Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Linemaster

Fortgeschrittener

Beruf: Fotograf in ausbildung

• Nachricht senden

41

06.04.2011, 19:30

@ Viperrt10 Danke dir für die Antwort. Ja über de Pris chamer wüki nüüt sege :) Grüessli Dani

• »BlackEclipse« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

42

07.04.2011, 09:46

RE: Mein schwarzer Eclipse!

Zitat

Original von Heavens
gseht hammer us :D

aber d felge fendi eifach zum devo laufe sorry xD

Das mit de Felge isch Geschmackssach. Also mir gfalleds no guet und es passt eifach. Vieli Kollege würdet mir gern mini Felge abkaufe :D Aber mal luege viellicht kaufi dänn im nächschte Jahr neui Felge und gib die momentane amene Kolleg.

@Linemaster: Fründlicherwiis isch dini Frag ja scho vom Meister höchstpersönlich beantwortet worde. :) Und ja de Priis isch super! Und Arbeit wo verrichtet worde isch, isch sehr kompetent und da chammer echt nüt säge. Kolleg vo mir bringt jetzt sis Auto au zum Vipertt10 und ich wird au no oft ineluege :D
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

Linemaster

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

43

07.04.2011, 10:06

@ Black Jop, wüki gseht au uf de Bilder super us. Isch halt leider meh als 1h vo Mir entfernt. Aber mues glaub ich würklich mal verbii luege :) Grüessli Dani

• Nachricht senden

44

12.04.2011, 08:18

AAAAH Scheisse jetzt langts mer. Kein Bock meh uuf das Auto. Ich verkauf de Scheiss und fertig. Frontschürze isch nämlich GENAU ADE GLICHE Stelle wieder grisse wie scho vorher und das OHNI, dass das Auto jemals ä 30er Zone gseh hät. Genau so isch das bim Vorbesitzer au gsi, wo er die Frontschürze ide Mitsubishi Garage hät mache lah. Er fahrt use und de Scheiss isch bi ihm au grisse. Jetzt dasselbe nomal. Bin das Auto sitem abhole vode Werkstatt genau EINMAL gfahre. Id Schuel und zrugg. 98% Autobahn, und dann id Stadt nur 50'er Zone ohni jeglichi Bodewelle oder sonschtiges. Und woni hei chumme und uusstiege, gsehni, dass frontschürze wieder ihgrisse isch und vorne abehängt und sich au de Balke dunne glöst hät.

Ursache channs da nur zwei geh:

1. Irgenden Vollmongo uus mim Schuelhuus hät ade Frontschürze umegrüttlet oder kei ahnig was während niemer ume gsi isch.

2. Es isch weg de Strecki kurz vor Uusfahrt Lenzburg passiert wo d'Strassebelag so BESCHISSE sind.

Und ich han echt kei Nerve meh für de Scheiss und als Lehrling channi mir erneuti Reparatur mit Lackierig nöd leischte.

Falls öpper das Auto möcht ha, eifach PN. Ich wott das verschissne Ding nümm gseh.

EDIT: So hab mich inzwischen etwas abgeregt. Ich möchte das Auto nur ungern verkaufen aber ich falls ich keine andere Lösung finde, muss es, auch wenn es mir Leid tut, weg.

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »BlackEclipse« (12.04.2011, 08:46)

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

45

12.04.2011, 08:55

Nimm mol d Schürze ab und mach Föteli vom Riss vo inne und usse.
Evtl lahd sich do was mache... :)
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

kidkut

Fortgeschrittener

Beruf: Elektroinstalateur

• Nachricht senden

46

12.04.2011, 11:24

neeeeeeeeeeeein!!!!!!!!nid verchauffeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

don_pt

Fortgeschrittener

Beruf: Stv. Filialleiter

• Nachricht senden

47

12.04.2011, 11:47

ufff, das isch scheisse. isch scho so - e reparierti stossstabge wird nie wieder so stabil sie vorher. aber wenns seisch bisch nirgends ane cho!? scho biz schräg...

48

12.04.2011, 13:37

hallo, was hast du den gemacht? stell mal ein bild rein. lg das kann fast nicht sein wir haben sie von hinten mit metal gittern verstärkt das muss halten..... oder hast du einen nachbarn der dich nicht mag? nur vom normalen fahren dann sie unmöglich an diesen stellen gerissen sein...
Premium Performance
Romanshornerstrasse 115
9300 Wittenbach

http://premiumperformance.ch

Tel: 043 444 13 10

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »viperrt10« (12.04.2011, 13:41)

• Nachricht senden

49

12.04.2011, 13:52

@_samurai_: Ja ich stelle mal morn paar Bilder ine. Ich mach hüt paar, wenni Diheime bin. Hoffentlich hät min Vater de Schade nonig gseh :D De köpft mich direkt :D

@kidkut: Mal luege... wenni Reparatur nöd anekrieg mussi fascht verkaufe. :) Chann ja nöd es Auto ohni Frontschürze umefahre.

