Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Maxi_King

unregistriert

1

24.09.2010, 08:23

Baldige Autoprüfung - Tipps und Tricks (NEWS)

Hallo zäme,

De Titel isch eich selbsterchlärend..
Mini Fahrprüäfig staht vor de tür und ich bin uf 700 obe so
nervös wieni bin..aber chas chum erwarte :315:

hender irgendwelchi tipps woner mir chöönd gee?...will di meiste da au die
ehrfarig gmacht hend :D

Danke scho im Vorrus.. :)

Gruess Maxi_King

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Maxi_King« (08.10.2010, 09:39)

GrIeCh

Fortgeschrittener

Beruf: KV

• Nachricht senden

2

24.09.2010, 08:31

SLOW DOWN, TAKE IT EASY

Ja macht der eifach kei Sorge! Suscht machsch am schluss no en Fehler. Am beste lasch dich i mene Gspröch mit dem Experte verwickle (frögsch en was er davo haltet vo elektroautos usw.... hahahahahaha) und am schluss hesch bestande ^^

mfg
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

Maxi_King

unregistriert

3

24.09.2010, 08:34

ich wirds versueche...min fahrlehrer seitmer immer...ich selli ruhig bliibe
und ned mitem schwätze...hesch du eifach mit ihm afange schnurre?? :D

GrIeCh

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

4

24.09.2010, 08:36

Ich chan welle, aber er het agfange bi mier. Er het mi afange fröge was ich so prüeflich mache und wieso ich jetzt d'autoprüefig mache usw...
Ja und denn han ich selbstverständlcih wieter gschnuret bis ich wieder bim STVA zrugg gfaret bin und denn isch Prüefig au scho fertig gsih :D :D

mfg

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

5

24.09.2010, 08:42

Das sind alles au Mensche, luegsch ah wie eine wo mit dir mitfahrt wo als Autostopples mitgnoh häsch. Fangsch chli ah mit ihm schnurre, wie lang er das scho macht, öb er hüt scho viel Prüefige het müesse abnäh, er wird dänn au mit dir afange schnurre... Ganz izy :).
Saluti
Villani

Maxi_King

unregistriert

6

24.09.2010, 08:46

oke...isch ebe meh d'angst dasi son stuure chopf neb mir hocke han...
woo denn seit chennd sie bitte ruhig sii und sich uf d'fahrt konzentriere :D

jaanu...ich ziehn eifach mis ding dure...min fahrlerer seit das chunnt schoo gueet :)

muens anschiinend eifach abwarte..und hoffe :D

Villani

Profi

• Nachricht senden

7

24.09.2010, 08:49

Nei sowit ich weiss werdet sie druff au gschuelt sich am Fahrschüeler apasse... Wenn du nüd schnurrsch wird er dich fröge öb er mit dir dörf kommuniziere oder ob du lieber hegsch dasses ruhig isch und dir numme awisige git.
Saluti
Villani

8

24.09.2010, 08:50

Zitat

Original von GrIeCh
Er het mi afange fröge was ich so prüeflich mache und wieso ich jetzt d'autoprüefig mache usw...

Gäll Mann, wieso machsch Autoprüefig überhaupt? :315:

Nei aber das sin gueti Tipps. Lernsch mal de Experte chli grob kenne und denn hesch en guets Gfühl und chasch s Auto fahre, so wie du immer gfahre bisch mitem Fahrlehrer.
Muesch nid immer dra denke, dass de Typ näbe dir en Experte isch, denk eifach es isch en guete Kolleg vo dir, oder es isch din Fahrlehrer oder suschtwas.

Im technische Beriich würd ich no säge kriegsch no pluspünkt, wenn du vorem Ample (wenn zwei Wage vor dir vorem Ample ahalte) de Motor abstellsch = Pluspunkt für Umwält, das gsehn Experte scho gärn.
Was du au mache kasch isch regelmässig en kliine Blick ufm Ruckspiegel zwärfe = Pluspunkt für Fahrsicherheit.

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Maxi_King

unregistriert

9

24.09.2010, 08:54

hehehe...ich wett mobil siiii !!! :D

oke...ja hoffe er fregt mich das...denn wirdich garantiert mitem rede!!
denn gat ziit wahrschinnli au schneller ume

danke für die tipps...das mite ample hani mal mim fahrlehrer gfraget, er hett
aber gseit das isch ned nötig...
das mitem rückspiegel seiter mir au öfters...!! und ii lettschter ziit machis vollautomatisch :D

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Maxi_King« (24.09.2010, 08:55)

GrIeCh

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

24.09.2010, 08:58

Zitat

Original von SSJ6B

Zitat

Original von GrIeCh
Er het mi afange fröge was ich so prüeflich mache und wieso ich jetzt d'autoprüefig mache usw...

