Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

21

21.09.2010, 16:04

Dä Tip isch guet...
Äbe brucht no Halterige u Schweissarbeite u gli mau het me ou Fr 500.00 usgä...Denn no MFK, wo seit...Nei, isch zu Laut, da chöiter ds CH Guetachte no lang umefäckle...
Also, gits de nüt angersch als e andere ESD ds choufe u nomal de villicht Fr 500.00 bis Fr 1000.00 ds Investiere u de het me de plötzlich viel Geld usgä.

Dennoch säge ig ou immer, muess jede selber Wüsse.

22

21.09.2010, 16:13

Hmmmm klingt ja schon fast Skandalös!

Magnaflows sehen halt optisch top aus, aber tendiere sowieso eher zum ATU.

Trotzdem danke für euer Feedback :)

Ivan

23111988

Anfänger

• »23111988« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Automonteur-pneumonteur

• Nachricht senden

23

21.09.2010, 16:20

Hallo zamä

Ja danke euch für informationen aber en universeli oder en bastler uspuffanlag montier ich sicher nid. Ich han es problem ka letzt monat mit universel uspuff(Magn...) da ich bi mim ford mondeo st200 montiert han immer problem ka han kseit kauf nie mehr. Lieber en gebruchten remus aber original . Ich bi salber automonteur und han scho viel erfarige gmacht ...

Gruss

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

24

21.09.2010, 16:33

Zitat

Original von Ludix
Hmmmm klingt ja schon fast Skandalös!

Magnaflows sehen halt optisch top aus, aber tendiere sowieso eher zum ATU.

Trotzdem danke für euer Feedback :)

Ivan

Optisch vielicht a Japser à la Supra und co. top, aber anen Corsa würdi öpis anders mache. Viel mached so riese Abflussrohr hinde ane, gfallt mir überhaupt nid...Füre Corsa gsehn ich eher eis grads Rohr (nid DTM Style) oder 2x80/85mm
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

25

21.09.2010, 16:48

Hallo

Generell gfalledmer grossi Rohr, aber han ja en Corsa und kein manta, da hesch scho rächt ;)

Ich finde eifach die Ovale und die gege ue bogene ned so de bringer...

Ich denke so es grads 75er Rohr wäri öppis.

De vom Atu isch nur eis Rohr, glaubs es 80er...

Hauptsach isch eifach dasser richtig montiert isch und ned abehanged... GSehtmer ja no öppe a Golfs und Clios...

Findi wüescht, gseht nach Halber Arbeit uus.

Ivan

26

21.09.2010, 22:26

Magna

Bi au definitiv dere Meinig, dass Magnaflow nur an Japse here khören (vor allem Honda-->mini Meinig) aber ich finds so oder so trurigi Uspüff....Qualitativ verhebets nid

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

27

21.09.2010, 23:01

wie so oft im Läbe: you get what you pay for ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

28

22.09.2010, 08:22

Genau!!!!

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

29

22.09.2010, 09:29

aso ich bin damals mitem magnaflow gah vorfüehre und durecho...
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

Mici

Profi

• Nachricht senden

30

22.09.2010, 09:54

@Nasche: Drum het mis Teil so viel kostet ^^
Also ich bin mitem ROAR in sache verarbeitig, qualität und sound absolut z'friede, het aber au en stange Geld kostet...

31

22.09.2010, 10:16

i bin immer no de meinig en uspuff muess leistig bringe, lärm isch 2 rangig

32

22.09.2010, 10:27

Was bringt sonnen Uuspuff real an Leischtig?

Gruppe A Aalag mitme Sportkat und Fächerkrümmer villicht 10 PS?

Staht glaubs ned so mitem Geld wos choscht im Verhältnis. Also langets au wenns zerscht mal nur lärmet.

Ivan

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

33

22.09.2010, 10:33

Würdi au Säge... Vorallem bi chline (suger) Motörli bringed nume ESD und vo mir us MSD praktisch gar nüd a Leischtig. Selbst bi grosse Suger Motor bringt ä Uspuffalag praktisch nüd. Binere Corvette bringet Fächer, Sportkats, X-Pipe und Endschalldämpfer maximal 20 PS - staht imho zu keim Verhältniss zum Pris oder Ufwand.

