Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

61

10.05.2011, 10:54

Zitat

Original von DJ Tarek
ich sage dazu mal nichts - du wirst es selbst merken, dass die "träume" welche du jetzt noch hast, später nicht umsetzbar sind!

auch ich wollte eine renn-kiste, high-end tuning und und und...

ich gurke nun mit einem Renault Twingo um die Welt und ich bereue nichts - auch mit 75 PS schafft man sein Leben zu gefährden :P
was natürlich heisst, du kommst mit 75PS auch schon voran!

Auch ich wollte das anfangs nicht hören, deshalb halte ich dir keine Moral-Apostel sondern lasse dich einfach "lernen"!

trotzdem viel glück bei der auto suche ;)

Bwahahahaha DJTwingo du bisches eifach :D :D :D

@topic: Was ich dir empfehlen kann: Toyota Paseo 1.5 Liter, 90PS - falls möglich ab Baujahr 1996/1997 ! Ist ebenfalls ein Coupe bzw. 4-Sitzer und meiner Meinung nach der perfekte Wagen für einen Fahranfänger. SEHR sparsam und vor allem saugünstig in der Versicherung. Ein wendiger Flitzer, mit dem das Fahren Spass macht. Ich sage dir aus Erfahrung: Kauf kein Auto aus dem Grund, dass es gut aussieht. Du wirst es bereuen, wenn du beim Kauf nicht den technischen Zustand gut beachtest.
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

DJ Tarek

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

62

10.05.2011, 11:03

Zitat

Original von BlackEclipse

Zitat

Original von DJ Tarek
ich sage dazu mal nichts - du wirst es selbst merken, dass die "träume" welche du jetzt noch hast, später nicht umsetzbar sind!

ich gurke nun mit einem Renault Twingo um die Welt und ich bereue nichts - auch mit 75 PS schafft man sein Leben zu gefährden :P

Auch ich wollte das anfangs nicht hören, deshalb halte ich dir keine Moral-Apostel sondern lasse dich einfach "lernen"!

warum was hani widr gmacht? :P HAHA
Alter Nickname: DJ Tarek

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

63

10.05.2011, 11:12

Zitat

Original von DJ Tarek

Zitat

Zitat

Original von DJ Tarek

warum was hani widr gmacht? :P HAHA

De folgende Satz:

Zitat

Original von DJ Tarek

ich gurke nun mit einem Renault Twingo um die Welt

zu geil :D :D :D hät mich grad verputzt.
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

GGarcia222

Anfänger

Beruf: Kaufmann

• Nachricht senden

64

10.05.2011, 16:05

ohni dkommentär vo dä lüt gläse zha:

Ich wüer zerst mal warte bis 18ni bisch und vorallem dprüefig häsch. I 1.5 jahr (früehstens) sind die autos wo bis jetzt ztür gsi sind, plötzlich wieder im rahme (wertverlust).

Zuesätzlich häsch kei ahnig wie lang das du häsch für prüefig und vorallem bim wieivielte mal du sie bestahsch. Es chan sich under anderem au bis 19ni oder 20 zieh.

DJ Tarek

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

65

10.05.2011, 16:07

Zitat

Original von GGarcia222
ohni dkommentär vo dä lüt gläse zha:

Ich wüer zerst mal warte bis 18ni bisch und vorallem dprüefig häsch. I 1.5 jahr (früehstens) sind die autos wo bis jetzt ztür gsi sind, plötzlich wieder im rahme (wertverlust).

Zuesätzlich häsch kei ahnig wie lang das du häsch für prüefig und vorallem bim wieivielte mal du sie bestahsch. Es chan sich under anderem au bis 19ni oder 20 zieh.

das gseni etz ned so.. i wür glich es auto chaufe.. nd mit dem gad ga lerne, nd viel mit de eltere ga fahre.. hani ebefalls so gmacht ;)

GGarcia222

Anfänger

• Nachricht senden

66

10.05.2011, 16:51

sproblem a de ganze gschicht isch, er cha sich keis auto i dä lehr leiste^^

ich han im 1. lehrjahr 750.- pro monet verdient^^ wo hat da es auto platz...

