Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Corsa Turbo

Schüler

• »Corsa Turbo« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Carosserie-Spengler

• Nachricht senden

1

30.09.2005, 19:42

So chamer aglogge wärde.......

Ha im Member HGT-Power sine Punto bi mer im Ombou gha......
1. 2 Hubeiläss
2. Böse Blick ineschweisse
3. Kotflögel rep.
4. Blenker cleane

das ganze för 1500.-, auso ächt en öberfaire pris..... oder ned?

Jedefalls escher zo mer cho ond het gseid, er het en termin är mössi sauto ha, het mer 400.- gäh ond de räschte heder mer gseid chäm dwoche druf, sprech 1200.-........
Ha Sauto eigenltech ned welle usegäh, well ech au scho of tschnorre gheit be so....
Jedefalls hanis ehm doch gäh, im guete glaube, er werd das scho zahle.... doch nüd do......... ez esches guet 2 woche här....
Er mäldet sech nüd, nemmt stelefon ned ab. eifach nüd.....

Esch das ned verdammt unverschämmt?
»Corsa Turbo« hat folgende Datei angehängt:
  • Foto(143).jpg (39,22 kB - 577 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 14:49)
-------------LOW PERFORMANCE TUNING----------------

2

30.09.2005, 19:43

tuet mir mega leid für di.....

kenn ihn ned guet,aber im msn oder do im forum loht er sich nüm blicke und wenn er im msn isch dänn meldet er sich ned.

weiss au ned was mitm los isch....

hoff chunsch sgäud glich no über

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Peugeot306GTI« (30.09.2005, 19:44)

Corsa Turbo

Schüler

• Nachricht senden

3

30.09.2005, 19:45

RE: So chamer aglogge wärde.......

genau so esches......
aber ech ha ehm gseid gha, ech werde zo mim gäld cho, und är werd de no meh usgabe ha..............

Esch voll scheisse vo ehm. ächt

Pug106GTI

Anfänger

Beruf: Boustelletussi im Büro

• Nachricht senden

4

30.09.2005, 19:48

isch würklich nit e so fair vo ihm... er chönt wenigstens es tel. geh oder so.. me cha jo mitnander rede...
i hoffe ämel das du zu dim gäld chunsch und druck dr d düme..

dis agebot find ich meh als fair übrigens...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Pug106GTI« (30.09.2005, 19:48)

t4u

Profi

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

5

30.09.2005, 20:39

ach du scheisse... probiers doch mol mit dem umlegeverfahre... :356:

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

6

30.09.2005, 20:40

Jo wieni dier scho gseiht han, ech weiss woner wohnt,chönd jo emole verbi goh.
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

Denise

Fortgeschrittener

Beruf: Betriebspraktikerin

• Nachricht senden

7

30.09.2005, 21:35

ja also das isch würcklich e frechheit vo ihm! de pris isch jo no guet und ok und fair isch jo net tür.

also ich het s auto glich net geh, het ihm gseit entweder zahlsch de ganz pris oder du chunsch s auto net über au wens ihm sis isch!!!

ich het das so gmacht!!

:356:

8

01.10.2005, 06:32

jo das isch natürlich scho irgendwie lüügen allgemein :356:

ich mach numme sache gege vorkasse oder barzahlig, egal wärs isch und egal um was füre betrag das es goht.

Günz

Schüler

Beruf: Projektleiter

• Nachricht senden

9

01.10.2005, 06:40

Isch voll scheisse so öppis! Wott Ihn da ned abemache oder so, aber isch es scheiss verhaöte vo mir us gseh!!

Hoffe für di das es guet chunnt!

