Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

zuercher

Anfänger

• »zuercher« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Angestellter

• Nachricht senden

1

05.06.2005, 19:08

Schengen/Dublin JA..

Hallo..

Wie bereits bekannt wurde Schengen Dublin angenommen mit rund 55%

Was haltet ihr davon?? Mögliche Folgen vom Ja, eurer Meinung nach?

Ich persönlich war anderer Meinung.. NEIN!!

Janu hätte nicht sein sollen..

gruuz zuercher

:336:

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

2

05.06.2005, 19:15

Salutti Zämä

Also ich bin suscht au für d SVP, doch i dem Fall muess ich sege bin ich für Schengen/Dublin gsi.

Vorteil:

- SIS Datenbank
- Kosteneinspahrungen
- abgelehnte Asylbewerber hend kei Chance zum sich wieder Bewerbe
- etc, etc

Nachteil:

- gsehn ich keini

Die Masche vo de SVP, das alli Usländer inechömed und eusi Jobs wegnehmed isch eifach schwachsinn. So nach em Motto:

Wer het Angst vom schwarze Mah.....;-) Also ich ned.

Ich bin au patriotisch veranlagt, doch d SChweiz chan sich nöm länger verstecke und abschotte. Suscht wird das wirtschaftlichi Folge ha.

Und apropos: Wenn en illegale het i d SChwiez welle cho, het ers au gschafft. Also das isch au kein Grund

Gruss JOKER
Check out my Blog: andresherren.com

3

05.06.2005, 20:06

Tja, ned ganz rechtig

Wäge de Asylbewärber:

Dublin schriibt vor, dass das Land wo de Asylbewerber zom erste mol erfasst verpflechtet esch en emmer weder zrogg z'neh. S'Problem esch, dass Schengestaate wie Italien, Spanien, Portugal etc. wo eigendli Hauptifallsachse send för Asylbewerber sit ca. 3 Johr ke Iträg me macht in Schengecomputer!! (Sie müesstet jo alli weder zrog neh wo si itreit händ). Stattdesse wärde die dörs Land gschleusst ond me seit ne, mäded euch dört (z.B. Schwiiz). Sovell zu Dublinabkomme.

@ Jocker

Chasch mer säge wo du Chöschteisparige gsehsch????

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

4

05.06.2005, 20:10

Was meinet ihr, isch das di erst Stufe zu de EU?

zuercher

Anfänger

• »zuercher« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Angestellter

• Nachricht senden

5

05.06.2005, 20:31

ja gemäss dä Befürworterparteie isch das dä 1. Schritt zur EU..

:402: :402: :402:

emco

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

6

05.06.2005, 20:41

hm...was söl ich zu dem ganze schribe ich als Balkan usländer! wen hät chöne stimme hät ich de wahl zettel weg gschmisse! wär weder für JA und NEIN...was bringts üs?t Grenze blibet ja doch no besto oder? isch meh usländer ide schwitz stimmt das den? soviel ich ghört han isches ja nur t zäme arbeit vode Polizei und halt schengen wegem visum! weiss es ebe au nöd genau han mih nöd so erkundigt wil ich ja sowiso nöd dör wähle! aber ür en eu bitrit wär ich nöd eso dafür!:302: Peace emco

7

05.06.2005, 21:16

Hüt hei Herr und Frau Schwizer widermol bewiese dass me sich verdammt eifach loht lo manipuliere.
:323:
Whenever you reverse things come from behind you.

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

8

05.06.2005, 21:49

Ja manipuliere... isch zweisietig...d SVP het au bi dem Mandat welle manipuliere, doch es gaht immer um die persönlich meinig. Wenn mehr sich richtig erkundigt wird mehr au ned manipuliert. Oder????

Ja d Grenze gits genau gliech nah. Es werded eifach nur na "Warekontrolle" statt finde. Aber au personalie kontrolliert.

Stimmt au das es en erste Schritt zur EU isch. Doch wenn d EU chunt bin au ich den degege. D EU isch en än Club vo hoch verschuldete Staate. Hehehe.
Und wenn jetzte d Verfassig ja ned chunt, isch es ä hüüfeli Dreck.

Doch Jungs, mir werdeds gseh. Wies bald i de Realität usgseht. Doch hender so Angst vor em böse schwarze Mah? Also ich ned.

Gruss

9

05.06.2005, 22:19

Zitat

Ja manipuliere... isch zweisietig...d SVP het au bi dem Mandat welle manipuliere, doch es gaht immer um die persönlich meinig. Wenn mehr sich richtig erkundigt wird mehr au ned manipuliert. Oder????

Worum sett sich der 0815-Bünzli no wirklich selber erkundige wenn doch so bequem alles vorbrünzlet wird?
Und vowege Parteie usw. ... Das isch sowieso alles für d Füchs.

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

10

05.06.2005, 22:21

S gaht, so chasches au ned gseh. Ich meine mir hend ä Demokratie. HeppHepp ;-)

Nei Parteie sind scho easy. Woher söttet suscht Komiker Gspröchs Stoff neh.

Gruss

11

05.06.2005, 22:37

Zitat

Original von JOKER69
S gaht, so chasches au ned gseh. Ich meine mir hend ä Demokratie. HeppHepp ;-)

Nei Parteie sind scho easy. Woher söttet suscht Komiker Gspröchs Stoff neh.

