Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

14.07.2005, 08:04

Mittelschalldämpfer

Ha mau wöue fragä ob sech öpper chlei mit mittuschaudämpfer uskennt?Git ja da 2 verschideni variante wäme so wott diä prüefbare u diä wo eifach es Rohr dürähei ;) ma eigentläch nid grad problem bicho mit de liäbe streifehörnli ;) vo däm her dänki eher ane erloubte...Iz gits ja da VSD CSC u Ragazzon het o öppis...Lohnts sech i so öppis um diä 200.- inäzsteckä?ha iz e ROAR ESD dran u wür mer so öppis no a sound oder evt. o leischtig bringä?

Master_G

Fortgeschrittener

Beruf: Techniker TS / HF

• Nachricht senden

2

14.07.2005, 08:21

Ich ha bim S3 au dä MSD ersetzt. Ob ich mehr Leistung übercho ha weis ich nid. Also gspüürä tuä ich das nööd.

Aber dä Ton isch jetzt viel Fetter und Tönt abartig GOOOOOIIILLLL. :D

Ob's i dim Fall Mehrleistung git cha ich dir nid sägä. Aber ich glaubs
falls überhaupt ä Mehrleistung git, denn sicher nid dä huufä.

Gruzzz
heut ist nicht aller tage, master kommt wieder, keine frage

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

3

14.07.2005, 08:31

Salü,

MSD Ersatz!!!!! Nei im ernst...leischtigs bringts der praktisch nüt bis gar nüt

also es isch soo im chliene Bereich das nüt wirsch gspühre

gruss
Check out my Blog: andresherren.com

4

14.07.2005, 09:14

hmm ja isch mer eigentläch o meh ufe sound us :D:320:

djwildwave

Fortgeschrittener

Beruf: Hilfs Laborant

• Nachricht senden

5

14.07.2005, 11:28

Hehe soso der Eierleger wot da go krach mache :D!!!
För dine gits sicher ä mitelrohr mit Attrape! stopf dir so eine ine wennd e aständige ton wotsch! Ha ja sit letsch woche o dsrohr drunger bim S3 säge nume geil :D!!

6

14.07.2005, 13:06

hehe ja dr eierleger wott o chlei meh sound ;) muess de dine wieder mau cho losä ;) :366:

7

14.07.2005, 13:07

he tinu, din tönt jo scho hammer,was willsch do no gross anderscht machä?

8

14.07.2005, 13:14

ja ig wott no chlei meh dases hingerusä chläpft ;) klar tönter iz nid schlächt aber no chlei meh uspuffsound u nid so dasmer fasch nur de piuz ghört ;) aber ja luege mau wiä tür so öppis chunt u wäs de z viu isch lanis la si...

9

14.07.2005, 13:16

und wenn ei rohr machsch und eifoch ä attrappe vom MSD drifitzisch?

10

14.07.2005, 13:17

auso dr kat lahni drin das isch mer de e zu heikle...bi mer no am überlegä öppis prüefbars oder de es edustaurohr vo ragazzon das wür 173.- choschte...aber isch de haut nüm ganz legau ;)