Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Ju-52

Profi

• »Ju-52« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

1

22.04.2013, 16:21

JU's ELIANE

Bin hüt go outo luege und probefahre und koufe;)
Es isch e Suzuki Liana 4x4.
mit nume 54t km uf de Uhr .

Motor:1.6-er mit ungloubleche 107 PS xD

Uspuff: no orig. tönt aber sehr sportlech ;)

Fahrwerk: Original blibt ou so, 8-fach bereift

Karrosserie: Blaumetallic, Klarglas hecklüchtene (lexusstyle), nebler, Dachträger entfernbar, tönti schibene.

Usstattig: Mittelarmlehne,Eierchocher(sitzheizig),Klima, Hifi, elektrischi hälferli, Lenkrad fernbedienig,etc.

Pläne: -Uspuff: ev. Ultersport, Fox,..
- klini edli Details
- Hifi
und freu dra ha und fahre8)
besseri bilders köme no, im Moment ischer no bim Händler.
»Ju-52« hat folgende Bilder angehängt:
  • big_suzuki_liana_img_1152.jpg
  • big_suzuki_liana_img_1154.jpg
  • big_suzuki_liana_img_1155.jpg

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (22.04.2013, 16:28)

2

22.04.2013, 18:08

herzliche Glückwunsch
heb dem Ding sorg, hoffe hesch di a dim Ignis gnueg ustobt und lahsch de Liana Original oder wenigstens dezent ;)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

3

22.04.2013, 18:16

dezent, blibt er . nume soviel sei verraten, nur innere werte und Details zählen.
vorauem die huere schibe si pervers usinne gseht mer sozäge nüt :315:

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (22.04.2013, 18:29)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

4

23.04.2013, 21:02

so mau nach schöne blendene gsucht und es paar gfunde
meinig erwünscht weli besser passt :440:
ha bewusst nume d einrohrvariante gno da nume ein usschnitt im schurz isch.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (26.04.2013, 21:57)

5

24.04.2013, 15:40

Keine. Und BITTE ke Schrägrohr ... das fangt ja guet ah.
Haters gonna hate.

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

6

24.04.2013, 22:00

was würdisch für ei vorschlo ?(
es grads hine use ..
mit winkel hani dänkt , wenn de topf zimli unde isch wür es grads echli verlohre ir luft hange hange
vode ulter hani no was gfunde^^

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (26.04.2013, 21:58)

7

24.04.2013, 22:48

Also, zerst mal: Gratulation zum Autokauf! Hauptsach hesch Freud dra und hoffe, dasd nid au Getriebeproblem bechunsch!

Was ich mich damals bi eusem scho gfragt ha; gits dunkli Hecklüchte füren ? Mir hend damals en silbrige gha, da ischs nöd so wahnsinnig ufgfalle, schön hanis aber au det nid gfunde.. Und wend unbedingt e Blendi wilsch anemache, würi au eifach e schlichti, gradi Variante näh. Am Schönste findi scharfkantigi, aber weiss nid, obs das als Blende überhaupt git.. Aber schrägi Endrohr sind selte schön - han ja sones Prachtsexemplar am 2er und segmer eigentli scho sitem Kauf, dassi de entli mal sött wegneh.
Isch halt scho nid s typische Tuningauto (und nei Ju, ich spiel etz nid ufde Golf ah), aber miner Meinig nah gaht halt nüt über chli Tüüfi, zum mal chli es ahständigers Bild hiizbecho. Gaht ja nid drum, dasd denn nurna mit 3kmh über en Randstei magsch fahre, sondern eifach, dasses es bitz hübscher usgseht und chli weniger Luft im Radkaste isch, zuedem chömed dFelge halt sowieso immer besser zur Geltig so. Und na uf dis Thema zruggzcho, vowäge Tuningteili für Golf gits meh als für "Exote" - JA! Da stimm ich dir zue, aber 90% vo dene absolut geile Dinger chasch chüble, wills verschisse usgseht. Au ich bin teils wuche- oder monatelang ufde Suechi nach Teili gsii und han gnueg Geld defür ligge lah (als Bispiel mini Sunneblende, wo niemals öpper wird bemerke). D Masse a Tuningteil ufem Märt füren Typ Auto bestimmt nid automatisch, daser schneller und günstiger schöner dastaht, au wenn das wohl immerna Lüt sGfühl hend. Vo daher: Nid drischüsse. Luegsch, dassd kei Seich mitem neue Auto ahstelsch - also Schlifpapier wiit weg vom Lack, Beton wiit weg vom Kofferrum und wasd amel na so für Furzidee gha hesch.