Gäll Mann, wieso machsch Autoprüefig überhaupt? :315:

Wenn du jetzt am Expert seisch ich mach d'autoprüefig will ich am Abig gern in Usgahn gahne mit minere Fründin zämmä, denn dörfsch d'autoprüefig erscht mit 2025 namal mache. Wenn du aber seisch ich bruch es Auto damit ich am Morge go schafe gahne will de Wäg z'gross isch oder will du mit dem Auto 30min Arbeitwäg sparsch denn hesch scho fascht d'prüefig i de Tasche!

mfg

Villani

Profi

• Nachricht senden

11

24.09.2010, 08:59

Das mit dä Ample würdi au nöd mache. Bimene Bahnübergang ja will da weisch und chasch abschätze wenn dä Motor wieder astelle chasch. Aber grad in Gebiet Züri wo 100'000 Ampel häsch, chöntisch so eher zur Verkehrsbehinderig werde. Wäri imho zuviel des guten...
Saluti
Villani

12

24.09.2010, 09:01

Hallo zusammen

Habe meine Fahrerprüfung am 25.10.10. Leider war kein Früherer Termin möglich, obwohl ich Prüfungsbereit wäre.

Mein Fahrlehrer hat mir noch den Tipp gegeben, in engen Kurven in den 2. Gang zu schalten statt nur zu bremsen.

Das ist zwar nicht Prüfungsrelevant, aber es ist immerhin ein Pluspunkt.

Meine Mutter hat mir den Tipp gegeben, mit dem Fahrlehrer darüber zu sprechen, dass man nach der bestandenen Prüfung zwar alleine fahren darf, aber es deswegen noch lange nicht kann, also dass man immernoch lernt. Evtl. auch noch auf die Unfallstatistiken von bis zu 25 Jährigen ansprechen.

Und vor allem: Nicht aufregen! Und vor der Prüfung noch auf die Toillette und ein Fläschchen Wasser trinken.

Ich werde vor allem immer den Abstand zur rechten Seite prüfen, dass der Prüfer sieht, dass ich "stabil" auf der Strasse fahre.

In dem Fall viel Glück für deine bevorstehende Prüfung!

Das packst Du schon!

Ivan

Maxi_King

unregistriert

13

24.09.2010, 09:12

Zitat

Original von Villani
Das mit dä Ample würdi au nöd mache. Bimene Bahnübergang ja will da weisch und chasch abschätze wenn dä Motor wieder astelle chasch. Aber grad in Gebiet Züri wo 100'000 Ampel häsch, chöntisch so eher zur Verkehrsbehinderig werde. Wäri imho zuviel des guten...

hett was! und immer wieder iischalte isch au ned gad seeeeehr umweltschützend

Zitat

Original von Ludix

Mein Fahrlehrer hat mir noch den Tipp gegeben, in engen Kurven in den 2. Gang zu schalten statt nur zu bremsen.

In dem Fall viel Glück für deine bevorstehende Prüfung!

Das packst Du schon!

Ivan

das hetter mir au gseit ka...eifach in 2te abeschalte..denn bremst s'auto ja ab und mer chan id kurve rolle...

dankeschön! glichfalls :)

Zitat

Original von GrIeCh

Wenn du jetzt am Expert seisch ich mach d'autoprüefig will ich am Abig gern in Usgahn gahne mit minere Fründin zämmä, denn dörfsch d'autoprüefig erscht mit 2025 namal mache. Wenn du aber seisch ich bruch es Auto damit ich am Morge go schafe gahne will de Wäg z'gross isch oder will du mit dem Auto 30min Arbeitwäg sparsch denn hesch scho fascht d'prüefig i de Tasche!

haha..de wirdmer merke :D :D

Caymano

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

24.09.2010, 09:13

nim's easy, und halt dich ad spilregle.

wen er mit dir schwätze will, red mit ihm, aber de blick und beidi händ immer am länkrad. wenn er aber den plötzlich ruhig wird, weisch das es hindernis chund oder quasi en tescht zum luege wi du jez uf strasse reagiere wirsch.
bsp: stop, rondelle, bahnübergang, autobahn ifahrt etc.

dazumals han ich mit ihm vo 50 min fahrt, öpe 45 min gschnurrt, wobi meischte vo ihm, vo ihm selber usecho isch.
objects in mirrors are losing

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

15

24.09.2010, 09:57

I han mini prüefig am 11. Oktober und wünschti es wäri morn =( hoffe i bechume das äne :S
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Maxi_King

unregistriert

16

24.09.2010, 10:16

Zitat

Original von Heavens
I han mini prüefig am 11. Oktober und wünschti es wäri morn =( hoffe i bechume das äne :S

schaffsch duu schoo!! :D

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

17

24.09.2010, 10:24

Wenn hesch du sie :S
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Maxi_King

unregistriert

18

24.09.2010, 10:26

er hett mich jezz agmolde und gittmer neggshc wuche bscheid wenn de termin isch..er hett gseit er wett mi am erscht mögliche termin dprüäfig mache la...aber sicher im monet oktober!

und am morge früäh! willer gmerkt hett, dasi denn besser druf bin..

GrIeCh

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

24.09.2010, 10:28

Am Morge frühe bin ich no am penne im Auto inne^^

S'auto fahrt vo allei bi mier.... hehehehehe

mfg

Maxi_King

unregistriert

20

24.09.2010, 10:34

ahahha...soo mite gschlossene auge durd stadt gell.... :D :D :D

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Maxi_King« (24.09.2010, 10:40)