Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

13.07.2005, 08:17

Baldelli "carB" Auspuffanlage für Leon Cupra R

Hello Leutz

Also han scho länger mal e Aafrag bi dem plaziert und jetzt hät de junge mier grad es e-mail gschickt,....de vo Baldelli! das hät er mier gschriibe:

Hallo Izermann

neuste info btereffend leon cura R auspuffanlage du brauchst nicht nach
deutschland
zu fahren wir können dir folgendes anbieten komplett anlage ab kat. in
70mm rohrführung
1690.00 Fr. einbau ca. 150.00 Fr. mit legalem CH gutachten ohne probleme.

unsere Home page www.carB.ch unter News findest du angaben von dieser
anlage
für weitere fragen verkauf@carB.ch

MfG team carB

maurizio baldelli

känn die uspuffalaage vo kollege, de einti hät si ame subaru impreza mit 310 ps und ja die tuet rächt krass und ja han dänkt für die wo evtl. interässe hettet sich e topfalaag z chaufe,....evtl. swizz cupraR oder d estrellina,...kei ahnig! Au für all andere,...

suscht für LEON's vor allem Cupra R's wer Heiniger-concepts au nöd übel,...de gseht au no edel uus mus ich säge, de ziehn ich mer warschinlich, er überzügt mich vode qualität chli meh,...! das wer no de link

http://heiniger-concepts.ch/

liebe gruess

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

2

13.07.2005, 08:26

baldelli isch huere mafia....

...de gauner unterstütz ich nit!

:336:
ENE MENE MISTE ICH FINGER NICHT ICH FISTE!

3

13.07.2005, 08:30

ja genau SwiZZ beni glicher meinig... dem hani scho 1000 mol versuecht aazlüte.. han mails gschrebe etc. ond die händs ned för notig ghalte, sich mol einisch z mälde.. !! i suech scho settemne johr en legali linkls-rächts-uspoff-alag, aber de verzechti lieber, ond warte no es johr, als dem mis gäld in ars.... zschoppe.. :363:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »estrellina« (13.07.2005, 08:31)

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

4

13.07.2005, 08:45

bi mir isches umgekehrt gsi - ich han es angebotsemail übercho obwohl ich nie was vo dene ha welle :rolleye: und uf d frage warum ich das übercho han hani au nie en antwort becho

für mich sinds nöd seriös

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

Heady

Fortgeschrittener

Beruf: IT Projektleiter

• Nachricht senden

5

13.07.2005, 09:03

I ha vo dene au es Mail übercho, weg mim "ESD Eigenbau"-Thread...die händ gmeint, sie chönd mir helfe...aber anschienend etz doch nid, wiel d'ESD Fertigung übernimmt immer no TEZET.

Also i wür grad zu TEZET go weg so Sache, leider mached die etz Ferie!

check it out - gt.irmscher-coupe.com

6

13.07.2005, 09:18

okee sorry das ich uf die idee cho bin das oi das interessiere chönt, oder ier en nutze devoo chöntet haa,...tut mer leid!
X( X( X( X( :370:

ich wir mer uf edefall d heiniger chaufe, di isch qualitativ guet und det stimmt au de priis und chundeservice, han nach de aafrag 5 minute spöter s telefon übercho vom gschäftsleiter em herr heiniger und ja han öppe 20min telefoniert ächt zwägi lüüt!

bye

eisi

ThaFreshPrince

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »izerman« (13.07.2005, 09:22)

7

13.07.2005, 09:41

oh arme eisi...

...:380:

du hesch es jo nume guet gmeint mit uns ..... du .... du chleises dummerchen :518:

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

8

13.07.2005, 09:51

und demit muesch rächne dass wennd vonnere spezifische firma redsch dass feedback überchunnsch - egal ob positiv oder negativ ;)

9

13.07.2005, 10:55

@ speedsta
ja wänn ich öppis inestelle und nach meinige frööge ok, klar au suscht musi kritik/meinigs offe sii aber han ja nöd speziell gseit das ich das guet/schlächt finde eifach FALLS öpper gad was sueche würd topf/esd oder so,...egal de swizz weiss wie ichs gmeint han, meh so chli ironisch,...bin doch nöd igschnappt wäge so sache,....

gruess
eisi

ThaFreshPrince

o.b.c

obi wan the peacemaker

Beruf: Autoverkäufer

• Nachricht senden

10

13.07.2005, 11:01

Also i kenn de Baldelli scho lang persöndlech ond mini Alag esch au vo em! Die esch super ond tönt absolut Hammer......

d'Aalage send super :)

Peace obc
TOYOTA BAUT DIE BESTEN AUTOS DER WELT

CELICA Rules!!!!!!!!

