Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

21

14.09.2005, 15:02

@samir
dä isch bi eus ide umgäbig gschtande. hanen nur per zuefall gseh und en lachchrampf becho. schnappschuss ----> muahaha...

@vanilla ice
ja, chunt ganz drufa, wänn d serie produkt scho scheisse töned, dänn nöd... aber ich bruch eifach en richtig geile sound... am liebschte en uspuffsound wie en rallycar. (nur uspuffsound verstaht sich, also ähnlich).
und ich dänke mitere einzel/spezialafertigung chunsch da am ehnschte über was wotsch... :D

22

14.09.2005, 15:15

was macht dä für illegali gschäftli?*g*

23

14.09.2005, 15:20

Heisse Sache Eisi!

Das huere klöpfe und knalle isch eifach scho geil.
Vorallem der Blick vo de Lüt ufem Trottoir :D

MUAHAHAHAH
Whenever you reverse things come from behind you.

24

14.09.2005, 15:24

i meld mi eifach! :] und als verglich dörfsch denn mal a minnärä aalag (jugo :] (jugo = akrapovic)) lose haha :319:

25

14.09.2005, 15:36

@ibiphreak hehe merci

ähm ja sie lueged scho wänn si ziesch und es knallt (nöd immer) bim schalte oder am liechtsignal tusch chli afahre wider uskuplu usw. dänn bablet er so geil und chlöpflet au chli heheh

@ mastaa was akropovic am car? han gmeint die mached nume für töff,...kolleg hät mal akropovic a sinere "modifiziert" r6 gha,...aber dases für autos au git hani nid gwüsst!
und tönts geil? aber ebe ja mäldsch dii eifach, oke? mini mail sött im profil sii,...!

gruess

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »izerman« (14.09.2005, 15:41)

26

14.09.2005, 15:40

@samir jää soooo oke

aso masta mäld dich

und ebe leuts sound files werdet sicher folge! as soon as possible!

gruess

eisi

ThaFreshPrince

27

14.09.2005, 15:45

Zitat

Original von Samir
dä wo dä bmw fahrt isch usm gliche dorf wie ich chume... hehe.. isch mal min nachbur gsi..

jetzt fahrt er än

1xBMW 850er
2x BMW M5
1X Audi RS6
1x Chrysler Grand Cherokee
1x 330er cabrio...

(OHNI SCHEISS JETZT)...

und er isch 2monät ^älter als ich..

wenn ich mein menschenhandelgeschäft ausbauen kann, dann hab ich das auch alles in der garage... muahahaha
hab lieber ein auto, dafür ist meins und auf legalem weg bezahlt... naja...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »phil« (14.09.2005, 15:46)

28

14.09.2005, 15:48

yeah isch denks am töff lol :P

aber dä soundcheck sich allemal geil :D

Zitat

Original von Samir
@masta... du häsch akrapovic??????

krasse siech.. min gschäftspartner hät au eine a sim töff ;)

isch übrigens slowenisch :P

i weiss scho dass es slovenisch isch, aber ugs (umgangssprachlich :P) wirds halt als "jugo" bezeichnet.... :P

Beruf: Servicetechniker

• Nachricht senden

30

14.09.2005, 16:58

@eisi:

ahja. vo eu zwei hät de peter verzellt... smile. händerems zersch gar nöd wellä glaube wegem ton, hä?

au wegem chippe und so chani eu de peter (heiniger concepts) nume wärmstens empfehle. super typ und absolut kompetent.

greetz stefano
Geld macht nicht glücklich, Leistung schon!

