Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

25.06.2012, 10:25

Waschplatz

Hoi zäme ...

Ich sueche gad en neue Waschplatz (Region Bade-Wettige) wells ab jetzt be eus i de tüüfgarage nümm erlaubt isch.

I finde eigentlich all wöschplatz in ornig ir gägend (Kennys in Wettige oder aut Spreiti). Aber ich wösche gern mitem chübel und mim eigene putzmittel ... und I weiss nie woni de chübel voll met wasser chan fülle? hann jedefalls ke bock metem hochdruckstrah in chübel z sprütze beser voll isch ..

aso mini frag, kennt epper en wöschplatz ir gägend woni chan en 5 Liter chübel met wasser fülle? denn wär s problem eigentlich au scho glösst :D

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

2

25.06.2012, 10:41

Ich ben bem Kennys be de Tankstell (Tamoil!?) scho ga fröge obsmer de Köbel mit warmem Wasser chönd fülle, hane de was ed Kafikasse geh
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

3

25.06.2012, 10:45

Zitat

Original von AstraG
Ich ben bem Kennys be de Tankstell (Tamoil!?) scho ga fröge obsmer de Köbel mit warmem Wasser chönd fülle, hane de was ed Kafikasse geh

lol, ja uf die idee hätti au chenne cho ... wenn das klappt wärs ja perfekt, de kenny isch grad ume egge und wär die bescht lösig ... wenns kei sparänzli mached wär das ja supper.

Ich hann mer derte ebbe nur denkt, dassi das eh nid mached well susch jede chunt und gar kei stuz meh usgitt :D

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

4

25.06.2012, 10:47

be de shell in Killwange hetts en wasserhahne be de wäschboxe zue ;)

5

25.06.2012, 11:10

en Kanister dihei mit Wasser fülle und guet isch. so mach ichs uf jedäfall immer...

6

25.06.2012, 11:57

Zitat

Original von phunker

die schell met em Elefantelogo näbe de alte IKEA?

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

7

25.06.2012, 13:22

Ich würds au mitnäh denn chasch nämli überall goh ;) Es git diversi Härsteller wo chübel miteme diche Deckel verchaufed - denn gits au kei Sauerei ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

phunker

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

8

25.06.2012, 14:39

Zitat

Original von icetealight

Zitat

Original von phunker

ja scho genau die, ned würkli die bescht aber me chan wäsche ;)

9

25.06.2012, 15:50

Zitat

Original von phunker

Zitat

Original von icetealight

Zitat

Original von phunker

ja scho genau die, ned würkli die bescht aber me chan wäsche ;)

ich glaub ich tschegg die mal hüt ab. messi füre tipp !

10

26.06.2012, 08:47

Aso bin gsie ... s auto isch suuber worde, und das isch mal s wichtigscht :)

de strahl chent chli meh druck verträge ... aber susch beni eigentlich zfride.

thx nomal füre tipp!

phunker

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

11

26.06.2012, 09:25

ja gerngscheh, ich gange sitti s erschte auto gha han det ane und er isch emmer suuber worde ;)

12

02.10.2017, 10:41

Auch mir habt ihr damit geholfen! Wollte danke sagen! :)