Aber was mich jetzt doch immerna unglaublich Wunder nimmt: Was hesch mitem Ignis gmacht ? Hinterem Huus verbrennt ? Id Muur gjagt ? Oder hetten würkli öpper kauft ? :D Ich meins würkli nid bös, aber ich stellmer vor, dass sich de Verkauf öppe glich gstaltet wie denn bi mim 2er. :D

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

8

24.04.2013, 22:56

eine hettmer 2500.- weue gä :315: ghört hani aber nüm vonem ;(
nö de hani no da d eliane no bim Händler isch und frisch mfk bechunnt. de endrohr typ 27 wär eine vode engere favos nebscht em schlichte 100mm rohr^^
ane zweier ghört es Edelstahl s rohr :492:

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

9

25.04.2013, 08:22

Endrohr ig für mi Gschmack, es Normals Runds ca 90-100 mm.

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

10

25.04.2013, 09:51

eine hettmer 2500.- weue gä :315: ghört hani aber nüm vonem

:349:
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

11

25.04.2013, 21:49

@ nasche mit dem rohrtyp hani ou glieböiglet^^
de def. Durchmesser gits de jenach dem wie de usschnitt im schurz isch, wobi es git ou 114mm , mohr (Honda crx) lässt grüssen :348:
»Ju-52« hat folgendes Bild angehängt:
  • typ10.jpg

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

12

25.04.2013, 22:01

Gratuliere zum neue Auto, isch immer cool wennmer eppis neus het, egal wases isch =)

Wennder dörf en Tipp ge: Was au immer machsch, lahns professionell la mache, au en uspuffblende montiere, lieber bitzli me zahle/spare und deför eppis suber verarbeitets ha ;)
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

13

25.04.2013, 22:26

ich han mini Adresse womer uspüff schweisst :D de würdmer sogar e eigebou esd mache ^^ allerdings nid mfk fähig 8o
de het zB e hayabusa schalldämpfer umbout daser ufe smart passt het, und demit ou umegfahre, hane nie ghört muess aber es deftigs töndli gha ha :490:

Elliot

Schüler

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

14

26.04.2013, 00:32

Gratuliere;)
Aber wiso ging so Chäre? Wiso nid mau öpis wosech o lont zum tune? Aso das muesch de nid fausch verstah;)
Natürlich bin ich gegen Rasen auf der Autobahn! Wer soll den scheiss mähen?

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

15

26.04.2013, 21:40

das isch für mi e herusforderig zum was einzigs zu boue wo nid jede het und fahrt. und dezue muessi es outo ou ds ganz jahr chönne fahre;)
mini Devise isch:" jedes outo chame tune nume haut ned immer im gliche umfang ( teile,zubehör,.) " :479:
mi absoluti troum wär e subaru justy j12 4x4 mit sehr wenig km und roscht (Bild) :love:
»Ju-52« hat folgendes Bild angehängt:
  • 31633560036_large.jpg

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (07.05.2013, 20:52)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

16

08.05.2013, 17:25

So ds outo steit jetzt bi mir dihei , bim kickdown tönts wie wenn e pilz montiert wär :D
hifi mässig muessi ned viu mache föned eim scho ab wärch fasch ds ghör use ;) ha mid fröid feschtgsteut das er vorverkablig het für hochtöner im armature brätt8o
chömit ou es paar inne ;) und e kline aktive im kofferum het jo huere viu platz .
ansonschte e geils Luxus mobil zum gedige go cruise 8) fotine chöme no;)
»Ju-52« hat folgende Bilder angehängt:
  • DSCN0573.JPG
  • DSCN0574.JPG
  • DSCN0575.JPG

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (09.05.2013, 20:10)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

17

19.05.2013, 15:43

So ds wätter het ds letscht dochno mitgspielt und darum es usfährtli gmacht mit de frisch polierte eliane 8)
bim poliere hani diversi steischläg gfunde d hube isch vore am rand zünftig betroffe ;( hans afangs provisorisch mit tupflack gflickt damits ned roschtet ;)

18

19.05.2013, 15:57

de nöu uspuf tönt guet :]
Toyota corolla 1.8 TS :D

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

19

19.05.2013, 16:03

das isch nume e bländi :488: de topf isch de 8 jahr alt originau :315: