Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

29.12.2010, 10:25

Driften mit FWD

Zitat

Original von Heavens

Zitat

Original von 2jzgte
drifte? mitme fwd chasch nid drifte..das nenntme (un)kontrollierts umeschleudere :D

Na ja muesch mol am obig goge luege wenns gschneit het ufme zuegschneite parkplatz... alles so kinder wo handbrems ziend, umeschlüderet und denn vorchömed wie in tokyo drift..... ergendwenn knallets den mol gäge d wand oder ines auto und denn wird umeghület über die bös welt und die bös polizei wo widr alli autofahrer und tuner ein topf wirfet

merci!

@Heavens

Du schriibsch ja au immer vo wege Drifte?

Und sowieso, was isch schlimm draa wemmer ufme Parkplatz chli gaht go ummerutschä? Verschtahni jetzt echt nöd was Du die Lüüt so verurteilsch?

Das gedrifte chan au sehr nützlich sii, well Du lernsch wie s Auto ufem Schnee reagiert. Het mir au scho ghulfä.

Und sowieso, wenn mitem FWD d Handbrems ziehsch chasch richtig schön querfahrä, will die hindere und die vordere Räder rutsched.

Ich hans aber no nie mitme RWD oder AWD probiert, aber mir machts au mit mim Corsa Spass.

Ich heiss ja nöd Albert Berisha, oder ;)

Übrigens nenn ich mich au ned Tuner, vo wäge i ein Topf wärfe :)

Ivan

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ludix« (29.12.2010, 10:27)

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

2

29.12.2010, 10:28

Oh gott muesch för jede seich en thead eröffne :315:

Wenn ich vom drifte schribe denne a) mit 4x4 / heckatrieb und b) vo lüt wo scho lägner als es halbs johr auto fahred (:

s problem isch das wenn du mit dim corsa mol ines auto ine knallsch het 100% öppe es handy debi, macht es foti, schickts a 20min und hallo schlagzeile "Gemeingefährliche Tuner randaliern" oder ähnliches.... und das weisch glaub ich selber...

aber met 4x4 oder heck machts spass (: hani selber schomol mitchöne (aber ufem bifahresitz ufme abgsperrte gländ...)

und mit fwd chasch ned drifte, do rütschtisch eifach im züg ume... und met 2 verstärker ufem heck wirds sowieso schwer =P
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

3

29.12.2010, 10:35

Das isch i minnere Forumsziit dä Dritti Thread wo ich eröffne.

Wenn öpper min Corsa föteled und im zämehang mit mim Auto vo Tuning redet, dä isch ja eifach en Habasch, will a mim auto isch jetzt gar nüt tuned.

Und was het drifte demit ztue wie lang mer Auto fahrt??

Mer muess ja nöd uf en volle Parkplatz. Ich gang eh nur uf leeri, in Hinwil hets z.B. en riesige Aldi-Parkplatz wo nach dä 9nä keis einzigs Auto staht.

Ich han letschti no es paar anderi troffä wo "umegrutschät" sind ufem Parkplatz und denn hani mitgmacht, isch es riese Gaudi gsii und alli hend ihrä Spass gha.

Also ich bin im Winter im Strasseverchehr scho i meh brenzligi Situatione cho wie am 10ni ufme leerä Parkplatz.

Usserdem han ich nur ein Verstärker im Kofferruum.

Ivan

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ludix« (29.12.2010, 10:36)

Heavens

Profi

• Nachricht senden

4

29.12.2010, 10:40

Zitat

Original von Ludix
Wenn öpper min Corsa föteled und im zämehang mit mim Auto vo Tuning redet, dä isch ja eifach en Habasch, will a mim auto isch jetzt gar nüt tuned.

Und was het drifte demit ztue wie lang mer Auto fahrt??

Mer muess ja nöd uf en volle Parkplatz. Ich gang eh nur uf leeri, in Hinwil hets z.B. en riesige Aldi-Parkplatz wo nach dä 9nä keis einzigs Auto staht.

Ich han letschti no es paar anderi troffä wo "umegrutschät" sind ufem Parkplatz und denn hani mitgmacht, isch es riese Gaudi gsii und alli hend ihrä Spass gha.

Also ich bin im Winter im Strasseverchehr scho i meh brenzligi Situatione cho wie am 10ni ufme leerä Parkplatz.

Usserdem han ich nur ein Verstärker im Kofferruum.

Ivan

grundsätzlich sind 99% vo allne journaliste / mediefotografe habsche aber lönd mer das...

S problem isch das di brutal schnell sälber überschätzisch als neulenker, und do hilft drifte ufme aldi parkplatz nid grad degäge, hesch jo selber gseit das uf de landstrass immer > 100 fahrsch... das chan emol ganz ganz ganz ganz bös ände... :)

mir isch jo eigentli au glich was du mit dim auto machsch, isch nid mini sach... ich han au ab und zue mol chli freud aber ich gang ned zobig uf en parkplatz go schnee schnütze... :) das machi denne mol mit mim zuekünfitge impreza :P

tuning = veränderung am auto so dases nüme im werksstandart entspricht. dini boxe send jo chum wekrsstandart oder :P

ot: han subwoofer ned verstärker gmeint sorry -_-
Eat, Sleep, Shift.

Rinaldo

Profi

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

5

29.12.2010, 10:43

Ich finde es auch nicht tragisch solange man das auch darf!

Wir waren letztes mal auch in der Industriezone Bülach mit 2 Freunden, und dort fanden wir weitere 8 Autos am driften. Solange man nicht Leute gefährdet finde ich es im grünen Rahmen! Die Polizei fährt ab und zu auch durch aber hat bis jetzt noch nichts reklamiert oder ähnliches! Der Besitzer vom Platz schaut manchmal auch zu und ihm stört es nicht.
---------------------------------------------------------------------------

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

6

29.12.2010, 10:44

ööhm sorry wenni driifunke, aber het de thread irgend e frag oder gahts da nume um eu 2??
Wenn ja, mached dochdas per pn us. Isch zwar amüsant zum läse aber null informativ!
Gruess

Heavens

Profi

• Nachricht senden

7

29.12.2010, 10:45

ja dave du muesch noimet andersch go drifte.... *HUUUUUUUUUUST*

wenns privatplatz isch und de bsitzer iverstande isch beni sofort debi :) aber glaube chum dases ufme aldi parkplatz so isch....

mich nerved halt all die trottelchind wo mit ihrem golf 2 1x handbrems ziend und denns gfühl hend sie seged de ken block, sind aber no nie mit meh als 200 ps unterwägs gsi oder heckatrieb gfahre oder susch öppis -_-

@dave: schrib mer mol no pn wäge gt5 =P
Eat, Sleep, Shift.

8

29.12.2010, 10:45

Ich han bestimmt nie gseit das ich IMMER über 100 fahrä. Am Aafang hanis amigs no gmacht, isch aber eh keis Thema me.

Klar hetmer das gedrifte scho ghulfä, will eifach weisch was passiert wenn ufem Schnee was machsch, wie viel Gas dases verträgt, was mache muesch wenn d Räder durredreihed, wie am beschte uf dä rutschige Strass vorwärtschunsch etc.

Wieso probierschs denn ned eifach mal mit dim Colt?

@Kiowah: Dä Thread isch im Offtopic-Bereich eröffnet und jede chan gärn mitdiskutiere. Oder hettemer lieber sölle im Showroom vom Astra diskutierä?

Ivan

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ludix« (29.12.2010, 10:47)

Heavens

Profi

• Nachricht senden

9

29.12.2010, 10:47

weisch worom machi das nid mit mim colt? mis auto isch mir vell z schad als das is würd mit so hirnrissigem züg schliesse... handbrems zieh isch nid grad schonend für es auto.... hend mer mitem pane jo scho mol längeri diskussion gha....

aber wie gseit, mach was du möchtsch mit dim auto, ich klink mi do mol us :P ich gsehn de sinn vom dem thread au ned so ganz o.O

irgendwenn wirsch villicht mol drah denke wasi gseit han :P bis dahin: have fun und nid zwild! :)
Eat, Sleep, Shift.

10

29.12.2010, 10:52

Ja Herr Lehrer, ich denke abe rnöd dass ich mal zruggdenkä wird :D

Isch ja logisch dassmer chli mit Hirn ad Sach muess.

Und wenn das din Colt nöd uushaltet...?

Villicht sötschen ja im Winter gad dinne laa, das en s Salz nöd beschädiget?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ludix« (29.12.2010, 10:53)

Rinaldo

Profi

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

11

29.12.2010, 10:55

Zitat

mis auto isch mir vell z schad als das is würd mit so hirnrissigem züg schliesse..

Genau mit deinem Colt würden wir den grössten Spass haben.
Erster und zweiter Gang im Begrenzer, haha!

Also denke die Diskussion geht so Stunden lang weiter.
Ist doch egal wo, wie und mit was Ludix driftet, solange er niemand gefährdet ist doch alles gut und alles sind zufrieden!

Zitat

ja dave du muesch noimet andersch go drifte.... *HUUUUUUUUUUST*

Mein Revier! :462:
---------------------------------------------------------------------------

12

29.12.2010, 10:58

nämed euch es zimmer und diskutieret das dört us, und müllet doch das forum nid mit so schrott zue... ächt schlimm

Caymano

Fortgeschrittener

Beruf: KV

• Nachricht senden

13

29.12.2010, 11:58

jepp,
blibet bitte sachlich bim thema drifte,
alles andere, persöhnlichi differenze per pn.
danke
objects in mirrors are losing

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

29.12.2010, 12:08

es git scho Lüt die meine si chöntes.immer anderi fertig mache, wöus si a) kei Gäud hei fürne türe M3, Merc, oder schüsch öpis und b) wöu si so "tune" wisis wei.
söue si doch ihres Freudi amne golf 2 ha, wennsi sech nid meh chöi leiste.drfür heisi anderi Irichtige oder Hobby aus nume Auto. Höret doch uf eine uf grosskotzet due.Ig bine dr Driftkönig bla bla bla... blibet suber und rütschet guet übere, ou wenns im eurem Auto isch.

15

29.12.2010, 12:25

drifte mit vorderradatrib isch amel sau geil, wennmers chli chan, ich sege ned dases besser isch als heck oder 4x4 (wili das nid cha beurteile) aber es paar donuts ufem parkplatz treie chasch jetzt grad so guet mit fwd....
Leichtbau Carbon Shop
https://roellin-racing-shop.ch

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »blackbini« (29.12.2010, 12:27)

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

16

29.12.2010, 12:38

I wohne gägeüber vor Coop Verteilszentrale.
HEt en Rise Platz für Laschtwäge.

JEDE Obe chöme Wannabes, und angeri Konsorte. Und de wird STUNDELANG glärmet. Es isch ja nid so, dass es ke schnee hät, aber dr Motor wird lo ufhüle als wär dr Bode furztroche und me müesst. Drbi längt echli gas gä.

Jede verdammt Obe ab de 23.oo Uhr chöme si.. und när wird ou so uf de Strosse "Umegschleuderet". Eine isch scho i mis Kheg (Gartezaun) gfahre.

Mi Tip. Blibet dem Platz fern nach 23.oo Uhr. I ha agfange mit Brechise und Kamera go nachem rechte z luege. Chas nid so das 10 Familie nid höi schlofe wege Pisser wo STUNDELANG e verdammte soumeis mache.
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

17

29.12.2010, 13:13

Ok, a dere Stell mueni wohl aamerkä dass dä Platz wo ich hiiganä im Industriegebiet liit.

Und nachem 23.00 hani au bessers ztue.

ISches eigentlich verbote zum ufme Platz driftä? Han letschti gsee wie d Polizei zumne Platz isch wos driftet hend (bin zerscht au dette gsii für ca. 10 Minute, aber die sind öppe 40 Minute dette gsii).

Das isch mis Plätzli:

http://maps.google.ch/maps?f=q&source=s_…003449&t=h&z=18

Ivan

Heavens

Profi

• Nachricht senden

18

29.12.2010, 13:16

Zitat

Original von Ludix
ISches eigentlich verbote zum ufme Platz driftä? Han letschti gsee wie d Polizei zumne Platz isch wos driftet hend (bin zerscht au dette gsii für ca. 10 Minute, aber die sind öppe 40 Minute dette gsii).
Ivan

Derzue sägi jetzt no öppis (wenns nid stimmt bitte korrigere)

Drifte isch insofern verbote das automatisch unter "Nichtbeherrschen des Fahrzeues" und "Nicht angepasste Geschwindigkeit" fallt. Ufem Privatplatz isches denn chli kompliziert. Grundsätzlich het de bsitzer vom de platz jo d pflicht, deför z sorge das ufem platz gsetz ighalte werde, wenner das nid schafft chunt ebe polizei und übernimmt das

insofern ja, es isch verbote (het ich jetzt gseit)
Eat, Sleep, Shift.

19

29.12.2010, 15:49

aso ich ha allli drei atriebskonzept..und das mit fwd isch echt nid schöns drifte sondern eifach chli rutsche^^ solang s heck nid durchd atriebskräft in kombination mit lenkwinkel kontrolliert usbricht ischs für mi nid drifte.
ufem parkplatz isch easy, solangs kei andri autos ide nöchi het. eifach nid verwütsche loh..drifte= nichtbeherrschen des fahrzeugs lut schwizer recht= im normalfall uswisentzug und das au uf privatgländ soferns öffentlich zuegänglich isch. siehe shippikopf mit flügeltüregolf ;)

20

29.12.2010, 17:20

Guet aber dä Albert isch gad chli e anderi Wält :)

Mit Summerpneu...

Ivan