Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

t-raps

Anfänger

• »t-raps« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Informatiker EFZ Applikationsentwicklung

• Nachricht senden

1

21.04.2013, 22:31

kollektiv garage raum winterthur

schöne abig allersiits

ich bin uf de summer hi en platz ide region winti (pfunge, embrach, seen, töss, kempthal, etc) am sueche zum de renault umboue und die andere projekt wo sicher na dazue cho werdet.

jetzt hani dänkd würs doch sinn mache, mit paar glich gseehnte zämä e garage zmiete, wommer sini liebste dri stelle chan und dra schaffe, velicht na igend en lift dri stelle und guet isch.. de resch ergitt sich den ja.

ich denke bi so 5-8 lüt müsst mer 100-200chf/monat pro person rechne. chunt hald druf ah wie zentral da ganze isch.. ich han vomene kolleg ghört, dass e so "buuredörfli" richtig pfunge oder neftebach immer mal wider buure iri schüne vermietet und das sehr günstig...

nähm mi mal wunder waser vo dete idee halltet?
<= the reason to drive with RWD

2

22.04.2013, 07:38

Das Thema isch scho paar mau besprochen worde u meischtens dranne gschitteret, dases när het Strit oder ähnlechs gäh wägem bruche, wär wieviu zahle etc. Wes klappet, de isches sicher nid schlächt. Für mi nid, bi ds wyt wäg. Gruess

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

3

22.04.2013, 11:44

________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

4

22.04.2013, 11:58

Naja, schon bisschen heikel, wenn die andern Gleichgesinnten eigentlich Fremde sind. Du verstehst.

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

5

22.04.2013, 12:26

hmm also demfall isch de mensch doch efach zdumm zum geile möglichkeite wonner het aständig znutze? (ich will da ez niemertem dummheit understelle!)

eigentlich ja scho schaad, dass so öpis uf grund vo egoissmus und churzsichtigkeit ned funktioniert

AstraG

Meister

• Nachricht senden

6

22.04.2013, 13:51

....zdumm ....egoissmus....churzsichtigkeit

Het mit dem nüt ztue, due chli studiere bevor irgend en Seich uselasch :469:
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

7

22.04.2013, 13:59

Hat nichts zu tun mit Egoismus oder Kurzsichtigkeit, geschweige denn mit Dummheit.
Es sind andere Gründe.
Du kommst aus Winti. Wäre das hier vielleicht was für dich?
http://www.doityourselfgarage.ch/
http://www.autostop.ch/index.php?id=38

8

22.04.2013, 14:01

ist mir jemand zuvor gekommen ;)

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

9

22.04.2013, 14:14

ne doityourself garage sind zwar praktisch für chlini sache, aber zum es auto komplett revidiere chli unpraktisch, cha ja ned efach mit roh-carosse det efach mal ane stelle ;) und mis auto i einzel teil usbreite det drin ;)

aso wen ich die argument usem andere thread lise den gahts für mich scho chli i die richtig... de ufwand sowas zmiete isch relativ gering, jede macht en duruftrag uf es konto und vo dete laufed zahlig monatlich an vermieter (da funktioniert wunderbar bi eusem bandrum und bi eusem studio).. und den chrigt jede sis plätzli det drin wonner sich irichte chan und guet isch, jede cha sis eigene werchzüg ne und wemmer mal was ned het chammer ja lieb en andere fröge... und aso s timing vo somene lift zorganisiere cha ja echt ned sone sach si, ned? und aso wens dlüüt ned schaffed dmiete rechtzitig zahle, den het das i mine augo scho chli mit churzsichtigkeit ztue (susch wür mers ja so organisiere das klapped?) und ebe wemmer sich chli zämä raft für sonen lift, den söt da ja au kei problem si?

wie gseit, ich will niemertem was an chopf werfe, aber ich glaub wen sich die paar lüt bizeli zämärafed und das eimal aständig organisieret isch da relativ eifach und mit wenig nebeufwand zbewerkstellige

AstraG

Meister

• Nachricht senden

10

22.04.2013, 15:09

churzsichtigkeit

Am einzige Ort wo ich Churzsichtigkeit gsehne isch bi dinere Denkwiis. Da inne hets gnueg erwachsni Lüüt mit Erfahrig also stell eus doch nid immer doof ad Wand (hani scho i de andere Threads vo dir beobachtet)!! Duet mir leid für dich, aber du chunsch echt sehr grosskotzt übere!!!

1. Du wotsch mir nid sege dass du en Garage für 1000-1600 findsch wo du 5-8 Autos bequem chasch unterbringe und jede na chan schrube? Scho gar nid im Grossrum Winterthur

2. Wer zahlt die 5-8 Lift, wer unterhaltet das ganze und wer zahlt wenn eim de Lift kabutt gaht? Genau die glich Frag mit andere Werkzüg

3. Wenn weniger Lift installiersch, wer dörf wenn und was passiert wenn de Lift dur dini Chischte blockiert isch und eine uuuunbedingt druf muess?

4. Es git gnueg Lüüt do inne wo en Schrubermüglechkeit sueche, wenns so eifach wär wie du das seisch würs die nid geh.

5. Wenn drüber witer wetsch diskutiere denn mach das bitte im andere Thread, denn fangemer kein neue ah, ok?

Gruess

Zitat

Original von Shanis

Es hat sich bereits 1 registrierter Benutzer bedankt.

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:

Villani (22.04.2013)

11

22.04.2013, 15:09

Meiiiin Gott!

Na wenn du es besser weisst, frag ich mich, wieso du hier Fragen stellst und die Leute vor den Kopf stösst.
Apropos: bist du etwa der Kopf deiner Band? Na dann prost du! So nebenbei: in der Band kennt ihr euch alle.

Im Übungsraum früher, da waren 3 Bands. Jedesmal wenn ich unten war, hab ich gemerkt, dass jemand auf
meinem Equipement gespielt hat. Nie wieder... kapierst du das jetzt?

Was soll man denn da noch schreiben, geh doch heulen...

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

12

22.04.2013, 15:25

churzsichtigkeit

Am einzige Ort wo ich Churzsichtigkeit gsehne isch bi dinere Denkwiis. Da inne hets gnueg erwachsni Lüüt mit Erfahrig also stell eus doch nid immer doof ad Wand (hani scho i de andere Threads vo dir beobachtet)!! Duet mir leid für dich, aber du chunsch echt sehr grosskotzt übere!!!

1. Du wotsch mir nid sege dass du en Garage für 1000-1600 findsch wo du 5-8 Autos bequem chasch unterbringe und jede na chan schrube? Scho gar nid im Grossrum Winterthur

2. Wer zahlt die 5-8 Lift, wer unterhaltet das ganze und wer zahlt wenn eim de Lift kabutt gaht? Genau die glich Frag mit andere Werkzüg

3. Wenn weniger Lift installiersch, wer dörf wenn und was passiert wenn de Lift dur dini Chischte blockiert isch und eine uuuunbedingt druf muess?

4. Es git gnueg Lüüt do inne wo en Schrubermüglechkeit sueche, wenns so eifach wär wie du das seisch würs die nid geh.

5. Wenn drüber witer wetsch diskutiere denn mach das bitte im andere Thread, denn fangemer kein neue ah, ok?

Gruess
1. aso in fehraltorf zahlt mer für e garage mit rund 200m2 öpe 2k (bitzeli weniger) im monet (isch 10-15min vo winti entfernt), isch ade hauptstrass und frisch renoviert, drum na chli türer als susch, und aso ich denke öpe 8 autos bringt mer ine, den het jede rund 25m2, da sött doch lange pro auto, ned? (bi 250chf pro person)

2. wiso 5-8 lift? brucht ja ned jede en eigene lift??? und wie gseit es gaht drum dasmer sin platz het wo jede sis eigene werchzüg het...

3. wie gseit, dass under 5-8 lüüt zorganisiere söt doch ned sones problem si? vieles am auto chammer ja au ohni en lift mache... (und wen jede jetzt grad uf sim recht beruet de lift jetzt zbenutze, den het das für mich mit egoissmus ztue... chan ja en wucheplan mache wo sich all iträge müend und guet isch...

ich wür nie sganze equipment inere garage teile, das isch mer klar, dass da ned kapped... aber wemmer sich zämä tuet, dass mer e aständig grossi garage het, wo den jede sich selber drin organisiere chan.. (und wie gseti, wemmer mal was anders brucht chammer ja öper ander FRÖGE).. und genau will die lüt d viellfach ja scho erwachse sind, gang ich davo us, das si de nötige respekt und dfähigkeite hettet sowas zorganisiere.. und drum frög ich!!

Meiiiin Gott!

Na wenn du es besser weisst, frag ich mich, wieso du hier Fragen stellst und die Leute vor den Kopf stösst.
Apropos: bist du etwa der Kopf deiner Band? Na dann prost du! So nebenbei: in der Band kennt ihr euch alle.

Im Übungsraum früher, da waren 3 Bands. Jedesmal wenn ich unten war, hab ich gemerkt, dass jemand auf
meinem Equipement gespielt hat. Nie wieder... kapierst du das jetzt?

Was soll man denn da noch schreiben, geh doch heulen...
au da simmer ja grad widr bim thema, es het ned klapped will dlüt so egoistisch gsi sind und ned a die andere denkt hend und drum dis züg benutzt hend, oder wie wedsch dem susch sege???

ich will niemert vo da ine für dumm verchaufe odr igendwas... was ich sege isch: wenn sich e paar lüt zämä tüend und das aständig ufzient, de eigetum vo de andere akzeptiered, miete rechtzitig zahled, und lueget das sonen lift organisiert isch den sött das klappe... und ich bezeichne die lüt als egoiste und churzsichtig wo das ned mached, wo a sowas teil nehmed und den de anderne ires züüg ohni zfröge nehmed odr susch was mached...

balduin

Profi

Beruf: Hersteller Rennsport-Scheiben aus Makrolon

• Nachricht senden

13

22.04.2013, 15:52

ich han selber 2 Lift, und amigs scho striit mit mir, will ich uf de Lift wott ;-)

Und wenn ööpis zäme mache, denn max 2-3 Lüüt, alles andere isch sowas zum scheitere verurteilt.
Und selbscht bi 3 Lüüt, wirds eine ha, wo immer Werkzüüg kauft, eine wos immer brucht, und eine wos verhüneret :-)
if you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem!
über Google auffindbar...

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

14

22.04.2013, 16:00

ich han selber 2 Lift, und amigs scho striit mit mir, will ich uf de Lift wott ;-)

Und wenn ööpis zäme mache, denn max 2-3 Lüüt, alles andere isch sowas zum scheitere verurteilt.
Und selbscht bi 3 Lüüt, wirds eine ha, wo immer Werkzüüg kauft, eine wos immer brucht, und eine wos verhüneret :-)
also, aber wens so isch, den isch mini ussag, dass es uf grund vo churzsichtigkeit und egoissmus schiteret ja ned falsch? und das bezieht sich uf die lüt wos dra schitered und ned uf die gross allgemeinheit... und das uf grund vonere angschd vor sowas de versuech nedemal me gstartet wird isch doch eich trurig, ned? ich mein dmöglichkeite dur so öpis wäred riisig...

15

22.04.2013, 18:17

Sorry aber bisch due irgendwie ratschlagresistent?
Suechsch i verschiedne Threads nach Hilf und Meinige und belehrsch denn efach lüt wos 100% besser wüsset als du, wenn dich profiliere und zeige wotsch dassd besser bisch obwohls ebe ned bisch denn machs doch bitte noimeds andersch.