simiko

Fortgeschrittener

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

67

10.05.2011, 16:55

Zitat

@topic: Was ich dir empfehlen kann: Toyota Paseo 1.5 Liter, 90PS - falls möglich ab Baujahr 1996/1997 ! Ist ebenfalls ein Coupe bzw. 4-Sitzer und meiner Meinung nach der perfekte Wagen für einen Fahranfänger. SEHR sparsam und vor allem saugünstig in der Versicherung. Ein wendiger Flitzer, mit dem das Fahren Spass macht. Ich sage dir aus Erfahrung: Kauf kein Auto aus dem Grund, dass es gut aussieht. Du wirst es bereuen, wenn du beim Kauf nicht den technischen Zustand gut beachtest.

Super Afängerauto. Sparsam aber trotzdem sprützig zum fahre, zueverlässig, günschtig im Underhalt.
Fuhrpark im Moment:
MR2 2.0L
Bimmer 4.4L E39

Hatte schon:
Audi 80 V6, Audi 100 S4 Turbo, Audi S6 V8, BMW 540iA e39

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

68

10.05.2011, 19:06

wenn er sich es auto vor dä prüeffig chauft isch er ja zwunge das er die au bestaht und wird entsprechend lerne
wer später bremst fährt länger schnell

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

69

11.05.2011, 08:03

Zitat

Original von GGarcia222
sproblem a de ganze gschicht isch, er cha sich keis auto i dä lehr leiste^^

ich han im 1. lehrjahr 750.- pro monet verdient^^ wo hat da es auto platz...

Wow, dass ha ig im letschte Lehrjahr gha.
Äbe ig hamer den e Suzuki SJ Jeepli kouft. Eifach öppis chlis, wo ig mir ha chönne leischte.Vieli Vergässe no, dass d Chrankekasse, Handy ect ou derzue chöme.....
Drum chlis billigs Auto, wo nid über Fr 400-Fr 500 Mtl (inkl Versicherig, Benzin, Verschleiss ect) chunt.Da derfür villicht öppis uf d Site lege und ca 2-3 Jahr ou Fahrroutine hole u nä sich ds Träumli erfülle.

GGarcia222

Anfänger

• Nachricht senden

70

11.05.2011, 13:08

Zitat

Wow, dass ha ig im letschte Lehrjahr gha.

Guet ich ha dlehr uf ere bank und in Züri gmacht. Drum:)

Aber es chunt ja nöd nur sauto und handy und krankekasse.
Den wot mer über dä mittag no irgendwo go ässe, friitig, samstig, sunntig in usgang.
Mal is kino.
Mal go gokart fahre, ect.

ES isch völlig egal ob er uf dprüefig lernt oder nöd!

Biespiel bi mir:

Mini elter händ es auto, ich han mit 12i scho i dä ferie agfange ka uf parkplätz mit em auto umezfahre. Mit 18ni!!! han ich sofort dtheorie gmacht. Die theorie prüefig han ich aber ERST bim 3. Mal bestande. Gründ sind zwei gsi: Nöd gnueg vorbereitet + Prüefigsangst.

Den bin ich zu dä praktisch prüefig übere, und siehe da: Min Fahrlehrer isch überzügt gsi das ich perfekt fahre (au privat bin ich go fahre). Also meldet mich min fahrlehrer ah.
Ich wo anschienend unter extremer prüefigsanst liede, wird nervös, ha schweissusbrüch und bestahn die prüefig au bim 3. MAL nöd!

Den häts mi agschisse und ha 2 Jahr nüd gmacht! den han i alles vo vorne wieder chöne mache und siehe da, bim nögste alauf han ichs bim 2x gschafft!

Also insgesamt 5!!! Versüech han i ka und nöd will ich zwenig glernt han, sondern will eifach sache chönt passiere wo niemert vorhergseh chan. Wen ich also mit 17ni es auto kauft hät (oder vo mir us mit 18ni) und schlussendli mit 21 prüefig bestande han, isch das auto 4 Jahr umegläge bzw. anderi brucht, ich aber dchöste ka.

1. Wertverlust
2. Unterhalt
3. Versicherig
4. Verchersabgabe

all das für 4 Jahr wo ichs nöd brucht han. Häts sinn gmacht?

Glaube eidütig NEI.

und ihr chönt mehr au jetzt cho mit:
ja den häsch nöd chöne fahre ect., aber wenn EN FAHRLEHRER dich ad prüefig schickt, denn meint er, du sägsch parat...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GGarcia222« (11.05.2011, 13:09)

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

71

11.05.2011, 13:13

im grosse und ganze gebi dir recht, aber im letschte punkt gsehni de zämehang ned.

i hans auto au vor de prüefig gha (eifach denne kauft woni lehrfahruswis gha han) und han so sicher a die 10 fahrstunde chöne spare... und de fahrlehrer meldet dich ah wenn ers gfühl het du bisch parat, aber wenn vill privat gosch go fahre bisch jo au schneller parat...
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

72

11.05.2011, 13:13

s andere Positive am Autokauf nach de praktische Prüefig isch, dasmer sälber (legal) därf go Probefahre.. Isch immerno en grosse Unterschied, obd währenddem näbeddra sitzisch oder sälber chasch fahre.

Und das mitde Köste während de Lehr isch nid z unterschätze, das isch so.. Verdiene im 4.e Lehrjahr immerno weniger als en Tusiger und muss demit mich, sAuto und grössteteils de Hund durebringe = wenig Usgang, nümme shope, nurna sNötigste poste und scho afangs Monet alles gnau durerechne, dasd au Ends Monet na Geld füren Tank häsch.. Vorallem wend am Auto na was wilsch mache, denn wirds na viel Knapper - Kampf um jede Tropfe Benzin!!! :D

GGarcia222

Anfänger

• Nachricht senden

73

11.05.2011, 13:21

@heavens:
Dä zämehang isch folgende:

Ich bin extrem oft privat go fahre und han drum au extrem a fahrstunde chöne spare. Trotzdem chönd so sache passiere, wie wen du durekeisch...

Min fahrlehrer hat 5 mal sgfühl ka ich säg parat. Und bim 5 mal han ichs irgendwie anebracht. Und au döte hät dä Experte gseid: Ok lömmers bim 5 mal si.

Und wen er sauto für dprüefig chauft, den cha sich die prüefig wie z.b. bi mir au ca. 4 Jahr anezieh. Und ob er für die 4 Jahr ohni dass ers auto cha bruche gern dchöste übernimmt, weiss i ebe nöd. Logisch bin ich jetzt en extremfall. Und "niemert "sust brucht 4 Jahr. Aber es chönt chöste entstah wo mer nöd ischätze chan:

Sauto chaufe:
1. Mit wellem Gäld
a Wenn mit em Geld vo dä eltere, den muess ers wahrschienli monatlich zruggzahle
b wenn ers gsparrt hät, den isch dfrag, wie en 16 jährige 10k anebringt??

2. Jedi prüefig chostet 140.- (glaubs, weiss es nüme). Dä Psycho und vercherschund chostet ca. 300.- Theorie öpe 40.

3. Woher nimmt mer mit 16-17ni das gäld.

4. Halt alli chöste wo no dezue chömed sobald sauto da isch.

5. Ah ja, plus no chöste für änderige am auto. Felge ect.

Mit dem wot ich säge, us minere sicht wüer ich NIE öperem en autochauf empfehle, wen dä nöd en fixe (nöd lehrlings)lohn hät...zum lerne gits z.b. in Züri au Mobility abos.

Chasch es eso viel günstiger ha.

ha no es Peng vergässe;) :319:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GGarcia222« (11.05.2011, 13:21)

Heavens

Profi

• Nachricht senden

74

11.05.2011, 13:26

also i bin no ide lehre und fahre flissig auto (fahre pro monet sicher adi 800-900km, je nachdem), s einzig wo würkli inehaut ischs benzin, vorallem jetz mit dere ölkrise. aber in sache versicherig und co mues mer halt eifach ispare und kalkuliere. i mein klar chasch nid autofahre unds gfühl ha chasch der näbebi jede stumpfsinn leischte. muesch halt prioritäte setze, aber au das mues mer mol lehre im läbe ;)
Eat, Sleep, Shift.

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

75

11.05.2011, 13:33

Wieso tuesch du vo dir uf anderi Schlüsse? Nur will du 3x Theorie und 3x Praktisch nöd bestande hesch? Sorry min Kollege Chreis isch riesig, ich kenn niemert wo bi beidne 3x durekeit isch... Dürftisch also en ziemlich seltene Fall si.

(Ich han 1 Wuche vor dä Theorie Prüefig Afange Lerne: 8 Fehler, und das isch au nöd grad dä hit. nd ingesamt 8 Fahrstunde gha. Beidi bim erschte mal bestande).

Ussertdem er schribt er hät ja 10'000.- CHF uf dä Site was machsch so es riese Thema druss das gaht nöd er hät kei Geld usw. usf.?! Er schribt er hät denn 10'000.- Chf zur Verfügig, fertig aus Amen. Weiss gar nöd was du din persönliche Senf zu dine eigene Verhältniss da ineschribe tuesch? Das interessiert niemert, sorry.

@Threadstarter, wenn scho 10k zur Verfügig häsch chauf der au es Auto wo der Spass macht. ich würd aber nöd grad 10k fürs Auto usgäh, sondern villicht so 60-80%, damit nachher no chli reserve häsch für Reperature etc.

Und en Twingo würi nödmal fahre wenn mich öppert zahlt, sorry git doch gnueg Autos für wenig Geld wo absolut geil sind zum fahre und au no optisch was hermached.

Ich als Fan vo Italo Autos chönt jetzt sofort es paar ufzähle:

Fiat Punto HGT
Fiat Coupé 1.8/2.0 16V/20V
Alfa Romeo GTV 2.0
Alfa 145 2.0 QV
Alfa 147 1.6 / 2.0

Aber um Gottes Wille, chauf der doch kei Schissi für 1000-2000.- CHF wenn dä Stutz doch häsch (scheiss egal woher). En Twingo oder so öppis wäri nur ä alternative wenn ders würklich nöd chasch leischte. Aber miteme 10k CHF polschter wird das sicher Problemlos gah so es Autöli vo da obe.
Saluti
Villani

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

76

11.05.2011, 14:07

Ig ha mit 18 ni trotz chlinem Lohn über 10 tusig uf der Site gah.
Sparbuech als Chind u nä bis zur zum lehre Autofahre der ganz Lohn dörfe uf d Site lege.Zudem nie i Usgang bis ig ha chönne Autofahre, ke Ziggis, ke Alk und Chrankekasse het mi Muetter no zahlt bis us der Lehr.

So schön wie igs ha gha, het nid jede.....Danke a mis Mami.

Wie gseit vieli Ungerschätze ds Auto, dh choufe u dänke nid, dass das eigentlich näbscht der Wohnigsmieti eigentlich der gröscht Geldfresser isch.

karimel

Schüler

• »karimel« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Logistiker

• Nachricht senden

77

11.05.2011, 14:43

Zitat

Original von Villani
Wieso tuesch du vo dir uf anderi Schlüsse? Nur will du 3x Theorie und 3x Praktisch nöd bestande hesch? Sorry min Kollege Chreis isch riesig, ich kenn niemert wo bi beidne 3x durekeit isch... Dürftisch also en ziemlich seltene Fall si.

(Ich han 1 Wuche vor dä Theorie Prüefig Afange Lerne: 8 Fehler, und das isch au nöd grad dä hit. nd ingesamt 8 Fahrstunde gha. Beidi bim erschte mal bestande).

Ussertdem er schribt er hät ja 10'000.- CHF uf dä Site was machsch so es riese Thema druss das gaht nöd er hät kei Geld usw. usf.?! Er schribt er hät denn 10'000.- Chf zur Verfügig, fertig aus Amen. Weiss gar nöd was du din persönliche Senf zu dine eigene Verhältniss da ineschribe tuesch? Das interessiert niemert, sorry.

@Threadstarter, wenn scho 10k zur Verfügig häsch chauf der au es Auto wo der Spass macht. ich würd aber nöd grad 10k fürs Auto usgäh, sondern villicht so 60-80%, damit nachher no chli reserve häsch für Reperature etc.

Und en Twingo würi nödmal fahre wenn mich öppert zahlt, sorry git doch gnueg Autos für wenig Geld wo absolut geil sind zum fahre und au no optisch was hermached.

Ich als Fan vo Italo Autos chönt jetzt sofort es paar ufzähle:

Fiat Punto HGT
Fiat Coupé 1.8/2.0 16V/20V
Alfa Romeo GTV 2.0
Alfa 145 2.0 QV
Alfa 147 1.6 / 2.0

Aber um Gottes Wille, chauf der doch kei Schissi für 1000-2000.- CHF wenn dä Stutz doch häsch (scheiss egal woher). En Twingo oder so öppis wäri nur ä alternative wenn ders würklich nöd chasch leischte. Aber miteme 10k CHF polschter wird das sicher Problemlos gah so es Autöli vo da obe.

Danke dasd mi verteidigsch..

I ha die 10k wennis auto han i weiisses! nd woher müend er ned wüsse, und vowegge wennd vo eltere geld nemsch den lueged die ned Jede monet so und etz wemmers geld. Die möched de au mou en usnahm io auso weld de monet en neui felge kauft hesch muesch's geld vom auto erst weder nechst monet gää. Eltere send do ned we banke!!

Jo i ha ebbe au vor s auto vorher chli z kaufe so metti 17ni dasi au an fahrstunde chan spaare und ich han kei Prüefigsangst! dasch no e nvorteil ned so we em biispel obe vomer 5 aläuf brucht weg prüefigsangst!

Ich persöhnli ha mi e chli e de Toyota Celica und de Peugeot 106 verliebt. I denke die 2 auto's send geignet, obwohls chli benzin suufed. Aber i fahr io au ned weiss ich wo he, chli am wucheend zum met kollege mou wo he oder under de wuche wenn mer chli wiiter weg muess und ke lsut ver zug han. Zum go schaffe bruchis ned ha guete Zug aschluss!

karimel

Schüler

• »karimel« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Logistiker

• Nachricht senden

78

11.05.2011, 14:54

Zitat

Original von nasche
Ig ha mit 18 ni trotz chlinem Lohn über 10 tusig uf der Site gah.
Sparbuech als Chind u nä bis zur zum lehre Autofahre der ganz Lohn dörfe uf d Site lege.Zudem nie i Usgang bis ig ha chönne Autofahre, ke Ziggis, ke Alk und Chrankekasse het mi Muetter no zahlt bis us der Lehr.

So schön wie igs ha gha, het nid jede.....Danke a mis Mami.

Wie gseit vieli Ungerschätze ds Auto, dh choufe u dänke nid, dass das eigentlich näbscht der Wohnigsmieti eigentlich der gröscht Geldfresser isch.

Ke zigi nd ke alk :D so gsehts be mer au us
Ig gang ebbe au höchstselte en usgang und wenni mou go bruuchi höchstens 15-20 franke. nd wieso welli ke zigi rauche ke alk trenke nd ned unnötig geld usgebe.

I be ehh en sparmensch, i vergliiche au vellmou d priise nd segge de au eifach mou nei das kaufi mer etz ned do emene ander lade bechumis vere halb priis. Bispel redbull, em migros kostets 80rappe wends amene so selecta automat uselohsch 5.00. Wieso?? de gohsch doch lieber en migro und kaufsch der vers gliiche geld grad en 6er pack, guet i red etz do au vo red bull und energy drink, aber schliesslech eschses doch s gliiche nur de name.

DJ Tarek

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

79

11.05.2011, 15:07

es sparsams büebli ;)

du ja, du muesh selber wüsse ob dir es guets auto wilsh chaufe als ersts oder lieber es billigs :P

well schlussendlich lernsch us allem! wenn es guets/türs hesch, seisch vlcht, du hetsch doch gschider es billigers gnoo, wen es schlechts gno hesch seish eher, heti es bessers gno!

schlussendlich chunts so use, das alles was machsch, so het müese cho :P

Heavens

Profi

• Nachricht senden

80

11.05.2011, 15:12

jetz weissi was gmeint hesch mit lache tarek :D :D :D

aber stimmt scho, muesch luege das öppis guets fürs geld bechunsch aber isch immer au en gwüssnige faktor glück debi
Eat, Sleep, Shift.