-----> Mit Tunen erfüllt man sich Lebensträume, mit rasen zerstört man Leben!! <-----

10

01.10.2005, 07:02

ich verstah di voll und ganz corsa turbo, aber handkehrum findis chli unfair wenn grad so öffentlich über öbber glästeret wird....

villich klärsch es zersch mal mit ihm ab, muäsch di jetzt wohl oder über um dis geld kümmere und wenn denn usechunnt, dass er nöd zahle wott, denn chasch es vo miir uus schriibe und allne sägä dass du bi ihm driigheit bisch....

aber eso findis grad echli unfair....
du weisch ja nöd wieso er sis auto wider gohlt hät oder wieso ers dir nani zahlt hät? villich isch ja was passiert?

ich kenn eu beidi nöd, betraches drum grad mal chli neutral und vor allem beidi siite....

:314:

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

11

01.10.2005, 07:42

Ja, dä Preis isch meh als Fair und we eine so en Umbou mache lat, de söt er ja ds Geld scho ha, oder Dir wenigschtens säge, los gibe Dirs nächscht Monet zrüg.

Ig hoffe Du hesch e Adresse vo ihm, denn duesch ne Mahne. Wes bim 3x mal nid klappt, Betribe.

Ja, es isch es Problem im Moment. Ig ha ou 4 Chunde wo nid zahle. Hei zwar versproche uf ändi Sept, aber ds Geld isch no niene.
Im Moment heimer e Kampf, denn ig muess immer vom Privatkonto nä, somit heimer ou fasch nüt meh zum Läbe.

Ig hoffe, das Geld chunt no, geit ja fasch um Fr 3000.- u das fehlt eifach überall.

Finges nid Fair, weme scho mit de Preise entgäge chunt, de eifach nid zahlt wird! Ig hoffe, er Meldet sich bi Dir und süsch Mahne.

Versuechs aber nid grad Öffentlich z mache, denn ig denke er het villicht e Grund, dass er nid zahlt!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nasche« (01.10.2005, 07:44)

12

01.10.2005, 09:09

@corsaturbo...

das tuät mir leid für di.. ich wür mal zu ihm hei goh.. und rechnige schriibe..

er hät viellicht sini gründ.. doch mälde MÜÄSST er sichh scho..
lüt ihm doch dihei ah..

ps: ha au scho mini erfahrige gmacht mitm hgt-power...

doch solche kounden wird mann immer haben...

TIP: vorauszahlung.. (zumindest einen grossen anteil)
und VERTRAG UNTERSCHREIBEN... mit einer frist.. dann hast du alles in der hand ;)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

13

01.10.2005, 10:15

Es si Bitteri Lehrplätz und vieli Firmene gö wäge dessi i!

Für i Zuekunft. Vorauszahlig oder ds mingscht e Azahlig, oder eifach Barzahlig, bei Abholung, oder süsch gits ds Auto eifach nid zrüg!

Phrosgone

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

01.10.2005, 10:17

Vieli mached das so: Azahlig leiste und s'Auto gits erst gäg zahlig vom restbetrag zrugg!

aber das isch würkli scheisse! ich glaube wenn er ehrlich xeit hät das er no en monet meh brucht zum zahle, wärsch sicher au iverstande xii....aber sich eifach nömme mälde isch scho schwach!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Phrosgone« (01.10.2005, 10:18)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

15

01.10.2005, 10:22

Ig würd mal Abwarte, denn ha gseh, der lescht Forumbsuech isch no vor churzem gsi.
Evt het är e Grund , wie isch i de Ferie oder so....

Ig mache es so, wenn ig 2 Monet ke zahlig ha, denn gits d Mahnig und hoffe immer, dass es de klappt.

doneduardo

Schüler

Beruf: lernender Informatiker

• Nachricht senden

16

01.10.2005, 10:51

jo das mahne zügs ond de betriebe, das choschtet die meischtens meh, weder as de de betrag schlossändli gsi esch...

ech fendes rechtig, wies de corsa turbo do gmacht het! wen en sack eifach ned zahlt, de söll mer das chönne säge, ned dass de nöchschti au no druf inegheit...ond wenns eine einisch ned zahlt, de werders au s'nöchschte mou ned zahle!! ech hoffe för ehn, dass är en gueti entscholdigong parat het ond der das gäld zahlt!

