Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Big_Dee

unregistriert

1

19.09.2005, 16:38

Selbständig ja oder nein !!

Hallo Leut's

Nun werf ich mal die frage in die runde und frage euch was ihr tun würdet

Also ihr wisst ja scho seit einiger zeit das ich und mein kumpane auf der suche sind nach einer guten räumlichkeit für ne garage...

nun haben widr was endeckt wo wir anschauen werden...

Nun meine frage würdet ihr in der heutigen zeit selber was aufziehen und in welcher grösse oder würdet ihr dies als 2 standbein machen so als nebeneinkommen...

wir würden speziel auf optische tuning spezialisieren und ein mech haben wir auch und einer der soundanlage etc macht ...

bin mal gespannt was ihr würdet tun wen die möglichkeit da wäre

greez

Big_Dee

2

19.09.2005, 16:49

I würd mi ganz ehrlich erst selbstständig mache wenni öpis hät wos nonig git in dere Form.

Im Tuning-Beriich würdi gar nüt mache. Die Budene spriesse momentan uf dere Welle sowas vo usem Bode, das isch nid normal.
Will mol gseh wievil vo dene dasses in 2-3 Johr no git. Es isch eifach ne z heisse.

I mein, klar, jede muesses selber wüsse. Isch öpe glich wie mit Aktie handle. Macht au erst wirklich Spass wenn du 100Tonne hesch wo de eifach ohni Rücksicht chöntisch verspekuliere und nid dini Existenz ufs Spiel setzisch.
Öpe so gsehnis mitem selbstständig mache.

Mache chas jede - überlebe nid.

My 2c.
Whenever you reverse things come from behind you.

3

19.09.2005, 16:54

Stellet mal e Businessplan uf zäme (müesseter eh ha wenns söll los gah), und denn wirsch der die Frag besser als jede do inne sälber chönne beantworte..

Big_Dee

unregistriert

4

19.09.2005, 16:57

alonso

jop das müemer sowiso mache egal was mir würdet mache

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

5

19.09.2005, 17:02

Ig würds we ig müesst dervo läbe nid mache, grad im Tuningberreich nüme!
Konkurenzdruck isch extrem gross, muesch fasch öppis chöne biete, wo niemer bietet.
Hobbymässig, wiso nid. De isch me nid unter Druck!
Denn es Gschäft het ou extremi chöschte, grad wemes grösser Ufzieht, obwohl ou chliner, geits is Geld.

Du muesch gseh, am Afang die erschte 2 bis 3 Jahr hesch meh Uslage als ihnahme u Läbe wetsch de ou no.
Ds Problem isch vieli schaffe 100% süsch und näbebi hei si es Gschäft, aber irgendwenn isch der Akku brucht und Schluss isch. Vieli Firmene si nach 1 Jahr evt 2 Jahr niene meh!
Vieli gseh nur, oh es Gschäft, Geld verdiene, aber die Dunkli Site gseh si nid und werde bös Überrascht!

6

19.09.2005, 17:03

also mir wär das zuu heiss.
wie dr ibi scho gseit het, dr markt isch gsättigt wenn nit sogar übersättigt.

ich denke, seinzige wo no erfolg ha chönntsch isch wenn so öppis chasch wie z.b. hermanos-locos

oder z.b. in de region basel hets carhifi mässig absolut garnüt zu vernünfrtige prise.
es git dr acr und dr mediamarkt.
wenn in dere region öppis carhifi mässigs würdsch ufzieh, zu guete prise, gueti arbeit.
denn chönntsch erfolg ha.

Big_Dee

unregistriert

7

19.09.2005, 17:06

Nasche

das isch mir au klar das am afang zimli schwer wird si das sind mir uns au befusst darum säge mir eus au befor mir au afanget wird zerst e richtigi planig gmacht das es verhebt....

Und das der druck gross isch das gsehmer au und i eusere umgäbig isch würkli no ke tuning garage ume....

greez

Big_Dee

Big_Dee

unregistriert

8

19.09.2005, 17:08

slowi

hehehe

das do isch en guete kumpel vo mir dr gampi hermanos-locos

na ja den such mal was schlaues a rümlichkeite basel wär sicher au intressant

greez

Big_Dee

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

9

19.09.2005, 17:08

Ja, der Markt im Tunigberreich isch total Übersättigt. Wie scho erwähnt im Hifi Berreich chasch evt no chli meh mache, aber ou dert isches schwer.

