Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

07.06.2012, 20:06

Welche Farbe passt? - Eure Meinung ist gefragt.

Halloo mitenand.

So, es goht um das Auto. Es het echli e spezielli Farb. Für es paar isches violett und es paar meined das isch blau. Für mich gsehts je noch Liecht anders us, aber hauptsächlich hets so en lila Stich.

Jetzt eifach mol aagnoh me wür bi dem Auto echli e anderi Farb inebringe, heisst zum bp. Bremssättel lackiere, Inneruumteili lackiere, Abdeckige im Motorruum lackiere, Felge bzw en Teil vode Felge (nöd die wo ufem Foti sind) lackiere.

Was denked ihr, was für e Farb das chönti passe??
Es dörf ruhig echli uffällig sii. Ich han emol a irgend es brun/kupferfarb denkt.. weiss aber nöd öb das denn evtl zu kitschig wär am violette Auto..??

Was meined ihr?

Grüessli
Lirva
solo sangallo

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Lirva« (07.06.2012, 21:28)

Elliot

Schüler

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

2

07.06.2012, 21:23

Gseht doch schön us so winer da steit. Würd da nüt z viu mache. Vilech d Brämssättu Gäub färbe..? Eifach nid all zu vill. Finges ging so schad weme so verbastleti E36 gseht umefahre.
Natürlich bin ich gegen Rasen auf der Autobahn! Wer soll den scheiss mähen?

3

07.06.2012, 21:34

Han eigentlich au nöd vor ihn z'verbastle. Aber es git irgendwenn mol neui Felge und die hend relativ viel Platz zwüsched de Speiche. Drum würs sicher guet übere cho wenn d'Bremssättel lackiert wäred.
Gelb wär sicher e Möglichkeit.. evtl chli es warms gelb, nöd grad so knallgelb. Wiss hani au scho denkt.

Denn het er im Inneruum Holz, was mir inere Luxuslimo gfallt, ich aber amene sportliche Auto chli fehl am Platz finde. Die heti denn gern ide gliiche Farb. Und halt ebe Teili im Motorruum.
solo sangallo

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

4

08.06.2012, 07:46

Ig ha ja blaui Autos und bim Vitara isch vore Bremssattel Silber lackiert.
Baleno, ha ig früecher eifach mit Gelb gschaffet.
Finge würd wohl bi Dir ou guet schtoh, dh nur Bremssättel.Gseht ja süsch schön us u blau isch eifach e schöni Farb.

5

08.06.2012, 20:13

Also Kupferfarb gfallt mir glich nöd eso. Han mir das mol chli gnauer aaglueget, isch nöd ganz eso wie ichs mir vorgstellt han. Wenn denn Gold, aber das isch vlt chli zu kitschig. Wiiss wär no easy isch mir aber chli z'unuffällig.

Rot wür sicher au nöd schlecht usgseh, oder?

Im Moment schwanki chli zwüsched gelb und rot, mit tendenz zu rot.
solo sangallo

6

11.06.2012, 12:31

Ich würde denke ich auch zu rot tendieren. Denn das gelb wäre mir doch ein wenig zu krass.

7

27.01.2013, 00:55

also ich persöhnlich würds glaub mol mitteme schöne hellblau/blau versueche für im inneruhm, passt dezent zum violet/blau. je nachdem wies machsch chas ganz edel werde... und ja bide felge irgendwie nemmis mit schwarz/chrom aber ja isch halt schwirig wemmers nöd gseht.. bremssättel den immene hellblau.... und motorruum abdeckige in wagefarbe oder au wieder zrugg zum hellblau... so chönnts ich mier no guet vorstelle :)

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

8

27.01.2013, 12:33

@Matteo89

Due bitte immer chli luege ufs Alter vom Thread, jenachdem isches denn nümme aktuell und denn söt me au ne Gräber schände ;)

Gruess
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

9

27.01.2013, 15:15

Replica Gucci 112 Twirl Stainless Steel Bangle Womens Watch YA112414 [YA112414] - $146.99 : TITLE, S

EDIT by astrag
Welcome to My Louis Vuitton Outlet Store Online! Our shop provides quality Louis Vuitton bags, handbags, wallets, purses on sale prices and big discount.

10

04.02.2013, 20:50

Danke no für d'Antworte, aber isch nüme aktuell. ;)

Bremssättel sind rot, Inneruum Klavierlack-Schwarz.
Felge sind originali BMW M Styling 24 wo momentan so bliibed wies sind.

solo sangallo