Peace at all............. :417:

11

13.07.2005, 11:03

@obc ja die vom baldelli wo ebe de kolleg ufem 310ps subi hät tönt abartig weiss eifach nöd öb qulität au guet isch,..bim leon mein ich!
aber demfall chasch es empfele seisch?

wil ebe momentan tendier ich eher zu heiniger-concepts, hani zwar nonig live ghört aber mer seit si töni au ganz krass!

wür ebe gern mal en leon mit baldelli ghöre,...ich mus eifach s turboblaase haa,... :383: :383: :383:

ThaFreshPrince

12

13.07.2005, 11:55

@SwiZZ_CupraR: Kannst du für deine Vorwürfe auch eine pausieble erklärung liefern anstatt einfach nur zu sagen, die sind scheisse?

@All: Ich hab die von O.B.C gehört und muss sagen, die sind echt der hammer!
Gruess Rubi

13

13.07.2005, 12:41

ach ja? obc isch doch am grillevent au dete gsii im wlad, hanen ja det mal persönlich gseh,...wiso seit niemert das er baldelli hät?!? :315: :315: :315:

hahah nei easy aber het si gern ghört,...! nimmt mi wunder wie die so töned, kän bis etzt erscht eini!

eisi

ThaFreshPrince

14

13.07.2005, 12:46

Ischs en Quertopf?!

Baldelli vertribt naemli d Fox Uspuffalage und die sind vom Ton her wuerkli pervers! ..hergstellt werdets ja im Duetsche use..

Hät für mis Coupe au eis gno, nur leider haends nüt im Agebot und uf mini Afrag betreffend Afertigung haends noed reagiert.. tja Pech. Bi jetzt mit Devil bestens zfriede..

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

15

13.07.2005, 12:50

also die fox woni bislang khört han züched nöd gad d butter vom brot. de obc hät en anderi alag drunder.... irgendöppis mit d. hät würkli guet tönt ;)

16

13.07.2005, 12:51

Zitat

Original von Speedsta
also die fox woni bislang khört han züched nöd gad d butter vom brot. de obc hät en anderi alag drunder.... irgendöppis mit d. hät würkli guet tönt ;)

dezibel demfall

Ha d Fox bis jetzt nu ufm nem Peugeot 106 GTi ghört.. und das haet mi vo de Socke ghaue.. hammerton!

17

13.07.2005, 13:11

@rubi

isch e langi gschicht...hett no mit mim alte punto zdue woni ich ha!

ich kenn vieli lüt wo vom baldelli überzügt sind und nume guets vo ihm z'brichte wüsse! das isch au guet so.....isch eifach mini erfahrig wo ich mi ihm gmacht han!
ich mach sit den e booge um die buude und de name......

...ich zwing niemerdsem mini meinig uf!!!

:448:

Silver

Car- & Casemodder mit eidg. FA

Beruf: System Engineer Advisory

• Nachricht senden

18

13.07.2005, 13:14

ich han au kei problem mitem maurizio. han scho es paar mal mail verkehr gha mit ihm.
ich werd eh mal verbii gah uf wohle wäge minere duplex aalag. aber erscht wenni wieder chole han.
Greetz

o.b.c

obi wan the peacemaker

Beruf: Autoverkäufer

• Nachricht senden

19

13.07.2005, 13:24

Jupp i han en Dezibel aalag dronder met Mettelrohr alles met Biblatt ond de ton esch eifach Super ond ebe aud Fox uf Peugeot ond Citroen etz. töned absolut hammer!
Aber jedem sini Sach ;)

peace leutz.........:326:
TOYOTA BAUT DIE BESTEN AUTOS DER WELT

CELICA Rules!!!!!!!!

Peace at all............. :417:

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

20

14.07.2005, 06:40

Fox chame ou dürne angeri Firma beziehe, oder sogar Direkt.
Fox
Was CarB betrifft, cha ig ou nüt schlächts melde.

Jedi Firma, het öppis Positives und Negatives.