Also es Gschäft ha und Läbe dervo, dass isch schwer!

Ig hät ja scho lang e Idee, aber äbe allei und ohni Lockalität und Kapital im Moment nid Realisierbar!

10

19.09.2005, 17:14

ech würds nur mache so nebed dä eigendliche arbet. mä existiert höt e nöm lang.... :(
trou niemerten, nume der selber! it's for your future! :364:

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

11

19.09.2005, 17:15

Zitat

Original von Big_Dee
Nasche

das isch mir au klar das am afang zimli schwer wird si das sind mir uns au befusst darum säge mir eus au befor mir au afanget wird zerst e richtigi planig gmacht das es verhebt....

Und das der druck gross isch das gsehmer au und i eusere umgäbig isch würkli no ke tuning garage ume....

greez

Big_Dee

Gross Plane chasch da leider nid!
Du chasch höchschtens säge, wenn d Schulde über Fr 100000.- höre ig uf!*gg* Nei, mi cha nid Plane. Du chasch höchschtens e Grobrächnig mache mit de Uslage.
Mieti, Strom, Verbruchsmaterial,ect ect....u weisch eifach, dass de soiel im Monet muesch inäh.

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

12

19.09.2005, 17:16

Zitat

Original von annyie
ech würds nur mache so nebed dä eigendliche arbet. mä existiert höt e nöm lang.... :(

Ja, ig würd ou so mache, aber de muesch luege, dass Du während de Arbeitszyte darfsch e chli fürs Gschäft schaffe, denn vieli Lieferante schaffe am Abe nid länger. Isch de wieder ds angere!

13

19.09.2005, 17:26

Zitat

Original von nasche

Zitat

Original von annyie

Ja, ig würd ou so mache, aber de muesch luege, dass Du während de Arbeitszyte darfsch e chli fürs Gschäft schaffe, denn vieli Lieferante schaffe am Abe nid länger. Isch de wieder ds angere!

ja vou.öpis anders blebt jo gar nöm öbrig. went pleite gosch den stosch glech wedr ohni öpis da.

Cit205

Fortgeschrittener

Beruf: Rechte Hand

• Nachricht senden

14

19.09.2005, 17:27

NEIN

ned no en "tuning"-bude :367:
was luegsch so schräg aa?

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

15

19.09.2005, 17:31

Zitat

Original von annyie

Zitat

Original von nasche

Zitat

Original von annyie

ja vou.öpis anders blebt jo gar nöm öbrig. went pleite gosch den stosch glech wedr ohni öpis da.

Ja, de chunt de äbe ds angere, dass me plötzlich nümme düre gseht. Denn 100% schaffe und no es Gschäft ha, phu....das geit de ad Substanz, da hesch ke Privatläbe meh und da isch de d frag, bringts das de???
Vor 10 Jahr het da alles no besser Usgseh, da isch Tuning no Zuekunft gsi, aber jetzt.....

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nasche« (19.09.2005, 17:31)

16

19.09.2005, 19:25

Zitat

Original von nasche

Zitat

Original von annyie

Zitat

Original von nasche

Zitat

Original von annyie

Ja, de chunt de äbe ds angere, dass me plötzlich nümme düre gseht. Denn 100% schaffe und no es Gschäft ha, phu....das geit de ad Substanz, da hesch ke Privatläbe meh und da isch de d frag, bringts das de???
Vor 10 Jahr het da alles no besser Usgseh, da isch Tuning no Zuekunft gsi, aber jetzt.....

wen dir des spass macht mitä tuningbudä näbäd dra, sozsägä des hobby als bruef, den chame das scho mache. aber i fend ou. s beansprucht vel z vel zit und überhoupt ger ä ke freiziet me....

17

19.09.2005, 20:10

puuuh big_dee, nur scho dass du die frog i dem forum stellsch, zwingt mi zumenä nei :-)

im ernscht, das muesch planä und nöd eifach imenä forum frogä. denn söttsch dä flieder für 2 johr uf dä siitä ha. denn bisch uf dä sicherä siitä.... :-)

dä mitem tuning würdi eh grad loh. sorry nüt gägä dich, aber was chasch du speziells im tuning bütä, was anderi nöd au scho chönd? wenn denn muesch irgendöppis neus bringä, kreativ si wie dä space und dä samir. usw usw....

leg dir zerscht kohlä uf dsiitä, denn luegsch dä markt a und denn rechnisch dir emol grundchoschtä us...

ach ja, mini meinig zumenä businessplan...: iiiigitt, mit dem chani gar nüt afangä....

