und denn ersch no mit sim monitor :D denn isch es würkli e frag wo sich vo selber erübrigt hät....

fastforward

unregistriert

14

18.08.2004, 14:17

wenni denn mol führig ziit ha baui viellicht no en witter style i, und de chönd user selerb wähle, aber eis stoht fescht, das do wo ihr jetzt gseht isch euse hauptstyle..

15

18.08.2004, 14:22

jo o.k.!
ich an kei Problem!
aber es wär mol echlige abwechslig!
nume so!
was meinsch?
mich schtört die Farb (die k*** Farb) eigentlich gar nöd so!