Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

03.06.2005, 14:55

REMUS PowerSound

Sali!

Händ ihr scho mal vo däm Topf vo Remus ghört? Was haltet ihr vo dänä?

gRuss

2

03.06.2005, 14:57

:444:
»Punto_GT_96« hat folgende Datei angehängt:

3

03.06.2005, 14:58

ich persönlich finde remus eifach nur shit!!!werum?bö...:D

denn lieber e eisenmann alag so wie ich si han:Dhihihihihihiihi...

und denn no DTM Rohr..ojeoje...

aso naja...i findes eifach ned geil...
Keine Signatur vorhanden....

4

03.06.2005, 15:03

Ich han en Remus dä Schräg Fett a mim Punto GT gha! Mues sägä hät würklich geil tönt!!! Aber Fan vo Remus bini au nöd, diä händ so grusigi Endrohr!!!! :409: Aber ebe wür mich interesie-re wiä dä Sound vo däm neue Produkt vo Remus isch? :409:

Honda_Power

Fortgeschrittener

Beruf: Bauzeichner (Zusatzlehre)

• Nachricht senden

5

03.06.2005, 15:08

Am Tuning World Bodesee häts ja so en PC ka mit de Verschideni Sound Files du merksch de underschide scho vom Normale zum offene!!

6

03.06.2005, 15:11

Anschienend händ d Ferrari Modena i dä CH das system ibaut! Diä chönds aber sälber erlektrisch verstele...

Bim Remus muesch ja glaubs vo hand.

7

03.06.2005, 15:16

ich find die no schön vo REMUS!!
ENE MENE MISTE ICH FINGER NICHT ICH FISTE!

8

03.06.2005, 15:19

Diä sind agmaled, sind aber easy...

Honda_Power

Fortgeschrittener

Beruf: Bauzeichner (Zusatzlehre)

• Nachricht senden

9

03.06.2005, 15:20

Ja das vo Ferrari häni au mal öpis khört!!

10

03.06.2005, 15:49

aso dr pc hets äu z'gänf am autosalon gha.....so en wetz odr?

vo remus halt i nüt...liebr grad en roar :D

Phrosgone

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

11

03.06.2005, 16:32

de typ vo min uspuffalag komplett umbaut hät, de lacht au nur über remus...genau wie ich...:374:

emco

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

12

03.06.2005, 16:53

hehehe ich han so eine drunder und muess säge die tönet geil!! remus hasser was händ den er drunder!?penisring?(sebring) oder Eisman(eisenman)?? jede hät sini eigeni vorstelig vom car Sound also REMUS isch für mich ok alli andere sind i minere auge nachamer!? oder !Jedem das Seine :451:

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

13

03.06.2005, 18:50

ich find remus au absoluti scheisse, also dä sound wo mer gfallt produziert sälta an remus wo original isch.. und nur eine wia dä punto gsait hät dä fätti schregi..nu dä chrazt schön.. sus kai andari.. remus isch ehner für so brummigs züg "GUET" nix anders...

i bi jez für a inox car alag am luege, die segid eifach hammer mässig.. i will aber 2xDTM und sie machid für dr Punto GT nöd.. jez muani luaga ob sie mer gliach eina macha würid.. =))

das system gits scho längers bi da töff desto meh mer pinslet desto meh tönter.. aber für en töff bruchts da nöd.. dia sind scho original sound mässig geil etc.

Saluti
Antonio

p.s. i han au an remus drunter, aber hanmer en sälber gmacht hahaha
[SIZE=7][/SIZE]

t4u

Profi

Beruf: Versicherigs- und Vorsorgeberater & Inhaber einer Autoveredelungsfirma

• Nachricht senden

14

03.06.2005, 18:56

das isch halt au gschmacksack... i han zerscht au än remus dtm dra ka... de liggt immer no im keller... evtl. bruch i denn de zum vorfüehrä... jetzt han i ä edelstahl eigebau vo o.ct drunderd... wenn i die natürli verglichä, denn isch das än brachiale unterschied....d'edelstahl eigebau isch eifoch de hammer... obwohl de remus au nöd schlecht tönt hät

emco

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

03.06.2005, 21:32

@panebianco muess di leider entüsche mini alag kratzet nämlich!

16

03.06.2005, 21:43

ich han au de DTM Topf drunder...fazit; nach 15 00o Km immerno kei sound......die 800.- eier wo ich usgeh han, sind fürd füchs gsi....

17

03.06.2005, 23:48

Zitat

Original von djfortune
ich han au de DTM Topf drunder...fazit; nach 15 00o Km immerno kei sound......die 800.- eier wo ich usgeh han, sind fürd füchs gsi....

soföu nume füre endtopf!? *keuch*

do bechundme jo e ganzi bastuck-alaag!

18

04.06.2005, 10:21

Zitat

Original von emco
hehehe ich han so eine drunder und muess säge die tönet geil!! remus hasser was händ den er drunder!?penisring?(sebring) oder Eisman(eisenman)?? jede hät sini eigeni vorstelig vom car Sound also REMUS isch für mich ok alli andere sind i minere auge nachamer!? oder !Jedem das Seine :451:

aso i rede äifach för min 106er!

e han en remus ESD gha...noch rond 15'000km het er emmernoni wörkli tönt gha!
jetz han i en ROAR ESD drondr....de het noi scho geiler tönt als dr remus met 15 tkm!!

vo dem här: äimol ond nie wedr remus ;)

emco

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

04.06.2005, 12:42

@moe miteme chline hubraum chamer nöd viel sound erwarte! aber ich würd wieder remus ne!!! schad chani min video nöd uploade döt ghört mer en nämli aber jetzt ischer chli lüter

20

04.06.2005, 12:50

ich ind t idee geil mit de Klappe.
aber mir gfallt eher de Titan esd Style... :O