18

19.09.2005, 21:00

Zitat

Original von Sacha
ach ja, mini meinig zumenä businessplan...: iiiigitt, mit dem chani gar nüt afangä....

Erm, e Businessplan beinhaltet unteranderem genau das wo du ufzellt hesch (sött zumindescht). :315:

Also so Frage wie:
  • Wie gross isch dr Markt?
  • Wie guet isch är gsättiget?
  • Wär bestimmt/beherrscht dr Markt?
  • Was giits für Firmene uf em Markt, was biete si ah?
  • Zu wellne Konditione arbeite die?
  • Was chani was anderi nid chönned?
  • Was chani no besser?
  • Chani überhoupt öppis? :D
  • Wie wotti mich verchoufe?
  • Strategie?
  • Marketing?
  • Finanze?
  • Ufträtte uf em Markt?

etc etc...

Ich han das Projekt chürzlech ou gstartet, allerdings imene andere Bereich. Momentan schaffi so 10-20h/wuche näbebii, und betreue die erschte Chunde. Schaffe tueni nur 80% ire Firma, Sitze no chli ir Schuel etc.. I räche dermit, wes so witerlouft, dasi i rund 2 Jahr derfo chan läbe. Momentan, uf ahieb, unmöglech! Bin aber so nid Finanziell anhängig derbii, im Gägeteil. Alles wasi so verdiene wird i mis "Firmekapital" investiert..

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Alonso« (19.09.2005, 21:01)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

19

20.09.2005, 07:26

Zitat

Original von Alonso

Zitat

Original von Sacha

Erm, e Businessplan beinhaltet unteranderem genau das wo du ufzellt hesch (sött zumindescht). :315:

Also so Frage wie:
  • Wie gross isch dr Markt?
  • Wie guet isch är gsättiget?
  • Wär bestimmt/beherrscht dr Markt?
  • Was giits für Firmene uf em Markt, was biete si ah?
  • Zu wellne Konditione arbeite die?
  • Was chani was anderi nid chönned?
  • Was chani no besser?
  • Chani überhoupt öppis? :D
  • Wie wotti mich verchoufe?
  • Strategie?
  • Marketing?
  • Finanze?
  • Ufträtte uf em Markt?

etc etc...

Ich han das Projekt chürzlech ou gstartet, allerdings imene andere Bereich. Momentan schaffi so 10-20h/wuche näbebii, und betreue die erschte Chunde. Schaffe tueni nur 80% ire Firma, Sitze no chli ir Schuel etc.. I räche dermit, wes so witerlouft, dasi i rund 2 Jahr derfo chan läbe. Momentan, uf ahieb, unmöglech! Bin aber so nid Finanziell anhängig derbii, im Gägeteil. Alles wasi so verdiene wird i mis "Firmekapital" investiert..

De bisch mitem Tuninggschäft eh grad nid guet dranne.
Fasch i jedem Dort hets so öppis und wets nid als Hobby machsch zur Fröid, hesch ke Chance.

Vorallem was bringts Dir, wet im Tag nä 18 Std schaffisch und ändi Monet chasch nä glich d Rächnige nümme zahle?!

20

20.09.2005, 07:50

@alonso, danke für die hilfe :-) nein im ernst, was ein businessplan ist, ist mir schon klar. ich denk mir einfach der aufwand dafür ist zu gross für eine kleine bude. klar gibts abklärungen zu treffen.

nehmen wir mal den fall "space". ich denke zB. nicht dass er sich ab sofort selbständig machen könnte mit kofferraum gfk ausbauten. doch wenn er mit kleinen projekten beginnt, wie zb gfk stossstangen reparieren zu günstigen preisen, kann er sich das nebenbei schön aufbauen und dann grössere sachen machen. also ich würde das an seiner stelle tun...

man kann nicht einfach künden und selbständig werden. so einfach gehts halt nicht.... :-)