Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

peacer

Fortgeschrittener

Beruf: Eidg. Dipl. DHF mit FZ und Ausbildner

• Nachricht senden

21

21.09.2010, 19:20

Mein Vorschlag

Geili vorschleg vo euch beidne

Hie isch no öbis vo mir, oder emu en Gedankeaschtoss....
Mängisch isch weniger meee....mi gedanke en "schlichte" aber guet ussehende (nid mi gmacht vorschlag drmit gmeint!!) Chläber uf mim Heck...

D'Schrift hani vo hie:
http://www.fontspace.com/cfont/speed

22

21.09.2010, 20:12

kommt gut, die auto logos sind klasse ohen frage, aber wie schon gesagt, versucht was allgemeines, kommt aber gut.

panebianco

... el paniñho feroce ...

• »panebianco« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

23

21.09.2010, 21:31

macht motoren drauf, turbinen, fahrwerke etc. etc.

=)

nicht das die logos ned gut aussehen, aber wenn man auf die seite kommt, soll ned ein auto ersichtlich sein - das man denkt aha.. audi forum - wenn wir ja keine direkte marke vertreten... =)

nix für ungut jungens... =)
[SIZE=7][/SIZE]

24

22.09.2010, 07:20

Scho klar ;)
Ich lueg mal bitz ume und baschtle es paar neui.

Wie wärs mitme HOVER CAR?

oder mitme FLOWER POWER?
(Haters gonna hate)

... nene, lömmer das. Mer sind doch Markefründlich, oder?
Denn wird niemer öppis gege de Honcedes sege ;P

Ne ernschthaft, ich lueg mal chli ume.
Haters gonna hate.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »shanis« (22.09.2010, 07:36)

25

22.09.2010, 07:49

Sorry für Doppelpost!

Wer Bilder het vo sim Auto / Autoparts wonner wür zur Verfüegig stelle, söller sich doch i dem Thread melde:
http://tuning-forum.ch/thread.php?threadid=15873

Danke.
Haters gonna hate.

26

22.09.2010, 08:06

ps. für chli abgfahreni fonts, e site zum gratis schrifte abelade: www.dafont.com

27

22.09.2010, 14:54

Hm leider hani nüt gschiids chöne mache. Han jedefalls öppis neus gmacht, aber irgendwie passts leider nit zum Forumdesign.

Wieso ich das jetz so gmacht han isch ganz eifach, ich han eifach öppis schlichts welle mache, was mer au z.B. anere Heckschiibe oder ade Heckschürze chläbe cha.

Originalbild:
http://img522.imageshack.us/img522/3611/tuningforum.png

Evtl. het shanis oder susch öpper e bessere Idee als ich hehe.

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

28

22.09.2010, 15:23

Asatz findi guet, chli ä schrift wo chli besser lesbar isch... dä "Dirty-Stile" isch tip top, nume halt chan mers fast nöd lese :) =)
Saluti
Villani

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

29

22.09.2010, 16:51

also ich wörds jetz no geil finde wen me quasi de hintergrund so in wasserzeiche art wörd mache,sprich autoteili. drüber den in gold/schwarz oder was au immer de titel "tuningforum.ch", am besste in dere schöne schrift vo de erste site...

man man,wen ich dä chönt wörd ichs mache, aber ich han ned mol es photoshop ofem pc...
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

30

22.09.2010, 18:01

Zitat

Original von Villani
Asatz findi guet, chli ä schrift wo chli besser lesbar isch... dä "Dirty-Stile" isch tip top, nume halt chan mers fast nöd lese :) =)

Hm, ich versuech morn mal mitme andere Dirty Schrift, wo lesbarer isch, ha mini Datei im Gschäft liege lah :/

Ich bi uf shanis sin Ergebnis gspannt hehe.

€dit:
Fürs Forum überleg ich mir doch lieber es Auto itzsetze, aber eins vo unserne Kumpels (z.b. Tarmac sin Merc, C-WEST sin Subi oder Mr. Mach1 sin Mustang, de Mustang passt vorallem zum Logobackground).
Ich überleg mir zerscht wie und denn frag ich öpper vo ihne hehe.