VwGolfVR6

Schüler

Beruf: Mal dies mal das;-)

• Nachricht senden

31

14.09.2005, 17:28

ja nimmt mich au echt wunder wie din ESD tönt!!!
Wener mal abmachet zum Soundfiles mache bitte unbedingt bscheid geh, würd ebe au na gern mache:-) Han sit drü Täg de MSD und de Vorschaldempfer gwächslet ( HOOOOOOOOOOL) dafür tönts jetzt scho fast en nummere z heftig für de Altag :369:

posin

Schüler

Beruf: landschaftsgärtner

• Nachricht senden

32

14.09.2005, 17:36

hei.. mine tschäteret und fauchet au!!:360:
abr so wie du din esd beschriebsch und all andr mue da es :402: -teil si!!! :323:

looooos,soundfiles ue lade!! los,los!! ;D
mirko filipovic....crocop

33

14.09.2005, 18:05

@ibiza racer je genau das sind mier gsii hehe vo wo kennsch du de peter? hehe

aso leute nochmal schnell, der peter ortner von heiniger concepts ist ein absolut genialer typ echt, ich meine hei wir haben nach der montage noch ca. 1.30h geplaudert und über chip tuning und gewindefahrwerke usw. fachgesimpelt, bzw. wir haben gefragt und er hat uns "belehrt" :324:

der hat ECHT ne ahnung was er tut, und vor allem ist es gut, dass er auch derjenige ist, welcher nacher an meinem auto arbeitet, und nicht das es via anehmer usw über 7 wege läuft,...!

also ich kann ihn nur weiterempfehlen!!

nein echt aso die qualität von heiniger concepts ist echt genial absolut, ich bin 100% zufrieden mit dem esd, ist also nur zu empfehlen!!
und auch der service, absolut top und die leute sind auch mega kompetent muss ich schon sage!

auch die ganze beratung ist gut, ich meine jungs und mädels wer bietet einem kunden an (klar das wird nicht bei jedem kunden gemacht) nen esd "probezumontieren"?!?

hab es peter ornter bereits gesagt, ich fand es hammer, dass ich 5 minuten nach meiner anfrage, die ich vor 3 monaten ca. gemacht hatte gleich ein tel. von ihm bekam mit der einladung zum probehören, echt hammer service leute!

klar nicht bei jedem geht es nur 5minuten aber trozdem war ne gute erfahrung und wie gesagt in meinen augen, ne absolute top firma!

liebe gruess

eisi

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »izerman« (14.09.2005, 18:13)

• Nachricht senden

34

14.09.2005, 21:27

kenne de peter jetzt öpe es halbs jahr. dazumal au per afrag für e uspuffalag. und denn hät sich das so ergeh das ich denn mal zu ihm use bin und mit ihm gredet han.
2 wuche spöter simmer denn scho s zweite zu ihm use. de kolleg mitem s3 hät gfunde ja wieso nöd, de musch mer vorstelle.

mittlerwile hät de kolleg s komplette bodykit det sprütze und montiere lah plus hät er grad na s chiptuning gmacht. und er lauft bis jetzt....

greetz stefano

35

15.09.2005, 08:11

@stefano, ach so hehe ja isch voll easy mit ihm chasch guet fachsimple,... :339: :407: :339:

er chunt ebe au druus das isch es, und ja ebe wie gseit au wäni en s3 het würen glaub zu ihne bringe,..

aber du häsch nüüt vo heiniger-concepts draa oder?

gruess

eisi

ThaFreshPrince

• Nachricht senden

36

15.09.2005, 18:50

nö bis jetzt nonig.

primär wär ebe mal de uspuff ab kat gsi. aber da mis auto en 05er jahrgang isch, sind au tuningteili vor allem motore spezifisch na sehr rar...

und da ich s endrohr i 1*120mm usbrennt han wellä isch das ehner chli schwiriger worde, wils denn e einzelafertigung wär und de uspuffheini in D macht so zügs lieber ab 2 oder 3stk. was ja au eigentlich klar isch.

darum wird ich jetzt sehr wahrschinlich de esd vo ROAR ne i 1*117mm racing style.... gseht sicher au geil us und vom ton her mussi ja nüt säge. lol

aber ebe mini projekteliste isch au na lang. wasi sicher wird bim peter mache isch kw stufe2 und de chip wenn denn emal garantie usglofe isch.

greetz stefano