Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Heavens

Profi

• »Heavens« ist der Autor dieses Themas

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

1

30.03.2011, 20:08

Colt Silver Beast /// Stickerbomb! ///

Nach dem Fiasko beim ersten Autokauf ne (hoffentlich) gute neue Anschaffung getätigt =D

Auto:

Marke: Mitsubishi Colt
PS: 82
Farbe: Silber
Sonstiges: Baujahr 2002, noch nichtmal 100'000 auf der Uhr :D

Modifikationen:

Exterieur:
Schriftzüge + Seitenschutzleisten entfernt
Original Mitsubishi Verspoilerung
Kosei Seneka 15"
Osram LED Blinkerbirnen Hinten/Vorne
Heckscheibenwischer entfernt
Frontgrill gecleaned mit GFK
Xenon Birnen
Fox Endschalldämpfer mit Direktrohr

Interieur:
Blaue Fussraumbeleuchtung mit On/Off Schalter
Diverse Teil mit Stickerbomb veredelt
Simoni Schaltknauf in dezentem Alu

Sound:
Alpine Radio vorne
Alpine Subwoofer + Verstärker im Kofferaum

nächste Pläne (2012):

- 40mm Fahwerk mit neuen Dämpfern
- Renault Espace Frontlippe
- Sparco 3 Punkt Gurte
- Interieur weiter mit Stickerbomb verzieren
- Original Heckstossstange ohne Beule
- Schwarze Motorhaube
- Gelbe Schweinwerfer/Nebellampen
- Scheiben tönen

Geschätzter Wert: OVER 9000
Pictures:

äusserlich mag er ein Paar Kratzer und Beulen haben (nichts ernstes) dafür ist er im Innenraum und technisch topfit! :)

I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Dieser Beitrag wurde bereits 8 mal editiert, zuletzt von »Heavens« (05.02.2012, 16:41)

2

30.03.2011, 20:23

Glückwunsch zu dim neue Wage und hoffetlich wird de uns no länger erhalte blibe :) Schöne Basis erschtmal, bi gspannt wiener nachem Tuning usgsieht ;) Was ich evtl. au no ändere würd sin die Frontliechter, am beschte öpis wisseres so xenonlookalike Lampene. Das het mich bi mim Sportback zerschtmal echli gnervt, wil das gäle Liecht gar nid zum silber passt hehe. Jo und suscht wünsch ich dir viel Spass mit dim neue Wägeli :310:

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Beruf: Strassenbauer

• Nachricht senden

3

30.03.2011, 20:39

gratuliere dir auch zu diesem Kauf,ist ein toller wagen,habe einen als Winterauto!! :310:
*** ÜBERHOL RUHIG,JAGEN MACHT MEHR SPASS***

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

4

30.03.2011, 20:56

gseht guet uus, vil spass demit! =)

werum d felge erst negst summer??

Heavens

Profi

• Nachricht senden

5

30.03.2011, 21:11

@SSJ6B: Füre Colt gits leider fasch gar nüt :( Am wucheend wechsli blinkerbirli vore... mol luege öbi im werkstatthandbuech öppis finde...

@Ghost: Merci ;) also er fahrt sech au vell besser als dr alt...

@Kiowah: Summerreife sind scho uf de alus, und i finde die alus no schick wo drufe sind, mues ime jahr eh neui summerschlappe ha, denn machis halt ersch nächscht johr :)
Eat, Sleep, Shift.

6

30.03.2011, 21:32

Argh das Forum het min Bitrag komisch dargstellt, ich han doch Absätz drinne, wieso übernimmt ers nit? :378:

Zitat

Original von Heavens
@SSJ6B: Füre Colt gits leider fasch gar nüt :( Am wucheend wechsli blinkerbirli vore... mol luege öbi im werkstatthandbuech öppis finde...

WtF? Glaub ich fascht nit o.O Philipps Blue Vision oder Xenonlook vo Speedsta het sicher die passendi Lämplis für din Colt.
Findemol die Fassig für din Abblend-, Fern- und Standliecht use und guggsch mal dure.

Susch wärs ja very strange :/

Ahja und was ich vergässe han zerwähne isch, muesch au dini Heckschiibe töne, denn gsiehts au wieder stylischer us :) schrib das unter dini "Nächste Pläne"-Checkliste dri :P

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Heavens

Profi

• Nachricht senden

7

30.03.2011, 21:38

na ja, schibe töne isch klar, aber prioritäteliste gseht so us:

- maganflow topf
- felge / tieferlegge (je nachdem für was ich mich entscheide)
- innebelüchtig
- subwoofer
- schibetöne
- rest :D
Eat, Sleep, Shift.

8

30.03.2011, 21:43

Alles klar denn isch easy, denn hanich nüt gseit :D Het eifach die Planlischte gfählt und ich han dänkt ich tue das eifach mal erwähne, weisch quasi Mitsu hilft und unterstützt Mitsu und wünscht ihm nur das beschte muahaha :315: Die Lischte gfallt mir, vorallem de Magnaflow Uspuff hehe! Hesch de Uspuff vom alte abmontiert?

Decent Tuning Style

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SSJ6B« (30.03.2011, 21:43)

Heavens

Profi

• Nachricht senden

9

30.03.2011, 21:49

Zitat

Original von SSJ6B
Alles klar denn isch easy, denn hanich nüt gseit :D Het eifach die Planlischte gfählt und ich han dänkt ich tue das eifach mal erwähne, weisch quasi Mitsu hilft und unterstützt Mitsu und wünscht ihm nur das beschte muahaha :315:

Die Lischte gfallt mir, vorallem de Magnaflow Uspuff hehe! Hesch de Uspuff vom alte abmontiert?

Ebe leider nit! i bins auto so schnell losworde dasi nüm drzue cho bin... aber isch mer ufen art au recht... beni das ganze züg vo früecher los... wöl magna isch jo relativ heikel bim schweisse...

i verkaufe jetzt mol mini kosei denki und hol mre vo dem erlös denn de magna topf... und ime jahr denne tueni d felge wo jetz druf sind chrom schwarz lackiere oder so.. mal gugge...
Eat, Sleep, Shift.

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

10

31.03.2011, 07:11

Gratulation zum Neueinkauf. :D Schicke Wage! Bin gspannt uuf die kommendi Arbeite wo vor häsch. :D
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

11

31.03.2011, 12:38

aha, am himmeli sis neue gschoss! ;)
gseht guet us, hoffe dä rostet und macht jetz ned so wie letzt...
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Heavens

Profi

• Nachricht senden

12

31.03.2011, 13:00

merci aspi :) ne roste tueter sicher nid... het keis bitzli unterbode rost, lohs aber au no loh schütze... lieber jetz chli geld id hand ne als i 2-3 johr mega vill ;) ebe, karrosserie het halt es paar büle und chratzer, aber lieber büle als kaputti technik...
Eat, Sleep, Shift.

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

13

31.03.2011, 16:31

heavens hesch scho e sub?( well mine stot zum verkauf;)
cools monschter hesch poschtet^^

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

14

31.03.2011, 16:36

Gratuliere zum neue Auto.

isch wie ich gsehne en silver25 worde :-)
für im innerum gits vo mitsu es paar hübschi aludekor, falls die nöd scho dinne sind.

ich cha dir h&r federe empfehle. musch es dän aber grad go zeige, will die gheied sehr schnell abe und dä chas sie das sie blöd tüend am strassi.

hoffe das viel und lang freud am auto wirsch ha.
wer später bremst fährt länger schnell

Heavens

Profi

• Nachricht senden

15

31.03.2011, 17:05

@JU: wennschon chaufen neu oder fasch neu... aber das het au no zyt... zersch mol de topf...

@Mitsu: also fine finden schön :D het jo leder usstattig, und abdeckige sind schwarz... i finds toll wies isch :)

Ja ich wetten ebe eigentli nid z fesch tieferlegge... wenni mit de spoilersätz wo vom silver25 drah sind nid ufpasse henki no ah... wennschon nume vore damit de radkaste usgfüllt wird... mol luege... :-)
Eat, Sleep, Shift.

• Nachricht senden

16

31.03.2011, 22:56

mit dä h&r häsch ä keilförmigi tüferlegig. da sie aber uf ca. 55mm absinked (erlaubt sinde ebe eigentlich 40mm) muesch sie dän grad go zeige. aber au mit 55mm isch er no nöd so tüf. mine isch ja dazumals 40/40 tüfergleit gsi. dä colt isch ja eh recht höch und die schürze isch nur unwesentlich tüfer.

wenn dä radchaschte wetsch usfülle uf kein fall 195/50/15 mache. die sind chli chliner im druchmässer wie die orginale rad, aber sind so im gsetzliche rahme.
ich ha 205/40/17x7.5 gha mit dem isch er dän guet usgfüllt gsi.
aber mit 16" bisch sicher guet bedient.
eifach bördle muesch hinde am radchaschte damit d`rad gnueg wiet use stah lah chasch. bi mir isch das ohni lackiere gange.

so gsehnd die aludekor us Bild 8
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail…75&page=3&row=4

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »mitsuVr4« (31.03.2011, 23:04)

Heavens

Profi

• Nachricht senden

17

01.04.2011, 07:25

Hmmm die Dekor fendi jetz gar nüt schöns...

aber de hecklüchte sind de hammer :o sind die eifach lasiert? git das kei problem mit dr mfk???

Het de au federe dine? =D
Eat, Sleep, Shift.

• Nachricht senden

18

01.04.2011, 15:44

ja die sind lasiert und ja es isch verbohte.

SiLvEr_25

Fortgeschrittener

Beruf: Bauarbeiter Betoncoupe

• Nachricht senden

19

01.04.2011, 17:09

Zitat

Original von mitsuVr4

Solangs Lüchtchraft ned beiträchtigt, also das heisst me gseht dich guet em dunkle isches ned verbote. So wie die usgsehnd sends nur ganz wenig dunkler.

Wennd uf de sichere Site welsch sie, machsch Hecklüchte uf und machsch das ganze vo inne, de chan dr d'schmier au ned go abchratze..
FeHLeNdEr HuBrAuM WiRd DuRcH WaHnSiNN ErSeTzT
Alles über meinen Galant und den Umbau!!

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

20

01.04.2011, 17:43

Zitat

Original von SiLvEr_25

Zitat

Original von mitsuVr4

Solangs Lüchtchraft ned beiträchtigt, also das heisst me gseht dich guet em dunkle isches ned verbote. So wie die usgsehnd sends nur ganz wenig dunkler.

Wennd uf de sichere Site welsch sie, machsch Hecklüchte uf und machsch das ganze vo inne, de chan dr d'schmier au ned go abchratze..

so an seich...

mach die hecklüchte so wied gsaiht häsch, und dänn fahrder hinda uf, und lütamer dr polizei ah ;) wettamer du zahlsch? i säg eifach i han ned gseh das du bremsisch ;)

es git kei hecklüchte womer lasiert, sprayt foliert wo legal isch und das blibt au so...

verzelled ned so sache... anderi wo das abkaufen kassiered buessene.
[SIZE=7][/SIZE]