Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

kidkut

Fortgeschrittener

• »kidkut« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Elektroinstalateur

• Nachricht senden

1

21.03.2011, 16:01

Neue Pics: kidkut's ECLIPSE

Marke: Mitsubishi Eclipse
PS: 141
Farbe: silber metallic

Modifikationen:

Exterieur:
bomex bodykit
magnaflow ESD
M-optik rückspiegel mit blinker
apex tieferlegungsfedern
scheibenwischerarme und sitzkonsolen neu lackiert

Interieur:
weiss lackiert, hirschleder bezogen
Sportsitze Leder
innenbeleuchtung blau (neon u. LED)
mittelkonsole umgebaut (redbull halter u. killswitches für neon. fotos folgen)
div. teile von momo, tenzoR u sparco
schaltweg-verkürzung
Neue sportsitze in schwarz/silber
komfort-ansteuerung für seitenscheiben nachgerüstet

Motor:
ja, hab ich auch

Sound:
diverses

nächste Pläne:

xyz gewindefahrwerk (15mm rauf)
anständige felgen
spurverbreiterung
2 Din Radio mit Navi
heckscheibenwischer, antenneu spoiler cleanen (evtl badtoys gt-wing (weni im lotto gwinn))

Pictures:

Dieser Beitrag wurde bereits 10 mal editiert, zuletzt von »kidkut« (26.01.2012, 12:21)

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

2

21.03.2011, 16:07

Gseht na cool us, ou wes doch recht extrem isch. Aber es absoluts nogo si d Rädli. Erstens minimum 19 Zoll, und de Spurverbreitere dases Bündig mit dr Karosse isch wen mich frogsch. Alles andere isch und blibd gschmacksach ;) Gseht aber süsch guet us fr mi :D S Interieur gseht nahc vil Arbeit us.. bi mir wärde Sache o neu bezoge. n1
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mandos« (21.03.2011, 16:07)

DJ Tarek

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

3

21.03.2011, 16:07

WOW, interieur isch sehr schön! Projekt: Zurücktuning? :) ish mal was andrs.. abr ich bin mit dine Vorhabe iverstande, gseni au so! auto an sich findi schön! denke, chunt nocher sicher au na guet zur gältig!
Alter Nickname: DJ Tarek

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

4

21.03.2011, 16:15

Zitat

Original von Mandos
Gseht na cool us, ou wes doch recht extrem isch.
Aber es absoluts nogo si d Rädli. Erstens minimum 19 Zoll, und de Spurverbreitere dases Bündig mit dr Karosse isch wen mich frogsch.
Alles andere isch und blibd gschmacksach ;)
Gseht aber süsch guet us fr mi :D
S Interieur gseht nahc vil Arbeit us.. bi mir wärde Sache o neu bezoge. n1

siehe: nächste pläne: anständige felgen :-P
spurverbreiterig übereg i mer definitiv

merci fürd feedbacks

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

5

22.03.2011, 08:18

Ooooh endlich nomal en Eclipse :D Inneruum gseht nach viel Arbeit uus und wenni ganz ehrlich bin, isch mir dini Front bitzli zu extrem und passt nöd zum Rescht vom Auto. Und Felge natürlich au no.. aber du häsch ja bereits ahgsproche, dass das alles no ändere wotsch. Wird en schicke Wage. :) Wieviel KM häts ufem Tacho wänni fröge därf?
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »BlackEclipse« (22.03.2011, 08:19)

Beruf: Strassenbauer

• Nachricht senden

6

22.03.2011, 08:27

WOW ich find de wunderschön würkli,au dr innerum. Ussert dfelge natürlech aber du hesch ja dert sowiso no öpis vor,denn die passe ja gar nid,vorallem weg dr grössi. Aber susch super schön

lg
*** ÜBERHOL RUHIG,JAGEN MACHT MEHR SPASS***

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

22.03.2011, 08:58

merci fürd feeds, ja das mit de KM isch sones chlyses problem....185 :-(

• Nachricht senden

8

22.03.2011, 10:03

Zitat

Original von kidkut
merci fürd feeds, ja das mit de KM isch sones chlyses problem....185 :-(

Achwas... mine hät au scho 171'000 KM druff und trotzdem wird er mir wahrschinlich für die nächschte 5 Jahr reiche :D

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

9

22.03.2011, 10:17

jaja, er mag vil verliide wennd ne guet pflegsch..

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

10

22.03.2011, 10:20

Also mer gfallt er au sehr guet, felge sind halt ebe nid so toll :p

aber was mer überhaupt nid gfallt ischd front... wär scho geil aber viiiiiiiiiil zwit vörezoge, gseht us wie en enteschnabel sorry :315:

aber susch topp!
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

11

22.03.2011, 12:01

innen top aussen...nicht mein geschmack ;-)
da gfindsch sicher na schöneri front und siiteschweller ;-)

aber jedem das seine!

hesch inedra alles sälber gmacht?

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

22.03.2011, 14:10

bi dr front stimmeni zue....aber d siteschweller findi ok. innerum isch bim chouf scho so gsi, ha auerdings alles wiisä nöi lackiert, da s zimlech wüeschti gebruchsspuure gha het.

• Nachricht senden

13

22.03.2011, 15:37

Joa Siiteschweller sind eigentli nöd schlimm. Aber mit Spureverbreiterig würs halt besser uusgseh. Und wie gseit isch Front zu extrem. Passt nöd würkli zum Rescht vom Auto.

Channs si, dass du das Auto erscht vor kurzem kauft häsch? Ich glaube nämli, dasi erscht vor kurzem sonen Eclipse zum Verkauf gseh han.

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

22.03.2011, 17:09

jap, das trift zue :-)

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

28.03.2011, 22:17

si das scho aui bemerkige gsi?!

16

28.03.2011, 22:31

Ehrlich ? Inneruum isch würkli schön gmacht, au wenn mir wissi Sitz besser gfalle würed. Und de ufplusterti Fudi und dSitzbank als Front sind, naja.. lustig :D Anderi Verspoilerig und swär scho um einiges schöner

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

17

28.03.2011, 23:52

Wennt sogar nomol nachefragsch... ... ds isch eis vo dene Autos woni uf der Strass eifach nur würd uslache. I mein, wenns eifach nur ds Billige Bodykit wär... aber ds isch nidmal suber verbaut, d Front hanget ja vore abe (bzw. passt eifach nid).
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

18

29.03.2011, 00:30

Ciao Kidkut! Also ussert d'Front und d'Felge find ich jetzt nüd würkli schlimm. Wenn mer ehrlich sind, gäbs do vorher hundert autos woni zerst würd "drüber lache". (Obwohl ich das nie würd mache, denn dä wos mol gmacht het, demm wirds gfalle ha eso und wird au Gäld id Händ gno ha zum sini "Träum" verwürkliche". Schad findi nume dass die Sieche nid so laufe wies usgsend ;-) Grosses Plus: Nid so en riese Swissair-Spoiler hinde druffe! Interieur find ich schön gmacht bis uf die 4 chliine Schalterli i de Mittelkonsole, die würke extrem "billig" Sitz währed na s'Sahnehäubchen, wenn sie im gliiche styl gmacht währed wie de rest... So, ich habe fertig. Ajo, fast vergässe: Das Chläbertuning isch au nid so miis ^^
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

• Nachricht senden

19

29.03.2011, 08:37

Hmm wie isch das Auto eigentlich zum Fahre? Also ich meine jetzt vode Tüüfi her. Wenni so die Bilder ahluege, würi behaupte, dass das Auto scho ziemli tüüf gleit isch. Oder wirkts nur wege dere extreme Front so? :D

kidkut

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

20

29.03.2011, 12:19

@ blackeclipse: er isch viiiiil z töiff!! drum sägi ja, als nächscht wirder ufe gsetzt. (isch iz am töifschte punkt 40mm) chasch absolut niene ines parkhuus, über kei bodewelle und überne schotterstrass z fahre muesch gar nid probiere.... aber äbä, z fahrwärk isch bstellt... @samurai: naja, jedem das seine. herti kritik....aber äbä, ich muess au oft über BMWs lache (betrift di gloub nid) oder ömu über d fahrer :-P @ alli andere. merci fürd kritik. ha wie gseit z outo so gchouft und mir passt au nid alles (redli, front) hingäge z heck findi guet (ou z original isch zimlech "ufplustert") und ou d sitzä si ok....wiss wär chly heikel und z bruune läder nid agnähm... aber merci ps: cha mir irgendwär erkläre wiso das mi ziileumbruch nid aazeigt wird?!?

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »kidkut« (29.03.2011, 12:21)