Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

07.09.2005, 16:18

Orange Lackierung unter 5000Fr?

Isches möglich s ganz Auto nur usse kein innerum kein Motorrum in Orange Metallic z lackiere loh für nöd viel meh als 5000 Fr.-? Und wenn jo wo währ das möglich?

Jetztigi Farb isch Schwarz Metallic und s Auto isch en BMW M3 e36 Coupé

2

07.09.2005, 16:30

RE: Orange Lackierung unter 5000Fr?

chansch vergässe!

schwarz isch so ziemlig die schlechtischti farb zum loh drüber lackiere!

d.h. du muesch s'ganze auto abschliife und nomol neu grundiere. zudem wenn du d'fälz, motorruum usw. nit duesch lackiere, weisch wie scheisse gseht das us, wenn d'türe ufmachsch?!

ebe ich kämpf grad mit em gliche thema....wott mine ebe au loh umlackiere!

also für dine muesch scho mit ca. 7mille rechne!

griessli swizz
ENE MENE MISTE ICH FINGER NICHT ICH FISTE!

3

07.09.2005, 16:51

@ Neokortex:
Guckstu mal HIER und HIER .

@ Swizz:
Jä was jetz?
Ha gmeint isch nüt mit umlackiere?
Whenever you reverse things come from behind you.

4

07.09.2005, 17:14

för dich chiem evtl en Folie beschichtig in frog.
Check min Thread Neue Farbe ohne Lack.

I bhaupte itz mol met 3000 besch debi!! und abeschliffe mueschne au nid!

chasch die sösch au be mer melde i ha da au gmacht!
US- und EU-Import zu Top Preisen: SAMM-Import

5

07.09.2005, 18:13

ciao neo

also machbar isch das scho ich wür mit mine beziehige uf ca 4500.- cho..;)

wenn intresse hetsch denn chasch mer ja mal es PN schicke für witeri kontaktagabe;)

gruz space
Keine Signatur vorhanden....

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Space« (07.09.2005, 18:14)

6

07.09.2005, 18:32

du wohsch jo in st.galle
isch jo numme e steiwurf uf germany oder östrich, chasch jo mol dört froge.
isch sicher billiger als in CH ;)

7

07.09.2005, 19:53

@ Space
häsch e PN. Also wenns machbar währ scho mit tür und so...
stimmt gseht scho scheisse us wenn seb den nöd orange isch hani nöd drah denkt. :O merci

@ slowrider jo i wohn grad ade Grenze zu Österrich aber döt ume häts nüt schlaus und soviel günschtiger isches nöd... isch halt au direkt ade Grenza

Das Schwarz e blödi Usgangsfarb isch weissi leider au ;( en Lackierer hät mir mol gseit i müessi zersch wiss sprütze und den no Orange sus kunnts nöd richtig zur geltig... Also doppelte Arbeitsufwand

Sabrizuta

Fortgeschrittener

Beruf: Hardworker

• Nachricht senden

8

07.09.2005, 21:38

Hab gerade diese Woche in D angefragt, wegen meinem Zweitwagen, wo der Lack ziemlich verbleicht ist! Wenn nichts ausgebessert werden muss, also keine Beulen drin sind und ich alle Teile selber entferne hätte ich einen Preis zwischen 1500 bis 2000 Euro.

crx_ed9

Meister

Beruf: Eidg. Dipl. Baschtler...

• Nachricht senden

9

07.09.2005, 22:51

Zitat

Original von Sabrizuta
Hab gerade diese Woche in D angefragt, wegen meinem Zweitwagen, wo der Lack ziemlich verbleicht ist! Wenn nichts ausgebessert werden muss, also keine Beulen drin sind und ich alle Teile selber entferne hätte ich einen Preis zwischen 1500 bis 2000 Euro.

Dann wird aber wohl nur gescotcht und gelackt...
Nix mit füllern... Also das Billigste vom Billigen...
Das kannst du in der Schweiz auch haben für 3000 CHF...
Wer mit der Herde geht, kann immer nur den Ärschen folgen...!

