Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

41

13.07.2005, 07:33

Japp, esch scho chli vell, vor allem wenn me weis we de Car vo Nöchem usgseht. Bede Omstetzig vode Cleanings ond andere Sache esch nämli scho zemli "pfuschet" worde, leider, aber esch jo nix Nöis, gseht mer no öpedie sälbschd be de hefdigschde Omboute. Wo Witeh "hui", vo Nöchem "pfui" :D

42

13.07.2005, 08:14

@swizz

das meinsch aber nöd ernscht,....oke sisch gschmacksach aber die front isch mer zu heftig, vil zübertriibe aber ebe geschmäcker sind verschieden!
er gseht sicher bös uus wänner hinder dier uf de bahn chunt aber ebe,...zu max power!!

suscht wie gseit chauf der gad de ganz wage hehehe!

gruess

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

43

13.07.2005, 08:45

@eisi-baby

:316:

jo ebe.....weisch ich stand jo au eher uf

SCHWARZ - TIEF - BÖSE

....aber die front isch eifach zu heftig!!!

und die hani ebe no nie uf dr stross gseh im gegesatz zu seidl/nazz usw.!

:343:
ENE MENE MISTE ICH FINGER NICHT ICH FISTE!

44

13.07.2005, 08:51

:301: oke das stimmt wänn so was häsch dänn häsch eifach gunne, wil si suscht niemer hät,...das stimmt scho!

aso vo dem her hetsch sicher gune mit some projekt!

schwarz tief bös isch oke aber sombra-grey---tief---breit---laut---bööse isch au nöd übel hehe :328: :328:

bya

ThaFreshPrince

45

13.07.2005, 08:53

Hey Swizz, falls dä Kit dra machsch, bitte keini chromige Stängeli dri mache vorne in der Mitti. So wie der Gäli isch es GEIL, aber der Schwarzi isch eifach zum K****! ;)

46

13.07.2005, 08:53

hey eisi...

...ich mein mir 2 geile sieche chönte au imene trabi vorfahre und hette immer no gwunne!!!

:358:

SCHLUSS JETZT MIT OT

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SwiZZ_CupraR« (13.07.2005, 08:54)

47

13.07.2005, 08:54

Zitat

Original von Infernito
Hey Swizz, falls dä Kit dra machsch, bitte keini chromige Stängeli dri mache vorne in der Mitti. So wie der Gäli isch es GEIL, aber der Schwarzi isch eifach zum K****! ;)

wird erledigt scheffe!!!

:387:

48

13.07.2005, 08:56

Brav so!

;)

:408:

49

13.07.2005, 08:59

@swizz genau wänn de kit machsch bitte kei chrom stängeli gseht zu max power uus tanx!

häsch dänn hersteller usw scho gfunde?

guet swizz da häsch au wider rächt, mer chönted au mitem velo cho und hettet no gune heheh!

eisi

ThaFreshPrince

50

13.07.2005, 09:03

damits alli ghöret:

ich mach kei CHROMSTÄNGELI ine.....wär zu bling-bling-mad-max-overstyled!!!

hehe....

....ebe dr hersteller isch (wie dr Ultimate) gschriebe hett PAM us frankrich.

er macht mir jetzt emol e offerte für dr kompletti kit.....ich chönt en au über swissworld.ch bstelle aber ebe, isch halt no nüt drby!

mol luege obs mis budget überhaupt zueloht :456: