Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

41

22.09.2010, 23:14

micha dä uszug gseht scho mol geil us!
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

panebianco

... el paniñho feroce ...

• »panebianco« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

42

22.09.2010, 23:16

villa' das wäri a suberi lösig.. mit wexelndem banner, denn dörfander au d'autos so verwände solang das au inere übersehbare zit wexlet, dasmer au merkt aha... das isch z.b. wemmer mini matilda wür neh - KEI FIAT FORUM oder halt kei crevette forum etc.

denn dörfander scho verschidani autos verwände... aber au denn, bitte vo üserne members... =)

mir händ ja snapshots / showroom bereich vo sehr vielne members... luegid eu mal die durch, hät gnueg fötteli vom ganze auto, detail pix und so...

zweiteres... die idee vom micha ... mit de herzschlag-welle findi genial!!!! gfalltmer meggaaaa
[SIZE=7][/SIZE]

Micha

Profi

Beruf: Logistikfachmann

• Nachricht senden

43

22.09.2010, 23:36

Merci Merci ;)

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

44

23.09.2010, 01:12

Panino, da ganze muess nöd mal animiert sie. Sondern jedesmal wänn mer d Site aktualisiert bzw. wenn mer irgendwo ane klickt und sich es neus fänschter ufbaut (z.B. ich klick jetzt uf Portal) dänn gits automatisch mitem neue Siteufbaue grad en andere Banner. Dä Blibt fix bis mer wieder öppis anders aklickt, z.B. inen thread ine gaht go lese... :)
Saluti
Villani

panebianco

• Nachricht senden

45

23.09.2010, 01:26

kenn mi zwor nöd mit däm züg...
aber eba wia gsait, wenns vo selb mehrmals wexlet, würis fascht no interessanter finde =)))
[SIZE=7][/SIZE]

46

23.09.2010, 07:20

Wenns animiere wotsch musch aber e Flash-Datei drus mache, mit animierte gifs hesch e scheiss Qualität und zweitens sind d Animatione für de Arsch ;)
Haters gonna hate.

47

23.09.2010, 07:39

flash würd eigentlech scho ga, macht aber ds forum langsamer.. wächsle pro kategorie eher weniger, 1. doof zum umsetze :), und es sött ja es logo si und nid e slideshow mit fotos...

es mues ou nid zwangsläufig es auto abbildet si.

48

23.09.2010, 07:39

Zitat

Original von shanis
Wenns animiere wotsch musch aber e Flash-Datei drus mache, mit animierte gifs hesch e scheiss Qualität und zweitens sind d Animatione für de Arsch ;)

Richtig, das isch leider das Problem. Aber die Idee isch trotzdem nid schlecht!!

Frag isch, ob me e SWF (Flash) Datei ibinde cha im Forumheader. Han bis jetz nonie en WBB Forum gseh, wo en Flashbanner img Logo het (inkl. mis WBB Forum), drum weiss ich leider au nid obs gaht. Das müessti de t23freak mal mit irgendem .swf Datei usprobiere.
En Versuech ischs jedefalls wärt und ich mein die Idee isch würklich geil. Denn wüsse die Mitglieder und Bsuecher, dass das Forum für jedi Klasse dänkt isch (japanisch, italiänisch, dütsch, amerikanisch usw.) hehehe.

€dit: Guuet jetz hani mini Antwort erhalte hahaha. Probiere mer trotzdäm mitem mal mitem Flash us :)

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SSJ6B« (23.09.2010, 07:41)

49

23.09.2010, 07:49

Ich denke es SWF frisst z vill Bandbreiti. Bliibemer doch bim guete alte jpg-Banner. Ussertdem sind Flash-Header immer gern gseh für Flash-Exploit Hacks.
Haters gonna hate.

50

23.09.2010, 07:52

Zitat

Original von shanis
Ich denke es SWF frisst z vill Bandbreiti. Bliibemer doch bim guete alte jpg-Banner. Ussertdem sind Flash-Header immer gern gseh für Flash-Exploit Hacks.

Schad, aber nahvollziehbar hehe.

Wie wit bisch mit dim Werk? Cha nüm abwarte dini Idee zgseh :)

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

51

23.09.2010, 07:54

I muess na chli Kreativität uf mich iiwürke lah ;) aber wird sicher bald v2 cho vom Banner. Mal gugge.
Haters gonna hate.

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

52

23.09.2010, 08:27

Warum dänn kei Hundskommuni GIF Animation? D Übergäng müend ja nöd speziell usgseh, es gaht ja numme drum dass die verschiedene Auto-Banner azeiget werdet. Mer müesst dä Wächselintervall ja nödmal so schnell ha, sondern z.B. alli 30 Sek wechslet s Bild..

Isch technisch gseh sicher die eifach aller Variante, und au grafisch liecht umzsetze... :)
Saluti
Villani

panebianco

• Nachricht senden

53

23.09.2010, 08:52

im GT forum händs a ganz geile banner...

isch sone maske, und die blibt überall identisch, und denn sind eifach d'autos im hintergrund, wo wexlid bi jedem neue lade... =)
[SIZE=7][/SIZE]

54

23.09.2010, 08:52

Zitat

Original von Villani
Warum dänn kei Hundskommuni GIF Animation?

Zitat

Original von shanis
mit animierte gifs hesch e scheiss Qualität

Gif Dateie kasch isetze, wenns öppis chlins wie Smilie isch. Aber für en grosse schöne Banner chunnts gar nid guet use, sBild gsieht zum Teil meh wie versprayt us, die Quali isch eifach hundsmiserabel, das isch s Problem bide Gifs :(

Decent Tuning Style

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

55

23.09.2010, 09:12

Zitat

Original von GrIeCh

Zitat

Original von shanis

Ne ernschthaft, ich lueg mal chli ume.

HAHAHAHAHAHAHA

Honcedes BMW edition!

Ich chan eu de Chare nume witer empfele... :D :D :D :D :D :D :D :D

mach bitte kei dopplepost, benutz dä editier-button!
gruess pane
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

rmP

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

56

23.09.2010, 17:24

Finde das schad, dass mer Flash ned söll chöne bruche.

Es 800x106 swf isch doch chum grösser als es entsprechends JPEG. Lüt mer lebet im Zitalter vo DSL und die paar Kilobyte meh oder weniger sind jetzt echt keis Thema meh.

Sicherheitstechnisch isch denki scho chli pessimistisch wemer bedenkt, dass 5.5 oder au scho 5.0 wenig bis garkei Problem meh macht?!

57

23.09.2010, 17:55

Zitat

Original von rmP
Sicherheitstechnisch isch denki scho chli pessimistisch wemer bedenkt, dass 5.5 oder au scho 5.0 wenig bis garkei Problem meh macht?!

Denn musi aber passe, Flash isch ned so mis Ding ;)
Mer chennds ja glich mal mit id "Uswahlrundi" neh, öbs denn gwählt wird isch natürlich denn abhängig devo wie villne dases gfallt :)
Haters gonna hate.

rmP

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

58

23.09.2010, 17:58

Mer chas au kombiniere...

Ich mach au mal was.

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

59

23.09.2010, 21:41

Hey gseht schomol hammer us SSJ6B, mini "areggig" dezue wäri im hindere teil vom skyline chli weniger glitzer und verschwommme :-) susch hammer!
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Heavens« (23.09.2010, 21:41)

60

23.09.2010, 21:58

Zitat

Original von Heavens
Hey gseht schomol hammer us SSJ6B, mini "areggig" dezue wäri im hindere teil vom skyline chli weniger glitzer und verschwommme :-) susch hammer!

Merci fürs Feedback Heavens, aber us däm Skyline wird leider nüt meh wägem Copyright ;)

Ich versuech mal was anderes. Eimal öppis Flashiges (falls ich das überhaupt anekrieg) und eimal als normali Bilddatei.
Wil ich find die Idee mit wächselndi Autos wirklich genial, als dass ich die Möglichkeit usschliesse würd.

Naja weme vo Sicherheit spricht, ob de jetzig Forensystem sicherheitstechnisch ufem neuschte Stand isch, hani au echli bedänke. Unseri Forenversion WBB 2.3.6 wird sit Jahre nümi vom Foren-Hersteller supportet ;)

@Micha
Die Idee mit Sinuskurve isch nid schlächt hehe.

Decent Tuning Style