Sabrizuta

Fortgeschrittener

Beruf: Hardworker

• Nachricht senden

10

07.09.2005, 22:55

Jup, hat mir aber schon bei der Entscheidung geholfen das selbst zu probieren!

odes

Schüler

Beruf: Lackanwendungstechnicker

• Nachricht senden

11

08.09.2005, 07:47

aso für 5000.- isch das sicher machbahr! abschlife muesch sicher ned als me mueses eifach vorsprütze mit wiss, und wens dei oder dert e büleli het muemer sowiso füllere.

went intresse hesch chasch die bi mer melde i chan der sicher e faire pries mache
grus odes
Wer braucht den Luxus? Nur Fahrspass zählt!
www.odes.ch

12

08.09.2005, 07:58

//WERBUNG On

Ich ha mini Felge bim Odes lo flicke und neu lackiere. TIP TOP Arbet und ich ha en wirklich sehr faire Pris zahlt!! Lohnt sich!! ;)

//WERBUNG Off

Gruess

:406:

odes

Schüler

Beruf: Lackanwendungstechnicker

• Nachricht senden

13

08.09.2005, 08:27

@ infernito
danke für`d Blueme ;-)

aber no e anderi überlegig, wiso den s ganzi auto umlackiere? i meine schwarz weri doch e ideali basis (sovern s auto sowiet suber isch vom lack her) zum e 2 färber zmache oder so? nume so e gedanke...
Wer braucht den Luxus? Nur Fahrspass zählt!
www.odes.ch

wanki1981

Fortgeschrittener

Beruf: TRC Switzerland Leader

• Nachricht senden

14

08.09.2005, 08:41

:480:

wend scho in st. galle wohsch den frog doch mol dä zoatec a. dä lackiert sau guät zu faire prise . also i chan ihn beschtens empfehle und isch nöd wit vo dir. denke das mit em pris sött au hihaue..

:448:wanki :448:
:368:..alles original..und bin privat im forum.. :368:

Beim richtigen Angebot steht mein Car zum Verkauf ;)

15

08.09.2005, 12:04

@ odes
merci jo i werd mi sus no bi dir melda 2 farbigi lackierig kunnt nöd in frog da gfallt mir nöd so und de alt Lack gseht eh nüme so mega us isch immerhin 10 jöhrig

I will s auto au ersch im Früehlig umsprütze sus machis im Winter wohrschindli nur zur sau :D
Ha nur wölle froge öb das überhaupt möglich isch. Will wenn nöd den machis nöd orange sondern e anderi Farb oder lohs nomol schwarz sprütze

aber danke a alli für d Antworte

Taxz

Schüler

Beruf: Grafiker

• Nachricht senden

16

08.09.2005, 12:40

Dä Odes chani au nur empfehlä. Er hät mer mini Motorhubä für än super Pris gsprütz unds ergebnis isch würkli schön.

saxoo

Schüler

Beruf: Firstlevel-Support

• Nachricht senden

17

31.01.2006, 15:50

hehe mit mine beziehige wöri uf 1000 cho för s'ganze auto :)

ehm ja chont halt chli drufa was füres orange met. du wotsch ha... i meine es get jo zemli vell "orange" ....wend s'lamborghini orange nimmsch, zahlsch halt scho viel meh für en liter farb als wend söst es billigs normalo orange nihmsch ond met. dröber laggsch.....

de frönd het sichs laaang öberleit wägem lambo orange... esch denn bi perlwiis stoh bliebe ond schlossendli heters viperblau omlackiert ond mues säge, gseht geil us..... i hamers au scho paar mol öberleit..... aber mis schwarz met gfallt mer emmer no .... kawasaki-grüen wär au ganz geil

Be the best, fu*k the rest ;)

Atom

Fortgeschrittener

Beruf: Fertigungs- und Montagetechniker Turbo-Systems AG

• Nachricht senden

18

31.01.2006, 17:12

-

also unter 5'000 SFr.- wirst zu 100% auskommen. Ich würde mir an deiner Stelle erst mal alles überlegen und durchchecken, was alles genau gemacht werden soll.
Nachher ist halr Offertenjagd angesagt. Von Nix kommt Nix, also würde ich mal kräftig und fleissig nachfragen...

Dann klappt das schon mit der Lackierung und auch mit dem Preis...
Atom