@don_pt: Jop das es nöd so stabil isch wie e neui Stossstange isch mir bewusst gsi aber dasses zum zweitemal eifach so risst hetti nöd dänkt will de viperrt10 bzw. de carlo würkli gueti arbeit gleischtet hät.

@viperrt10: wie gseit: nur einmal mitem auto umegfahre. uuf stäfa id schuel, dann kollege uuf züri gfahre und dann wieder hei. meh nöd. 30er zone hät das auto nur vo wiitem gseh und ufem ganze weg kei einzigi bodewelle. wie gseit nur einmal uuf e landstrass inen echli grössere stei gfahre bzw. über de gfahre willi nöd han chönne uuswiche uuf dere engi strass. susch wäri grabe hinab. :308:

einzigi erklärig wo mir da ihfallt isch würkli nur die strecki zwischet züri - aarau lenzburg. kurz vor uusfahrt lenzburg isch strass so beschisse und grad baustell. dete hüpft auto regelrecht up and down. viellicht ischs eifach z'oft duregschüttlet worde? aber leider MUSS ich det dure zum hei cho... :312: Und min Nachbar channs nöd so. Min Nachbar isch en ziemli glassene Typ und ich verstahn mich super mit ihm. Einzigi anderi Möglichkeit wär dann aber au würkli nur, dass irgenden Vollidiot uus mim Schuelhuus ade Frontschürze umezoge hät bis es grisse isch aber soviel Muet hät keine.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »BlackEclipse« (12.04.2011, 13:53)

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

50

12.04.2011, 13:59

Also hani das richtig verstaden? Du bisch ine Stei ine gfahre und fragsch di etz wieso dini Front hin isch!?
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

don_pt

Fortgeschrittener

Beruf: Stv. Filialleiter

• Nachricht senden

51

12.04.2011, 14:15

haha, geile siech: stossstange kaputt = neues auto kaufe! xD kauf der doch sust e anderi, wo halt weniger tüüf abe gaht. isch zwar au nöd würkli günstig, aber so hettsch wieder öppis wo verhebed

• Nachricht senden

52

12.04.2011, 14:25

@_samurai_Nöd inegfahre wie du das meinsch. Es isch uuf de rechti Siite vode Fahrbahn gsi. Und ich hans bloss mit de rechti Siite vode Frontschürze gstreift bzw. isch de Stei nachher uuf Siite grollt. Und das mit öppe 30 km/h wills uuf somne scheiss berg uufwärts gsi isch und ich langsamer gfahre bin will au no gegeverkehr gha hät und strass ziemli schmal gsi isch und drum immer knapp gsi isch zum verbi cho an anderne autos. Und ich han ja ide Schuel nachher ahghalte und mir de Bodykit bzw. Frontstossstange nomal ahglueged gha und det isch es weder grisse gsi no suschtwas. Nur en Kratzer vorne rechts wo Frontstossstange de Stei berüehrt hät. Meh isch nöd gsi.

@don_pt: ich sägs mal so: Falls ich kei Möglichkeit find zum das Richte, tueni lieber das Auto verkaufe, Geld vom Verkauf uuf Siite tue und warte bisi in 5 Mönet mit mini Uusbildig fertig bin statt jetzt es Auto umefahre mit kaputti Frontstosstange. :D Und Geld für neui Stossstange plus Lackierig hani im moment kei ;)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »BlackEclipse« (12.04.2011, 14:27)

kidkut

Fortgeschrittener

Beruf: Elektroinstalateur

• Nachricht senden

53

12.04.2011, 16:13

Zitat

Original von don_pt
haha, geile siech: stossstange kaputt = neues auto kaufe! xD
kauf der doch sust e anderi, wo halt weniger tüüf abe gaht.
isch zwar au nöd würkli günstig, aber so hettsch wieder öppis wo verhebed

füre eclipse ischs no schwirig e front z becho wo guet usgesht und dürd MFK chunt....oder luegi eifach am falsche ort?

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

54

12.04.2011, 16:32

blackeclispe wäge dem muess me jo ned grad de ganz chare verkaufe! :)
jetz hesch ne jo scho sooo wit gflickt und gmacht, und gseht jo au weder guet us.
min vorschlag!
die stossstange bhalte, liecht umbaue und zuglich grad no richtig verstärke!
den hebt da und du hesch en cooli stossstange.
send halt weder paar tag arbeit...

aber de stei sötisch in zuekunft glich besser uswiche, gäge die cheibe ziehsch meistens de chürzer. ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

55

12.04.2011, 16:39

Also Du bisch nur einishc umegfahre und hesch grad en Chrazer becho, Mann hesch Du pech ! Oder DU wählsch shclechti Routene xD
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

• Nachricht senden

56

13.04.2011, 07:24

@kidkut: Also ich kenn da scho paar Frontstossstangene wo zueglah sind für Eclipse und wo au dur MFK chunnsch. :D Aber choschtet dann au dementsprechend und chömmed meischtens vo Dütschland ;)

@aspidelaps: Ja weisch wenni en feschte Lohn bzw. en volle Lohn hätt, würdi kei Sekunde meckere und sofort alles wieder richte lah. Aber ich bin no Lehrling und ich verdien netto im moment 650 Fr. Und ich han doch grad erscht vor zwei Wuche komplettes Bodykit neu mache lah bzw. repariere lah und mis ganze Geld für das ihplant und drum channi mir nomal sone Reparatur eifach nöd leischte im Moment. Einzig Möglichkeit woni jetzt han, isch Auto stah lah bis August bzw. September oder Seriestossstange anetue und vom Kolleg lackiere lah.

@Mandos: Jap bin nur einmal id Schuel und zrugg. Han das Auto nonig wele viel umefahre wills ja komplett lackiert gsi isch und Finishing no muess gmacht werde. Drum hanis stah lah und ebe nur am Friitig usegnoh für id Schuel. Und was Route zu mim Schuelhuus betrifft: Ich wohne in Lenzburg und Schuel isch in Stäfa. :D 3/4 vode Strecki isch Autobahn und nachher chunnt de letschte Streckeabschnitt en Berg duruuf und wieder durab. Leider häts genau dete en kurze Streckeabschnitt, wo Strass sehr schmal wird. Und dete herrscht au no Gegeverkehr. Heisst: Wemmer nöd uufpasst, chammer im Grabe lande und wenn dann au no so en Lieferwage dir entgege chunnt, schwitzisch Bluet. :D Zumindescht ich :D

Und jetzt mal die Fotos woni geschter kurz nachem schaffe gmacht han. Leider nur Handyqualität.

Da hät sich die scheiss Frontschürze glöst. Anschiinend hät die Stell um d'Schruube ume nahgeh. Fröged nöd wieso.....

Und da de untere Balke, woni au nöd weiss wieso sich de glöst hät. Wenns Auto irgendwo ahcho wär, dann wär de Schade ide umliegende Regione ebenso sichtbar. Aber ebe wie gseit: Mis Auto hät kei einzigi Bodewelle gseh.

Und für die wo de Verdacht gha händ, dass es adem Stei chann ligge wo mir im Weg glege isch. Es chann nöd so. De Stei isch wie gseit uuf de rechte Siite glege und hät mini Frontschürze liecht zerkratzt vorne rechts. Meh nöd. Ich han ide Schuel nachem Uusstiege sofort nahglueged und han zu dem Ziitpunkt weder Riss no sonschtige Schade chönne fescht stelle ussert de Kratzer. Siehe Foto.

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

57

13.04.2011, 07:40

Ach du Sch***! Das isch ja ned nur en chliine Riss, da isch jo gröber...
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

• Nachricht senden

58

13.04.2011, 07:52

Zitat

Original von Mici
Ach du Sch***! Das isch ja ned nur en chliine Riss, da isch jo gröber...

Ja scho so. Und ebe es hät rechts obe eifach um d'Schruube ume nahgeh. Wahrschinli lieht das scho am scheiss Strassebelag kurz vor Uusfahrt Lenzburg. Dete rüttlets eim ja richtig dure. Aber zum hei cho mussi det verbi. Ob de Balke une sich au weg dem glöst hät, weissi nöd.

Linemaster

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

59

13.04.2011, 08:02

huere GFK bruntz seg ich da nume ;) Nei isch wirklich en scheiss. Ich hoffe das dass alles irgendwen es endi nimmt bi dir :(

60

13.04.2011, 08:38

Ich glaube da chunsch nüme um die Orginali Stossstange ume .. die lackiere und anne damit. Spare bis im Summer und denn nomal e anderi Chaufe. De Riss gseht mer scho z'krass us um de nomal so z'flicke das er verhebet.
VW Golf V GTI Edition 30

ABT Stufe 1 (270PS/350NM)
Dach, Spoilerlippe, Heckansatz, Spiegel und Embleme Schwarz (fertig) 18" RS4 Felgen in Schwarz (fertig) H&R Federn (fertig)
F-Town ab Turbo und Software by TurboPerformance (in Planung)