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SSJ6B« (22.09.2010, 18:03)

Villani

Profi

• Nachricht senden

31

22.09.2010, 19:08

Chasch au gar dä inne näh :P
»Villani« hat folgende Datei angehängt:
  • volketswil.jpg (140,24 kB - 958 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 14:50)
Saluti
Villani

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Villani« (22.09.2010, 19:32)

32

22.09.2010, 19:23

Villani, nimms Foti weg, de Typ wo die Pics macht isch nid so guets zspräche uf so aktione....

Villani

Profi

• Nachricht senden

33

22.09.2010, 19:31

Wieso?
Saluti
Villani

35

22.09.2010, 19:44

Isch nett gmeint Villani, jedoch sött das Bild vo Öppertem si, womer kenne (ebe vo wäge Copyright nd so) und wär au eifacher, wemer sAuto vo Öpperem usem Forum nähme (natürlig wird zerscht fragt, ob erlaubt etc.).

Ich werd die Tage mal im Showroom durestöbere und nahluege was iehr zbiete händ. Mir hän ja no es Monet Ziit hehe.

Decent Tuning Style

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SSJ6B« (22.09.2010, 19:45)

Villani

Profi

• Nachricht senden

36

22.09.2010, 21:14

SSJ6B: Ich weiss scho dass das Nett gmeint isch - uf dem Bild isch übrigens mis Auto mit mim Grind zgseh... ;) Darum Erluabnis gegeben (suscht hettis nöd innetah).

Mr.Mach1: Scho, hät er mich denn gfröged öb er dörf es Föteli vo mim Auto mache? ;). Sorry, wenn er ohni fröge es Föteli vo mir macht, und dörf ich wohl au ohni Fröge s Bild vo mir da inne abüte... Ich glaubs es isch wit us weniger legal wenn er mit em Föteli wo min Chopf inkl. Chare und Fründin Geld verdient, als wenn ich sis Föteli mit mim Motiv druff da innestelle? ;) ;) ;)
Saluti
Villani

37

22.09.2010, 21:19

Zitat

Original von Villani
SSJ6B: Ich weiss scho dass das Nett gmeint isch - uf dem Bild isch übrigens mis Auto mit mim Grind zgseh... ;) Darum Erluabnis gegeben (suscht hettis nöd innetah).

Achsooo du bisch dä, wo min Corvette gstohle het!!
Nei Spass, han gar nid gwüsst, dass du das bisch mit dim Auto hehe.

Also Foti gmacht het ja de Fotograf, aber ufem Bild bisch ja du mit dim Auto. Ich glaub de Copyright liegt ja dämfall i dim Hand und nid i däm vom Fotograf, au wenn ers fotografiert het. Ich mein sBild isch vo ihm, aber druf bisch du..... jessesgott :315:

Decent Tuning Style

rmP

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

38

22.09.2010, 21:50

mues das zwangsläufig es JPeG si oder chas es animierts flash banner si?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »rmP« (22.09.2010, 21:50)

Villani

Profi

• Nachricht senden

39

22.09.2010, 22:09

SSJ6B: Gsehni ebe au so... ;)

Wasi no würd cool finde: En wechselnde Banner, sägemer mal uf 10 Stuck limitiert. Auf jedem isch es anderes User Auto druf - sofern dä User interessi hetti dete obe umezhänge :D. Damit auch alli chli agsproche werdet, chan mer guet en Mix näh, git da inne ja gnueg Autos vo verschiedene "Szene" ... Z.B. für d Japser Fraktion dä Pimpreza vom C-West, für d Muscelcars es Foti vom Mach1 sim Mach1 (:D), für die Dütsche Autofans dä Merc vom Tarmac oder dä Porsche vom Caymano, für d Italiener Fraktion am Pane sin Punto GT etc etc ... :)

Mer chönti drus au en Vote mache... mer seit mer macht z.B. 7 Banner. Ein Banner isch ä Kategorie. I dem Thread (z.B. Japser) werdet dänn Japers Föteli vo dä User gsamlet, die beschte werdet usglese und dänn gits es Vote welle Chare söll uf dä "Japser-Banner" druf cho... Würd au chli Schwung id Bude bringe =)
Saluti
Villani

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Villani« (22.09.2010, 22:11)

Micha

Profi

Beruf: Logistikfachmann

• Nachricht senden

40

22.09.2010, 22:49

Ich mache die Banner net so gerne, aber kann gerne mal was versuchen

hier ein kleines wallpaper ;)
»Micha« hat folgende Datei angehängt:
  • TF-WBB.jpg (63,83 kB - 840 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 14:50)