ech fendes aber doch chli schwach vo ehm, öber es forum go d'lüt usnötze ond de schlossändli ned zahle! ech dänke imene forum hets lüt, wo för es problem en lösig sueched ond wo dänked, dass mer de andere lüt im forum au of en art chan vertraue!

ech muess säge, dass ech etz do de blenkwenkel ned vo beidne könne, aber wenn de hgt-power öpis vo sech haltet, de nehmt är mou stellig gägenöber vo der! ond seid der, was los esch! ond loht di ned eifach im tonkle lo tappe...velecht nehmter jo au i dem thread mou stellig, weners ned persönli bi der "trouet",was ech aber eigentli ned abrocht fende...

mfg

emco

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

17

01.10.2005, 12:01

das isch e schweinerei wen öpert öperem was schuldet aber nöd zahlt!

Mer zb. schuldet e garage e site verkleidig für mis baby wils kaputgmacht händ bim ibaue das isch im November gsi!!! jedes mal weni verbi gang sägets mer händs bstelt! lol bi amag gat das vielicht e wuche den isch es ja da! ja aber egal hüt gang ich verbi und säg dene cash oder AZEIG!!!

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

18

01.10.2005, 12:17

Ja, ig weis, dass Mahne oder Betribe sehr viel choschtet, aber hie geits ja um guet CHF 1200.- das isch eifach viel Geld.

Ig würd eifach zerscht luege mit ihm Kontakt ufznäh und abzkläre wiso er nid zahlt. Wener grad nid Geld het, evt schriftlich denn e Monet verlängere.

Wener sich nüt Meldet, halt der anger Weg ischla, denke nid, das me gern uf Fr 1200.- duet verzichte.

Chunts im schlimmschte Fall zure Betribig, denn wird er die eh ds Läbe lang gspüre, was me zwar ja ou nid wot.

Versuech es abzkläre , evt meldet er sich ja hie im Forum u git sich zu Wort.

Mir ghöre bis jetzt die einti Site, aber die angeri wär ou nid schlächt!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nasche« (01.10.2005, 12:18)

19

01.10.2005, 12:38

@corsa turbo

tut mir leid für dich wenn du ihm schon entgegen kommst und dann das vertrauen so missbraucht wird

finde es schade weil wir ja alle profitieren können wenn uns jemand die arbeit bisschen billiger macht und dann sowas von ihm * kopfschüttel *

ich hoffe das es nur ein missverständniss ist das du dein geld bekommst

es ist für dich nicht lust lustig aber als ich das foto gesehen hab mit dem bösenblick konnte ich mir nen gewissen ablauf der geschichte vorstellen

also bei dir vom hof gefahren und direkt zum lackierer die motorhaube und den angeschweissten bösenblick zum lackieren bringen, beim lackierer musste er gerade die arbeit bezahlen . beim lackierer weggefahren fährt er doch gerade in ne polizeikontolle und weil der böseblick alles andere als unauffällig ist kommt er natürlich drann ( nicht erlaubt und so weiter ) ja gut denkt er sich brauch ich wohl nen neue haube.
die musste er nätülich auch wieder gleich bezahlen und so denke ich es ist ihm peinlich weil er deine arbeit erst nächsten monat bezahlen kann

ich hoffe das er den bösenblick so gewollt hat weil mit so einem teil kannst höchstens in england holland oder belgien rumfahren

gruss patrick
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

Corsa Turbo

Schüler

• Nachricht senden

20

01.10.2005, 15:43

Es esch eifach so, ech han dänkt ech be no es witersmol fair zo ehm ond geb ehm de charre use obwohl er noni alles zahlt het, aber jetzt chönnt är sech wenigstens mälde...

Au wenner das z.B öber 3 Mönet wörd abzahle, de wär ech wenigstens informiert ond wösst was lauft, aber so god das eifach ned.....

Er esch jo au erscht chörzlech do ehne gsi, de heder jo chorz en metteilig chöne henderloh oder vellecht mol stelefon abnäh.... heder jo au ned gmacht.

De chamer jo nor dänke dass er sech ned mäldet......