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

16

22.04.2013, 20:18

wer weisses bitte 100% besser als ich? mir hend euse proberum genau i somene projekt.. und es funktioniert wunderbar... es sind rund 50 proberüm verteilt uf zwei riise stockwerch.. das ganze isch vo e paar musiker gründet worde, sinteresse dra isch so gross gsi das sogar e imobilie firma igstige isch und am schluss sogar dstadt winterthur mitgmacht het!

wers nanig probiert het cha mer ned segge dases ned gaht, will ich weiss das es gaht, will ich mich sit zwei jahr mit somene projekt befasse und drin bin! http://www.claudia-sounds.ch/

klar isch das ganze grösser agsetzt als das wo ich denke, aber das het genau glich agfange! ich akzeptiere dases problem git wommer löse muess, aber die chammer löse! öper het ja vorher gseit, dass es lüt git wo nachemne platz zum schrube suechet, das heisst interesse isch au vorhande! also statt mich azfille chönt mer doch efach lieber luege wer interesse het, wie viel lüt das sind und luege i weller dimension sowas machbar isch! und wie gseit daas söll ned en schruberverein werde, wie i dem andere thread... ich kenne e paar bands us dem huus, und de resch kenni kes bitzli...

und wen du der meinig bisch, das es ned möglich isch, den seg mer dproblem wod gsesch und ich seg der e möglichi lösig dafür! und für all die obe gnännte problem gits meh als gnueg lösige!

und bitte woher wedsch du wüsse wie viel erfahrig ich mit sowas han? ich han e gmbh gründet wo besser gloffe isch als ichs mir het chöne wünsche, ich han es recording studio gründet mitere crew wo wunderbar lauft.. und uf grund vo dene sache hanich es job agebot becho wonich nur davo het chöne troime! as bitte seg mer ned ich heg kei ahnig vo dem, ich ha scho jensti projekt i verschidensti richtig abwicklet!

AstraG

Meister

• Nachricht senden

17

22.04.2013, 20:29

Und Gott sprach: Es werde Licht! und es ward Licht. :407:

Ich muess echt en Versager si dass ich nid uf die Idee cho bin wie du, du hochbegabts Bürstli du :)

Zitat

Original von Shanis

Es haben sich bereits 3 registrierte Benutzer bedankt.

Villani (22.04.2013), balduin (23.04.2013), _samurai_ (24.04.2013)

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

18

22.04.2013, 20:29

Hey Zuckerberg #2, wenn so en erfolgriche Gschäftma bisch, warum mietisch (oder chaufsch?) der nöd eifach ganz allei ä Garage und chasch so a dim zuekünftige Evo und Rönö und weiss der Geier was umeschrube?? Miteme Job-Agebot wo mer sich suscht nur träume chan, sind doch 2000.- CHF Fixchoste nüd.

Usserdem schlahni dir als "Informatiker Applikationsentwickler EFZ" vor, dir es eignigs Forum z programmiere, dass Online zstelle, 2 Account's zmache und jewils mitem einte Frage zstelle und mitem andere zantworte.... Oh und denn machsch am beschte no grad en 3. Account, wo din 1. Account in Himmellobsch und ihm seisch was für en geile Stecher, Informatiker und Gschäftsma dä doch isch. Das würd sicher hammer Laufe, innerhalb vo wenig Stunde wär das aber so volle vo Content dass den grad no eini vo de gröschte Internet Community's vo de Schwiz erschaffe hetsch - und grad nomal en Grund zum der uf d Schultere zklopfe!

Ahja... :381:
Saluti
Villani

Es haben sich bereits 3 registrierte Benutzer bedankt.

don_pt (22.04.2013), balduin (23.04.2013), _samurai_ (24.04.2013)

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

19

22.04.2013, 20:31

und hesch es au dure zoge? wenn ja, den seg mer a was es gscheiteret isch... und den chammer luege wie die problem glöst werde chönd...

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

20

22.04.2013, 20:36

ja villani, die 2k nebe choste würdet sogar drin ligge.. aber es gaht mer ned um das... de glich vorteil wommer idem claudia house het.. wo viel lüt sgliche mached end gern mached endstönd gueti sache, es het sich bewährt und das wer au i dem fall so! also statt müll zschribe chönd mer doch afange produktiv comments zgeh.. und nei zum es forum zprogramiere hani kei ziit, ich bin damit beschäftiget e social media integration is microsoft crm dynamics zprogrammiere, aber bitte chammer die art vo diskusion ned lah??? wie gseit, seget mer problem wos git und den gits sicher au e lösig!