Gruss

Hmm ... Doch, so gsehnis wenni ehrlich sell si.
Je länger je mehr. Zmindest triffts uf guet und gern 60% vo der Gsamtbevölkerig zue zue.
Eusi Generation und die nach eus si bzw. werde no VIL schlimmer si. Do zählt d Ussag "Aber lueg mol, das muess nid so si." nid. Nid wenn me realistisch isch und luegt wie und zu was sich die alli entwickle.
Schöni ussichte, nid?

JOKER69

Meister

• Nachricht senden

12

06.06.2005, 00:12

Ja das stimmt....

Honda_Power

Fortgeschrittener

Beruf: Bauzeichner (Zusatzlehre)

• Nachricht senden

13

06.06.2005, 06:21

Die wahl isch jetzt halb so schlimm!! Sschlimme wird erschto ja no gwählt!! Personefreizügigkeit!! Das muesch verhinderet werde!! Wen das ufghobe wierd wird EU au Schengen Dubli au ufhebe!!

14

06.06.2005, 06:38

ich findes nur schad!!!!

en echte schwizer stimmt nein!!!!!!!!

naja...das isch echt en schritt richtig EU!!!verdammt nomal!!

was bringt eus schengen dublin?
en scheiss usser köste....
Keine Signatur vorhanden....

MN from UK

Schüler

Beruf: Reporting Spezialist

• Nachricht senden

15

06.06.2005, 08:27

Wirtschaftlich gseh, isch das JA sehr guet!

Wenn sich CH no meh abschottet, wird alles no viel türer...

Bim Personefreizügikeitsabkomme mues sichergtellt si, dass en Schwiizer bevorzugt wird...

...s'problem wird si, dass wenn im Septämber es Nei gstimmt wird, d'unternähme plötzlich us der schwiiz verschwindet.

Schwiizer si isch guet (bin ja au eine... ok...zu 50%), aber was bringts, wenn plötzlich alles s'vierfache choschtet???
MATT NEWMAN - Electronic Music Artist

Candy Cupra > Seat Leon Cupra 1P in Candy White

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »MN from UK« (06.06.2005, 08:27)

16

06.06.2005, 08:33

Zitat

Original von MN from UK
Wirtschaftlich gseh, isch das JA sehr guet!

Wenn sich CH no meh abschottet, wird alles no viel türer...

Bim Personefreizügikeitsabkomme mues sichergtellt si, dass en Schwiizer bevorzugt wird...

...s'problem wird si, dass wenn im Septämber es Nei gstimmt wird, d'unternähme plötzlich us der schwiiz verschwindet.

Schwiizer si isch guet (bin ja au eine... ok...zu 50%), aber was bringts, wenn plötzlich alles s'vierfache choschtet???

*Kopfschüttel * x 100

17

06.06.2005, 08:51

@ zurcher & @ space

bin au eurer meinig, ich bin au für NEIN gsii,...wie de speiiiss seit en schwiizer schtimmt NEI!!

aber ebe schlussendlich isch es ja jedem sini sach,...

gsehn das absolut au als erschte schritt richtig EU,..und ja das passt mer ned so,...dschiiz isch doch so chli und herzig und unabhängig :tongue:

nei im ernscht finds schaad!

leider wie scho gseit es hat nicht sollen sein!

gruess

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

Sabrizuta

Fortgeschrittener

Beruf: Hardworker

• Nachricht senden

18

06.06.2005, 10:29

Zitat

Hüt hei Herr und Frau Schwizer widermol bewiese dass me sich verdammt eifach loht lo manipuliere.

So sehe ich das auch! Wie kann man nur dieser "kleinen" Sache der EU zustimmen, wenn man sieht wie die Seifenblase EU schon viel früher als erwartet zu zerplatzen droht!

Schlimmer finde ich aber die sehr einseitige Berichterstattung im deutschen Fernsehen. Abstimmungsplakete der Gegner werden als Propaganda deklariert! Was sind die Plakate der Befürworter...? Und dann noch schnell ein paar Leute interviewen, die alle sagen EU wollen wir! Die Prozentzahlen der Abstimmung gibt man nicht durch. Man sendet nur das, wohin man die Menschen hin manipulieren will! Sowas nannte sich vor über 60 Jahren Propaganda und hatte verheerende Folgen! Das Fernsehen wird einfach jeden Tag nur noch mieser und hat mit ehrlichem und gut recherchiertem Journalismus nichts zu tun!

reclaime

Anfänger

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

19

06.06.2005, 10:46

Ich finds guet das es ja use cho isch, will d'schwiz cha sich nöd immer vor de EU verstecke!! En chlini freud müemer dene au mache... :D
Aber wie scho erwähnt, schengen/dublin isch nöd so wichtig wie personefreizügikeit, wänn die agnah wird hämmer es problem... den chunt das mit de ganze pole, ungare und weiss nöd was für welchi wo eusi jobs wegnähmen will die eifach lohndumping (hoffe das schribt mer so :D) mached!!

Also das isch mini meinig PEACE

20

06.06.2005, 11:44

Zitat

Original von reclaime
Ich finds guet das es ja use cho isch, will d'schwiz cha sich nöd immer vor de EU verstecke!! En chlini freud müemer dene au mache... :D

:339: