Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

17.10.2010, 12:19

Auspuff hilfe bei Punto HGT

Morge mittenand

Hanmer grad letschdi en Fiat Punto 1.8 HGT zumene relativ guete Pries.
De Inneruum hani scho so ziemlich nach mim Gschmack gmachd, doch leider het min Vorbesitzer sonen Magnaflow drunder da.. ehrlich gseit bini nöd so en Fan vo dem Teil, da de siech en Sau lärm im Inneruum verastaltet und au vo usse würdi sege das de definitiv zluut isch zum Vorfüere..

Da ich meh de Inneruum dekoratör bin und kein Motore resp. Uspuff Spez. Frog ich mal da chli ume was ihr mir so chöntet empfehle. Vom Sound her bini nöd so de Fan vo super geknatter, lieber en geille schöne Sound wo guet tönd, und nöd e Raggete womer vom 10 km scho ghört.

Da de jetzig Uspuff katastrophal agschweisst isch, weissi nöd obs nur en ESD tuet oder grad ab KAT. Thema Schweisse isch kei Problem..

Gruess Post

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

2

17.10.2010, 13:28

Wichtig wär zwüsse was für Endrohr das wottsch und was füres Budget das häsch ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

Rinaldo

Profi

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

3

17.10.2010, 13:29

Supersprint! Macht kein grossen Lärm und sieht schön aus!
---------------------------------------------------------------------------

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

4

17.10.2010, 13:31

inoxcar anlage!! =)
[SIZE=7][/SIZE]

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

5

17.10.2010, 15:19

Fiat:
Inoxcar, Ragazzon oder sehr Empfehlenswer isch Prowler.
Si ou us Edelstahl und da stimmt ds Preis/Leischtigsverhältnis.
ROAR wär ou no e Alterative, si grad die Neue Preise cho.

6

17.10.2010, 15:55

Zitat

Original von Rinaldo
Supersprint! Macht kein grossen Lärm und sieht schön aus!

Budget isch Grundsätzlich mal egal, hauptsach de Charre chan gfahre werde.

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

7

17.10.2010, 16:55

Gruppe A Alag 63.5mm catback-system, gäbts süsch vo de MoS.

8

17.10.2010, 18:02

Han bi bim Fiat en Ragazzon Uspuffalag und ich bin eigentlech total zfriede mitem
Sound. Nid übertribe, aber dennoch es schöns Tönli :)

Eine Mischung aus italienischer Leidenschaft und amerikanischer Power

9

17.10.2010, 19:17

wann brauchst du den auspuff? könntest meine ragazzon anlage haben, esd und msd inkl. gutachten

ausführung 4 fach dtm kein edelstahl. kannst du günstig haben aber erst im april

sonst wenn du was neues willst kann ich ragazzon oder inoxcar empfehlen

gruss

ps. gratuliere zum punto viel spass
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

10

17.10.2010, 20:03

Prowler und Roar sicher nid wenns nid zviel krach söll mache=) Gr. A anlag tönt au chli heftig. Schweisse mues me eigentlech nid. Magna si da chli d usnahm. I wörd sege en Ragazzon. Nöd s heftig aber schön im klang. Und s Rohr vom ESD geit bis ca 10cm hindere msd. Da würd vermuetlech s vorhandene rohr vom MSD no länge. Remus und so **** würdi nid empfähle. Zwar dezent im klang aber ou irgenwie kitschig. De prowler isch bi de Punto HGT(Single) deftig lutt im innerum und tönt irgendwie immer glich. Bruuuuum quer durchs drehzahlband. Raga tuet tiefturig schön grunze=) geit denn ines brumme über und obeuse tuets fasch chli fuhche=) Wenn d optik vo lini sire gfallt denn nim die oder süsch en raga.

Edit: Erfahrige beziehe sich alli uf de HGT da ich da lang umeprobiert ha=)
Mittlerwile tueni eifach umschweisse bis mir gfallt=)
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »PuntoRacer24« (17.10.2010, 20:05)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

11

17.10.2010, 20:13

Ja,Fiat u Ragazzon Harmoniere.Ig ha am Vitara ou e Ragazzon.Da aber e Diesel isches eher fürs Optische,obwohl langsam ghört me ou öppis.

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

12

18.10.2010, 17:12

Han grad letscht wuche ä Prowler uf ä HGT montiert gege ä verfuulte Novitec Anlag, Het ä Schön Tiefä Ton gha...
Ragazzon töne nume uf Turbos guet, uf suuger töts als würde si Furze! (Min Empfinde)

Sünst isch Supersprint au no zum Empfehle....ASSO isch evtl. au fast zluut für dich...ha aber vo derä Marke no nit viel ghört sünst.
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

13

18.10.2010, 17:17

RE: Auspuff hilfe bei Punto HGT

Hallo...

Ich han au en HGT und ich han ä Ragazzon Duplex alag miteme direktrohr drunder..
bin völlig zfride mit dä Ragazzon, was au chasch usprobiere wär ä CSC alag diä tönt au ganz schön oder ebe wiä scho gnänt mal Supersprint , Inoxcar oder Roar...

14

18.10.2010, 21:32

Zitat

Original von carmania
Han grad letscht wuche ä Prowler uf ä HGT montiert gege ä verfuulte Novitec Anlag, Het ä Schön Tiefä Ton gha...
Ragazzon töne nume uf Turbos guet, uf suuger töts als würde si Furze! (Min Empfinde)

Sünst isch Supersprint au no zum Empfehle....ASSO isch evtl. au fast zluut für dich...ha aber vo derä Marke no nit viel ghört sünst.

Bi mir hät de prowler im innerum dröhnt wie sau. De hani när umgschweisst. Kes wunder dass de so dröhnt wie er drinne usgset. Isch aber "Simplex"(Nid Duplex)
Raga findi ou ufem HGT no schön, wenn ou chli lislig för mi gschmack(Duplex Stahl hani gha). Aber das isch gschmacksach.
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Christian

Fortgeschrittener

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

15

18.10.2010, 22:56

Han en Kolleg wo CSC ESD het.. Extrem schöne klang, no nie en schönere ghört. Aber er isch eigentlich würkli ned luut..
:456:

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

16

19.10.2010, 08:12

Uspuff isch immer FZ abhängig u zudem het ou nid jede der glich Gschmack.
CSC, zb Renault Clio Sport...ghörsch nid viel, ussert wener nach 6 Mönet scho zerfallt u gschweisst wärde muess.
Nei, isch wohl d Usnahme gsi....

17

20.11.2010, 18:15

Salü ich bins nochmals.. kennt sich öpper us mit dem Supersprint

http://www.sport-auspuff.ch/shop/product…x80mm-oval.html

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

18

20.11.2010, 19:26

Supersprint isch ou guet.

19

21.11.2010, 01:06

Het mal öber im CFI ufe HGT montiert. Isch ageblich nid gange de grad z montiere(Endrohr schräg) und het ke sound gäh. Montier e Raga;)

20

21.11.2010, 17:33

alte lueged bitte mal schnell mini bilder a vom punto.. ich weiss min vorbesiter het da n huere scheiss bastel gmachd... jetzt wenni die würd chaufe

http://www.sport-auspuff.ch/shop/product…x80mm-oval.html

chöntmer denn de uspuff chli ufezie daser wieder öppe i de usgschnitteni bereich chunt??

http://i1.fastup.de/show.asp?file=IMG_0439.JPG

http://i1.fastup.de/show.asp?file=IMG_0438.JPG

http://i1.fastup.de/show.asp?file=IMG_0440.JPG

http://i1.fastup.de/show.asp?file=IMG_0441(1).JPG

bitte um schnellst mögliche antwort.. muss die karre in 4 tagen komplett fertig stellen