Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

26.05.2012, 13:20

Extremer Sturz



Uf dene Facebook-Siitene wo ich mol "gefällt mir" gmacht han werded immer wieder so Bilder vo Autos postet, wie de Honda S2000 do obe. Chömed amel huere viel likes und Kommentar über.

Ich persönlich finds eifach nur hässlich. Gseht richtig scheisse us. Und en Sinn ergits au nöd oder? Muesch eifach all paar Meter de Pneu wechsle, wil er immer ade gliiche Stell abgloffe isch?!

Vo dene Felge wo so komisch us de Pneu use chömed und de Uspuff-Stellig redemer gar nöd. :o

Euri Meinig?

2

26.05.2012, 14:48

Trend, wie jede ander au. Und dass das nüt me mit Performance z tue het wüssemer ja all.

Mir gfallts. Rescht -> Siehe Signatur.

3

26.05.2012, 17:15

Das is der Grund warum es Tuning heisst... 99 % rennen einem Trend hinterher, und das restliche 1 % findet es hässlich :D

Du gehörst dann wohl zu dem 1 %.. ich auch:D Traktorreifen haben auf nem Auto halt nix verloren

4

26.05.2012, 17:38

Soll mir niemand sagen, dass sich das Auto noch gut fahren lässt.

5

26.05.2012, 17:41

Nein, das sind keine 99% die dem Trend nachrennen. Gerade wenns um dieses Stance-Thema geht, führt es doch eher ein Nischendasein.

6

26.05.2012, 18:39

muaha de trend hei d reife hersteller erfunde^^ weu nach jedem träffe bruchtmer neui reife nach dr hin und zrugfahrt. :315:
mis gölf het ou fasch e selige sturz gha a dr hingerachs 8o

7

26.05.2012, 19:39

ja, aber es isch nit immer nur e trennt.

z.b. bi mim Volvo hani au so en kack Stutz hinde, zwar nur 1cm Diveränz, aber me gsets u mer gfallt nit.

Aber seb chunt mit em tüüferlegge je nach auto.

8

26.05.2012, 19:43

Ich finds geil wenn es nicht zu extreme ist, der s2000 sieht meiner meinung nach gut aus. Was jedoch zu übertrieben ist:

http://www.youtube.com/watch?v=zhT3C9mHLZ4


Aber dennoch witzig^^

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »P4n!c« (26.05.2012, 19:44)


9

26.05.2012, 19:52

de arm celi :(
bim gölf isch wäg de atriebswälle hinger gsi;) de neg. sturz

Rinaldo

unregistriert

10

26.05.2012, 20:18

Wie gahts das ufem Video? hä?

11

26.05.2012, 20:30

ganz eifach
de achschenkel abtrenne und imne andere winkel oder miteme adapter wieder a bratte;)

lueg bi 2:57 dert gsesch wasi meine;)

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (26.05.2012, 20:38)


Breezer

unregistriert

12

26.05.2012, 23:15

wa füren Sinn heds es Auto mehrfarbig z lackiere?
gseht oft au scheisse us abr gfallt am Fahrer, das isch hald Tuning s Auto sine
Bedürfnis ahpasse, obs sinn macht odr ned sött jo gad
imene Tuningforum egal si...

TheSushimanCan

unregistriert

13

26.05.2012, 23:28

also ich find hellaflush geil... beim Smart leider nicht möglich... sonst wär das schon lang passiert ^^
finde sieht vorallem bei kleinen Autos (Coopers) sehr geil aus.
Ist halt wie mit allem Tuning, immer Geschmacksache.
Habs bis jetzt öfters bei 350/370Z gesehn, da siehts gut aus, wenns nicht zu extrem ist.

Heavens

unregistriert

14

27.05.2012, 00:35

Haters gonna haaaate :D

Ne im ernst, je nachdem isches scho geil... hellaflush isch ebe scho sexy... aber so en extreme negativ sturz gfalltmer jetz au ned... aber mit es bitzli negativ sturz gsehts ebe scho vill breiter und bulliger us, und mer chan halt au witer abe wüls im radhus ine ned schlieft...

zums erreiche gits glaubi sturzversteller... isch ide schwyz aber sowieso illegal... und wenns extrem (billig) wotsch chasch eifach chli go flexe und brutzel... isch zwar saugförlich aber wayne...

das auto isch z.b. eifach nume pure sex ;D


15

27.05.2012, 08:26

Zitat

Original von Heavens
isch ide schwyz aber sowieso illegal...

zum glück au au...
gseht ja scho mega geil us wie tüf die autos sind. aber so en extreme sturz? :322:

aber so en liechte wie uf em nissan isch perfekt

steelheart

unregistriert

16

28.05.2012, 09:02

Den einen gefällt's den anderen nicht. Ich find's extrem geil, spiegelt für mich ganz klar die ganze Manga Verücktheit wieder die die Japaner haben.

17

28.05.2012, 21:01

grad gfunde passt ou da dri;)
bidem outo isch de style perfect umgsetzt worde <3


18

28.05.2012, 21:31

extrem isch bim meiste nüme schön, gnau so wie au bi negativstürz.. en liechte mit schön zogne pneus und geile felge isch aber immer toll zum ahluege.

TheThistle

unregistriert

19

29.05.2012, 15:01

es cha schön usgseh, mues aber nid.

i finds schön, wetts aber nid a mim auto ha. ggf. wenni mal z viel kohle sött ha und mir es auto zum id stube stelle choufe :D


Zum Threadersteller:

will du öpis hässlich finds, muesch grad umehüle? findi blöd weg e chli "mimimimi" grad e neue thread z mache

20

29.05.2012, 18:24

Zitat

Original von TheThistle
es cha schön usgseh, mues aber nid.

i finds schön, wetts aber nid a mim auto ha. ggf. wenni mal z viel kohle sött ha und mir es auto zum id stube stelle choufe :D


Zum Threadersteller:

will du öpis hässlich finds, muesch grad umehüle? findi blöd weg e chli "mimimimi" grad e neue thread z mache


Isch meh e "Diskussionsgrundlag" gsi. Für das isch es Forum jo unter anderem au do. Ha mich halt eifach für eui Meinige interessiert. Gsehne de "mimimi" nöd..?!?

So en liecht negative Sturz wie de 350Z ufem Bild findi übrigens au no cool. Und so extrems Züg wie im erste Posts wirds ide Schwiiz wohl eh nie geh.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Lirva« (29.05.2012, 18:25)