Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

18.07.2005, 10:29

FlipFlop-Lack auf ricardo.ch

morgen jungzzz & mädelzzz

was denket ihr, isch das es seriöses agebot?!?

kuckst du
ENE MENE MISTE ICH FINGER NICHT ICH FISTE!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SwiZZ_CupraR« (18.07.2005, 10:34)

2

18.07.2005, 10:31

cha mer ricardo direkt verlinke?

t4u

Profi

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

3

18.07.2005, 10:34

da isch än member vo x4u!!! äs isch scho seriös... aber de lack chunsch bim lackierer au zu dem pris über... da isch die billig variante... äs gyt ebe no flip flop wo 800.- pro liter kost...

aber de lack wo im ricardo abootä wird, de muesch eifoch mehmols ufträge... und hät eifoch au nöd de glich effekt wie die tüüürere!!!

4

18.07.2005, 10:36

:456:

Startseite > Auto & Motorrad > Autotuning > Sonstiges>

Auktionsnummer: 383302974 Flip Flop Lack

unter dem findet ihr das!!!

:442:

5

18.07.2005, 11:03

Zitat

Original von t4u
da isch än member vo x4u!!! äs isch scho seriös... aber de lack chunsch bim lackierer au zu dem pris über... da isch die billig variante... äs gyt ebe no flip flop wo 800.- pro liter kost...

aber de lack wo im ricardo abootä wird, de muesch eifoch mehmols ufträge... und hät eifoch au nöd de glich effekt wie die tüüürere!!!

und das heisst was genau?!

das de lack nume 2ti qualität isch und gar kei richtige flipflop-effekt git?!?

weisch bin technishc nit so uf dr höchi!!!

t4u

Profi

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

6

18.07.2005, 11:30

aso richtigä flip flop lack (effektlack) gsehsch ebe viel meh farbä... irgendwie 3 bis 4 farbä gsehsch...

und de wo im ricardo abootä wird... döt schimmered de nur i 2 farbä und d'farb selber isch au nöd so schön, halt gschmack sach!!! äs glitzered eifoch mega fest... aso ob z'viel metallic debi wär... schwierig zum erkläre...

hämmer denn kei lackierer do inn... wenns der zeige chönt, denn wärs eifacher...

i säg eifoch, wenn eine für än neue flip flop lack nöd wöt z'viel usgeh isch das sicher ideal... aber wenn de richtig effektlack wötsch ha, denn isch äs de für ca. 800 pro liter....

aber i säg nöd, dass de lack wo im ricardo abootä wird schlecht isch... mer muess eifoch mehmols drüberd...

man han i jetzt än shit gschriebä... hehe

Sabrizuta

Fortgeschrittener

Beruf: Hardworker

• Nachricht senden

7

18.07.2005, 11:45

Zitat

cha mer ricardo direkt verlinke?

Jup, das geht! "Mitteilung an Bekannten" auswählen und den Link aus der Mail kopieren.;)
Einen bessere Variante hab ich noch nicht gefunden!

8

18.07.2005, 11:57

ich ha für min lack 1200.-/kg zahlt

Alfa_GTevo

Schüler

Beruf: kaufmännischer Mitarbeiter

• Nachricht senden

9

19.07.2005, 11:20

Jungs, de verkauft uf Ricardo gar kei Lack sondern nur e Adrässe vomene Händler wo dr Liter für 49 ? abietet.!!

MeganeRS

Fortgeschrittener

Beruf: Dipl. Informatiktechniker HF/TS

• Nachricht senden

10

22.07.2005, 15:07

Han das gad au gsäh und chan das vum Sear nur bestätige...Er redad zumindescht nur vuma E-Book vunera Firma in Dütschland, wo dä Lack eifach so saugünschtig seg!!!

gruzz

11

24.07.2005, 15:00

de hett scho em x4u met dem züüg ghandelt!

mer ehtter d'Adrässe no welel för 150.00 CHF geh!

siech! :)
US- und EU-Import zu Top Preisen: SAMM-Import