Bimene Turbo gsehts wieder anderscht us, dete chasch scho bi chlinere Turbo Motörli mit direkte Alage mal 20 PS usehole... :)

So en ATU oder Magnaflow uspuf würdi mir nöd atue. höchstens im Notfall. Würd zerscht mal die gängige Inserate Sitene inkl. Ricardo abklappere, villicht häts ja irgendwo ä guete bruchti zum chaufe.
Saluti
Villani

Mici

Profi

• Nachricht senden

34

22.09.2010, 10:35

Naja, also ich han gnue Leistig im 159er gha (Als Alltagauto und Gschäftsauto eigendlich scho z'viel)
Aber de huere Turbomotor het nach UNTERNULL tönt, eifach nach gar nix!
Mir isches eigendlich würklich rein um de sound gange dasmal.
Aber das de Turbo jetzt chli freier ufe treit isch au nid schlimm ;-)

35

22.09.2010, 11:00

Zitat

Original von Villani
Würdi au Säge... Vorallem bi chline (suger) Motörli bringed nume ESD und vo mir us MSD praktisch gar nüd a Leischtig. Selbst bi grosse Suger Motor bringt ä Uspuffalag praktisch nüd. Binere Corvette bringet Fächer, Sportkats, X-Pipe und Endschalldämpfer maximal 20 PS - staht imho zu keim Verhältniss zum Pris oder Ufwand.

Bimene Turbo gsehts wieder anderscht us, dete chasch scho bi chlinere Turbo Motörli mit direkte Alage mal 20 PS usehole... :)

So en ATU oder Magnaflow uspuf würdi mir nöd atue. höchstens im Notfall. Würd zerscht mal die gängige Inserate Sitene inkl. Ricardo abklappere, villicht häts ja irgendwo ä guete bruchti zum chaufe.

Han mi mit minnere Uussag uf dä Mustang bezoge.

Ok, e Z06 hett 7 Liter Hubruum und knapp 520 PS (die streuet siche rgege ufe). Je meh Leischtig, desto meh reserve. Also holsch bimene Mini-Motor wie ich han villicht 4 - 7 PS usä.

Und ebe, en vernünftige Fächerchrümmer füren R4 choscht au scho locker sini CHF 1500.-, bimene V8 logischerwiis öppe s dopplette.

Bim Turbo bringts ja au scho relativ viel wenn d Downpipe gege e Zweifluetigi wechslisch, oder?

Ich bin immer chli am luege wege ESD, aber nüüt schlaus umme. Und de ATU wird wüki empfohle ide einschlägige Forene. Macht sogar meh krach wiennen Remus :)

Ivan

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

36

22.09.2010, 11:06

Ig ha ja am Diesel e Ragazzon...ehrlich rein für d Optik. Obwohl het jetzt ca 20000 km u so chli Luter als Orginal ischer scho.
Bim Baleno, gseht besser us, obwohl d ROAR erscht guet 300 km het, isch die Soundtechnisch viel Lüter als dazumal der Laser mit sicher 30000 km.

Wie gseit, es git scho Edelstahl Uspüff, zb Prowler, Napexx oder Master of Sound, wo im Normale Preisberreich si.
Isch natürlich no FZ abhängig.

37

22.09.2010, 11:13

Ivan, da inne bin ich grad mal de einzig (ussert beleit wer was anders) wo de atu am corsa erlebt het, nur mal als gedanke ahstoss...

de mustang het bi mir nix anderst gmacht ah de ahlag, chani nix derzue sege, nur eis isch sgeit, dert chostet alles viel weniger als für die autos da;-) und en stang mit fächer,x-pipe und catback isch mit 20-30ps meh derbi plus minus, dert hesch alles innert 3h gwechselt, bis uf de fächer, de isch tricky...aber anders thema das

De Focus (mine) het e Gruppe A ahlag becho, ab fächer, het 6ps bracht, das isch fakt und hani uf papier, also realistisch gseh wirsch 4-7ps meh ha für e ahlag "mit" kat.

mini ussag mit leistig chasch uf ganzi ahlage tue, en esd selber isch meisstens nur optik und lärm, dem chan mer nix ändere...

Aber bim Corsa chasch gsi uspuff teili neh vorne;-)

38

22.09.2010, 11:34

Hallo Mach1

Mit einschlägige Fore hanich die reine Opel-Forene gmeint!

Glaubs bim 1.2er passed GSi Teili nöd, nur bim 1.4er.

Isch de ST kein Turbo?

Ivan

39

22.09.2010, 11:38

gnaueri motorekenntis bi opel isch de astra g gfraged;-)

wa für en st?

Mici

Profi

• Nachricht senden

40

22.09.2010, 11:40

Ich glaub er meint das du en ST hesch ^^